تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه: فال امروز پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود
کد خبر: ۳۶۰۶۲

فال روزانه: فال امروز پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰

فال روزانه فروردین (فال پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ )

تو در بین دوستانت محبوب هستی. این مساله‌ای آشکار است و خودت هم آن را می‌دانی. اما همین محبوبیت، حسادت‌هایی را برمی‌انگیزد. پس باید مراقب باشی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷ %

ستاره اقبال ۶۸ شرقی

با انسانهای مثبت معاشرت کن؛ چون آنها بر اندیشه وعقل ورفتارت تأثیر می گذارند؛ وتو بصورت ناخودآگاه به انسانی مثبت تبدیل خواهی شد؛ وآنگاه شروع به تاثیر بر دیگران خواهی کرد !!

شما به مسیر جدید خود اطمینان ندارید ، اما بعید به نظر می رسد که حرکت خود را متوقف کرده یا فکر خود را تغییر دهید. شما یک بار که کاری را شروع کنید ، با تمام وجود تلاش می کنید ان کار را به انتها برسانید. اما استراتژی شما به آن اندازه که پیش بینی کرده اید درست عمل نمی کند. از چی می ترسید؟! بخش مهمی از برنامه هایتان را اصلاح کرده و و دوباره تلاش کنید.

گذشت در زندگی ندارید و از رفتار دیگران کینه به دل می‌گیرید و این اخلاق باعث شده میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیافتد. برای اینکه این فاصله از چیزی که هست بیشتر نشود، از امروز تصمیم بگیرید که کینه‌‌ها و دلخوری‌های قدیمی را کنار بگذارید. امروز صبح با اعتمادبه‌نفس و انرژی زیادی از خواب بلند شده‌اید و مطمئن باشید این روحیه به شما کمک می‌کند تا تمام موانع را در طول روز از سر راه بردارید. مدتی است که نقشه انجام کار مهمی را در سر دارید، امروز زمان خوبی برای اجرای این نقشه است. شما قلب مهربانی دارید و همیشه سنگ صبور دیگران هستید اما واقعیت این است که خود شما هم نیاز دارید تا با کسی درد و دل کنید، این شخص را در خانواده تان بجویید تا با او حرف بزنید تا دلتان سبک شود. خبر به دنیا آمدن کودکی شما را خوشحال و ضمنا به شدت فکرتان را مشغول کرده است، دل نگرانی تان بیهوده است. از شخصی که توقعی ندارید هدیه ای دریافت خواهید کرد که شما را دلخوش می کند.

این روزها عصبانی و پرخاشگر شده‌ای. فشار کار و بعضی از مشکلات دردسرآفرین اعصاب تو را به هم ریخته است. با عصبانیت نمی‌توان کاری از پیش برد. باید با صبر و تامل راه‌حل مناسبی پیدا کرد.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت (فال پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ )

از طرف کسی برای تو پیغام یا نامه‌ای می‌رسد که تو فکرش را هم نمی‌کردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی که متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضا، کسانی که دوستت دارند را نمی‌بینی. این اتفاق باید تو را نسبت به آینده امیدوار کند.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸ %

ستاره اقبال ۶۰ جنوبی

وقتی صدقه می دهی پولت را خرج نمی کنی بلکه آنرا برای خودت در وقتی دیگر میفرستی؛ وپس انداز حساب آخرتت را افزایش می دهی در حین اینکه فرصت دستیابی خود به بهشت را افزایش می دهی. وچه زیباست این آیه:( وَلَسَوفَ یُعطِیکَ رَبکَ فترضى)

شما در محدوده ذهن خودتان تجربیات شگفت انگیزی داشته اید ، به خاطر اینکه پشت تخیلات شما احساساتی قوی و محکم نهفته است. اما شما اگر روش خود را عوض کرده و افکار پنهانی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید در میان بگذارید ، زندگی تان خیالی تر و رویایی تر هم می شود! اگر به راحتی آنها را ابراز کنید ، مطمئناً روزی پویا و دلنشین تر خواهید داشت!

مشغولیت‌ های فکری فشار زیادی به شما آورده و نگران سلامتی‌تان هستید، اما غم به دل خود ندهید چرا که شما قوی‌تر از این حرف‌ها هستید و امروز بیمار نخواهید شد. فرصتی برای مسافرت در پیش‌ رو دارید، این مسافرت موقعیت‌ های کاری جدیدی فراهم می‌کند و از این سفر دست‌پر باز خواهید گشت. روز خسته‌کننده‌ای را در پیش دارید، اما امروز عصر همسر یا عشق‌ زندگی‌تان برنامه خاصی برای شما آماده کرده و به اندازه‌ای به شما خوش خواهد گذشت که خستگی روزانه را فراموش کنید. از امتحان کردن راه های نرفته می هراسید و همین امر باعث تجربه نکردن لذت های جدید در زندگی شماست. از کارهای تکراری فاصله بگیرید. جنگ اول به از صلح آخر است، اگر همان اول نظر خود را صادقانه بیان کنید کار به جایی که دیگر راه برگشتی نباشد، کشیده نمی شود. نذری دارید که ادایش نکرده اید. خود کرده را تدبیر نیست بیشتر فکر کنید و بعد جواب بدهید.

تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

باید در کارهای سخت اراده‌ای قوی و استوار داشته باشی. باید با تغییر اوضاع نابسامان مالی، به اطرافیانت نشان دهی، این تو هستی که قادر به انجام اعمالی شگفت‌انگیز می‌شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( فال پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ )

بیهوده ادای عشاق سینه چاک و یا فیلسوفان سرگشته را درنیاور! چون این افکار و احساسات قابل کنترل است و تو می‌توانی خود را با شرایط زندگی کاملا هماهنگ سازی.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۷۱ شمالی

ﺑﻪ ﻋﻘﺐ ﺑﻨﮕﺮﯾﺪ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺷﮑﺮ ﮐﻨﯿﺪ .ﺑﻪ ﺟﻠﻮ ﺑﻨﮕﺮﯾﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﯿﺪ .ﺍﻭ ﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﺩ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﮔﺸﻮﺩﻧﺶ ﻧﯿﺴﺖﻭ ﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﺸﺎﯾﺪ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺑﺴﺘﻨﺶ ﻧﯿﺴﺖ

شما امروز حتی اگر شغلتان هم ایجاب کند ، نمی توانید یک جا بنشینید!! حتی اگر راهی برای همکاری کردن با دوستانتان در طول روز پیدا نکردید ، باید خستگی و بی حوصلگی را از ذهن خود بیرون کنید؛ چرا که دوستان شما خودشان در فکر آماده کردن شرایط لازم هستند. آنها همچنین می توانند شما را به داشتن ایده های مثبت تشویق کنند ، بنابراین به دقت به حرف هایشان توجه کنید.

امروز زمان آن فرا رسیده که دستی به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. اوضاع میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان خوب پیش نمی‌رود و مشاجره‌ای میان شما در گرفته است، در این مشاجره حق با شما است و همسر یا عشق‌زندگی‌تان باید دست از لجبازی بردارد. مسافرتی را در پیش‌رو دارید، این مسافرت به شما خوش نخواهد گذشت و لحظه‌های پراضطرابی را تجربه خواهید کرد. برنامه‌های زیادی را امروز در نظر دارید اما ممکن است مهمان‌ ناخوانده‌ای از راه برسد و تمام این برنامه‌ها خراب کند. اجازه ندهید هیچ کس به هیچ بهانه ای حق و حقوقتان را پایمال کند و نهایتا با زبان بازی شما را مقصر جلوه دهد. کمی به خودتان برسید و برای خودتان خرید کنید. شما از فردی دلسرد و نا امید شده اید که او هم نسبت به شما همین احساس را دارد، بر اساس احساسات خود دست به هیچ اقدامی نزنید. به زودی ابرهای تیره از ذهنتان کنار رفته و این احساس سردی در شما فروکش می کند.

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تا زمانی که نتوانی به خودت اعتماد کنی هر روز از نظر اقتصادی نزول خواهی کرد. تردیدهای تو مانع آن می‌شود که بتوانی کاری را در زمان مناسب آن انجام دهی. باید هر کاری را سروقت انجام داد تا نه تنها ضرر نکنی بلکه برای سودآور باشد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( فال پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ )

به نظر می‌رسد اوضاع عاطفی تو مساعد نباشد. روابط با یکی از دوستان نه تنها بهبود نیافته که روز به روز بدتر می‌شود و همین اثر منفی بر تو گذاشته است. باید کاری کرد که روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۹۹ غربی

اگر دیدی مردم از تو خوششان می آید؛ پس بدان آنها از نعمتی که خداوند به تو عطا کرده خوششان آمده؛ واز عیوبی که خداوند آنها را ستر کرده خبر ندارند؛ پس خدا را شکر کن و به خود مغرور نشو

مواظبت کردن از کسانی که دوستشان دارید کاری است که خوب از عهده اش بر می آیید ، بنابراین کاملاً طبیعی است که امروز در محل کار هم این کار بکنید! شما احساس خیلی خوبی به خودتان خواهید داشت ، چراکه می توانید بدون نگران شدن به خاطر اولویت هایتان کارتان را انجام دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در جامعه حضور داشته باشید و به خودتان هم توجه کنید!

اوضاع به لحاظ مالی بر وفق شما است و برای پرداخت قسط‌ و‌ قرض‌ها پول کافی به دستتان می‌ رسد.کاری انجام داده‌اید و همسرتان حسابی بابت انجام این کار از شما دلخور شده، امروز زمان خوبی برای دلجویی از عشق‌زندگی‌تان است. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، کارها را به فردا موکول نکنید و قبل از عقب‌افتادن کارها، به فکر انجام آنها باشید.  به فکر سرمایه‌گذاری در شغل و حرفه‌ای هستید که اطلاعات و آگاهی از این شغل ندارید، از این سرمایه‌گذاری راهی به جایی نخواهید برد. قولی برای انجام کاری به کسی داده اید که مدام به تعویق انداخته اید، بهتر است تا شخصیت خوش قولتان زیر سوال نرفته این کار را به انجام برسانید. همه چیز آن طور که شما امیدوار بوده اید نتیجه نمی دهند، بخاطر داشته باشید که هیچ شغلی عالی و بدون نقص نیست. این روزها مجبور به پرداخت هزینه ای شده اید که پیش بینی نکرده بودید و همین امر باعث نگرانی از حساب و کتاب این ماهتان شده.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

همچنان فرصت‌های خوب مالی می‌آید و می‌رود اما تو سر در پی رویاهای خود داشته و نسبت به آنها بی‌توجه می‌مانی. کسی که چنین فرصت‌هایی را از دست می‌دهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( فال پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ )

کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهمتر است.

لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۸۱ شمالی

لبخند برایت نان نمی خرد..!! ولی برایت دلهایی را می خرد.!” پس آفرین به دینی که لبخند را عبادتی قرار داده که بخاطر آن مأجور می شویم

شما امروز حتی اگر لازم شد که از مدرسه یا سرکارتان جیم شوید ، در هر شرایطی دلتان می خواهد تفریح کنید!! اما شما درصورتی می توانید واقعاً تفریح کنید که وظایف تان را انجام نشده رها کنید. تنها فکر کردن در مورد نتیجه کار برای غلبه کردن بر یک مانع کفایت نمی کند. باوجود این با دسته بندی کردن کارهایتان در بخش های کوچک و پشت سر هم به راحتی می توانید کار خود را تمام کنید و بعد از آن می توانید با آرامش به تفریحتان نیز برسید.

امروز کار خاصی برای انجام‌دادن ندارید و زمان مناسبی برای استراحت و خستگی‌درکردن است. یکی از دوستان‌ شما در مخمصه‌ای مالی گرفتار شده و از شما درخواست کمک دارد، به خاطر داشته باشید اگر به این فرد کمک کنید، در آینده خودتان نیازمند پول خواهید شد. با اهل منزل به تندی سخن می‌گویید و اعضای خانواده از رفتار شما دلخور شده‌اند. از امروز تصمیم بگیرید که تندخویی را کنار بگذارید و با اهل منزل مهربان باشید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید، اما غم به دل‌تان راه ندهید چرا که دوستی از راه می‌رسد و شما را از این مشکل نجات خواهد داد. برای کاری که نمی توانید بکنید بیش از این خودتان را آزار ندهید. دوری از عزیزی شما را کلافه کرده، اما برای پیشرفت در کارتان لازم است که فعلا صبور باشید. این هفته برای شما هفته ای سرشار از تفریح و خوشگذرانی با دوستان خواهد بود. حواستان باشد که هر چیزی حد و اندازه ای دارد. به زودی امکان جابجایی یا نقل مکان برایتان وجود دارد. برای رسیدن به آنچه که می خواهید همین حالا مطالعه را شروع کنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

هر چقدر موقعیت اقتصادی تو بهبود یابد، کار تو سخت‌تر خواهد شد و به همان اندازه توانایی‌ها و استعدادهای تو شکوفا می‌شود. پس باید با قدرت و توان بیشتر منتظر روزهای بعد بود.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور (فال پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ )

احساس می‌کنی اگر کسی به تو توجه کند دیگر خوشبخت‌ترین خواهی بود. اما چنین نیست. خوشبختی در نگاه توست نه آن کسی که بدان می‌نگری. اشیاء و اشخاص اطراف ما تغییر می‌کند.

اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳%

ستاره اقبال ۷۰ شرقی

اگر می خواهی خوشبخت باشی؛ خیلی به خاطرات گذشته توجه نکن؛ ودنبال کسی که به تو نمی اندیشد ندو؛ چون کسی در فراق کسی نمی میرد؛ پس خدا را بر نعمت فراموشی شکر کن

اگر شما دوست دارید در نوعی از منافع شراکتی سهیم شوید امروز روزی فوق العاده است! امروز می توانید توانایی های بزرگ تان را به شریک خود نشان دهید. قدرتمندی ماه برج قوچ به شما این توانایی را می دهد که بتوانید با ایمان کامل به خود ابراز وجود کنید. اما شما هنوز هم مجبورید در مقابل وسوسه های درونی خود مقاومت کنید ، فقط در این صورت می توانید عرصه بازی را از آن خود سازید!

از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس خستگی می‌کنید و کشتی‌های‌تان غرق شده است. اجازه ندهید این احساس روز شما را خراب کند و با فعالیت در کارهای خلاقانه و ورزش، خودتان را سرگرم نگه دارید و بر احساس خستگی و بی‌حوصلگی غلبه کنید. انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده دارید، مواظب سوء‌استفاده اطرافیان از این اخلاق خود باشید. میان شما و همسرتان دلخوری وجود دارد، اما امروز عشق‌زندگی‌تان این دلخوری‌‌ها را فراموش می‌کند و به شما ثابت خواهد کرد که از همه چیز در دنیا برای او مهم‌تر هستید. در رابطه با روابط عاطفی تان شاید بهتر باشد نسبت به اتفاقات ناخوشایند این اواخر منطقی تر فکر کنید. تصمیمی بگیرید که شما را از این همه فکر کردن و درگیری رها کند. تلاش برای سرکوب عشق بوجود آمده در دلتان بیهوده است. راهی پیدا کنید تا آن را به ثمر برسانید. به یک میهمانی دعوت خواهید شد. این دعوت را حتما بپذیرید و بروید. از بداخلاقی های این اواخر به جایی نخواهید رسید.

 کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

گیریم ستاره بخت تو خوب و عالی باشد. بدست آوردن یک موقعیت اقتصادی خوب تنها نیمی از کار است. نیم دیگر حفظ آن خواهد بود که به جای شانس، لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر (فال پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ )

در مورد فردی زیادی فکر می‌کنی. گرچه تنها دیدارهای کوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آنرا خیلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خیال پردازی برداری چون این روش برای تقویت قوه تخیل خوب است اما در پایان سودی ندارد.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

میزان انرژی این ماه شما ۸۱ %

ستاره اقبال ۵۰ شمالی

کاری را که قبلاً از انجام آن دست کشیده اید و نیمه رها کرده اید را انتخاب کنید که امروز انجامش دهید
مدتی بیشتر طول نمی کشد که برای انجام کاری تصمیم بگیرید. قولتان را پیش خودتان نگه دارید و مطمئن باشید که حتماً انجامش خواهید داد.

امروز فعالیت های خیلی زیادی دارید که باید یکی پس از دیگری بهشان بپردازید و اصلا وقت ندارید بینشان استراحت کنید. شما احساس ناامیدی می کنید چرا که فکر می کنید همه مردم از اتفاقات روی داده خبر دارند الا شما!! شما با سئوال کردن می توانید چیزهای زیادی بفهمید و اگر این کار را بکنید می فهمید که دیگران به آن اندازه ای که شما فکر می کردید اطلاعات ندارند!!

مدتی است که به خودتان قول داده‌اید هر روز ورزش کنید اما امروز و فردا می‌کنید و امروز زمان خوبی است که به وعده‌تان وفا کنید و با ثبت‌نام در یک دوره ورزشی، سلامت جسم و روح‌تان را تضمین کنید. نگرانی‌های زیادی دارید و هیچ‌جایی بهتر از منزل و کانون خانواده برای فراموش‌کردن این نگرانی‌ها نیست. با مشکل مهمی روبرو شده‌اید و برای این مشکل روی کمک همه‌جانبه همسر یا عشق‌زندگی‌تان حساب‌باز کنید.  بعدازظهر را به خوتان مرخصی بدهید و تفریحات موردعلاقه‌تان را انجام دهید تا از این طریق آماده تلاش‌و‌کار برای فردا شوید. پس از سالها با دوستان قدیمی ملاقات خواهید داشت و زمان بسیار خوبی را به مرور خاطرات خواهید گذراند. با یکی از دوستان بر سر موضوعی جر و بحث کرده اید که بهتر است شما پیش قدم شده و مسئله را خاتمه دهید. ادامه این روند بیهوذه و بی دلیل است. شخصی دائم سعی می کند خود را به شما نزدیک کند. تا جایی که بیشتر حضورش شکل مزاحمت پیدا کرده، بهتر است مودبانه اما رک و راست جایگاهش را به او متذکر شوید.

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

فعلا نیازی نیست به فکر تغییرات عمده و عظیم باشی. موقعیت اقتصادی مناسبی داری پس بهتر است این موقعیت را حفظ کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( فال پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ )

فردی را دوست داری بدون اینکه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌کنی ای کاش او هم همین احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌کرد. این آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.

باید در کارها دقت را با سرعت توام کرد تا هم سریع‌تر انجام شود و هم چیزی فروگذار نشده باشد. موفقیت مهمی در انتظار توست.

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۱۱۱ شمالی

ایده های قدیمیتان را به یاد آورده و دوباره آن ها را از سر گیرید،برای اندکی، ایده قدیمیتان را دوباره امتحان کنید. آیا این ایده یک اختراع ، یک پروژه کاری ، یا کاری بوده که به نظرتان خسته کننده آمده است؟ یکی از آن کارها را انتخاب کرده و یک بار دیگر امتحانش کنید. تصور کنید اگر همه آدمها اینقدر جرات داشتند که از نبوغ خدادادی در جهت استعدادهایشان بهره گیرند چه می شد؟ می دانید چه چیزهای جدیدی در دنیا ابداع می شد؟

شما پوسته در حال آوردن چیزهای جدید به زندگی خود هستید! امروز با وجود ماه برج میزان پیشرو در ششمین خانه تان – یعنی خانه فعالیت های روزانه- این عمل را بیشتر روی تغییر دادن عادت های قدیمی اجرا می کنید. به جای اینکه کارتان را به همان روش دیروز یا حتی پریروز انجام دهید ، سعی کنید با روشی کاملاً متفاوت کارهایتان را انجام دهید. اما با دقت عمل کنید ، برای اینکه شما امروز روز پر مشغله ای دارید و ممکن است آشفتگی ها و نگرانی هایتان را نیز بیشتر کنید.

انسانی سلطه‌جو هستید و می‌خواهید تمام افراد خانواده طبق نظر شما رفتار کنند، زمان آن فرا رسیده که این رفتار را کنار بگذارید و با اهل منزل صمیمی‌تر شوید. مدتی است که احساس گم‌گشتگی می‌کنید و در انجام کارها سردرگم شده‌اید. امروز بعدازظهر زمانی را برای خلوت با خودتان اختصاص دهید و تکلیف‌تان را با زندگی روشن کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز توجه ویژه‌ای به شما خواهد داشت. این احساس را به فال نیک بگیرید و روزی عاشقانه و فراموش نشدنی را پشت‌سر بگذارید. این روزها به شدت احساس خستگی می کنید. به تغذیه تان بیشتر توجه کنید و شب بیداری هایتان را کم کنید وگرنه در کارها دچار مشکل می شوید و سلامت تان را به خطر می اندازید. آینده نگری بیش از اندازه، شما را از حال غافل می کند. این هفته حواستان باشد تا جای ممکن از وارد شدن در هر بحثی فاصله بگیرید، وگرنه به دلیل فشارهایی که این اواخر تحمل کرده اید، ممکن است بحث از کنترلتان خارج شده و از کوره در بروید.

باید برای رسیدن به اهداف خود همواره جسم سالم و شادابی داشته باشی و این فقط با ورزش توام جسم و روح حاصل می‌شود.

نگرانی تو در مورد مسائل مالی بیهوده است. شاید در حال حاضر شرایط مناسب نباشد اما طولی نمی‌کشد که همه چیز دوباره درست می‌شود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( فال پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ )

نباید توقع کار خارق‌العاده‌ای از او که فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و کسی در مورد احساساتت صحبت نکنی چون هنوز خیلی زود است.

شخصیت مهمی از تو حمایت می‌کند و همین مساله موقعیت تازه و فوق‌العاده را در اختیار تو می‌گذارد. روحیه‌ات را تقویت کن و از فرصت استفاده کن.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

همیشه محکم تر و صاف تر بایستید، و سرتان را بالاتر بگیرید
در چشم های دیگران نگاه کنید و با اطمینان بیشتر راه بروید. ببینید چه احساس خوبی دارد.

شما احساس می کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است ، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید ، اما صادق بودن با احساسات تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید ، می توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین ها را بالا بزنید و دست به کار شوید!

امروز روز بسیار خوبی برای کار و تجارت است و مطمئن باشید حتی اگر دست به خاک هم بزنید، طلا می‌شود. به لحاظ عاشقی روزی خوبی در پیش‌رو ندارید و اگر قصد دارید به عشق‌زندگی‌تان پیشنهاد ازدواج بدهید، این پیشنهاد را به آینده موکول کنید، چرا که امروز جواب رد خواهید شنید. میان شما و عشق‌زندگی‌تان یا یکی از دوستان نزدیک‌ شما حسابی شکر آب شده و رابطه‌تان در آستانه جدایی قرار دارد. یادتان نرود که بخشش از بزرگان است و اجازه ندهید کدورت‌های جزئی رابطه چندین و چند ساله شما را خراب کند. با احساسی برخورد کردن با مسئله پیش آمده ممکن است نه تنها نتیجه ای که می خواهید نگیرید، بلکه به مشکلات تان اضافه هم بشود. نگران و دلتنگ عزیزی از راه دور هستید که فعلا دیدارش ممکن نیست. صبور باشید و در این مورد کمتر بهانه گیری کنید. زندگی همیشه همانطور که ما می خواهیم پیش نمی رود. غم از دست دادن کسی یا چیزی بر دوشتان سنگینی می کند. صبور باشید.

تنها ورزش کردن سلامتی انسان را تضمین نمی‌کند، بلکه آرامش و اعتماد به نفس داشتن هم جزئی از سلامتی است. فکرت را آزاد کن تا بتوانی ذهنی خلاق و پویا داشته باشی و برای خودت برنامه‌ریزی درستی انجام دهی.

در تصمیم‌گیری‌های خود شتاب نکن. قرار است از جایی پولی برسد که می‌رسد و جایی برای نگرانی وجود ندارد. بهتر است برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( فال پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ )

 

سوء تفاهم کوچکی به وجود آمده که به زودی برطرف می‌شود. نباید از تصمیم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و دیگران هم به زودی خواهند فهمید.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۵۹ شرقی

برای ۳۰ ثانیه سعی کنید نرمتر، آرامتر، و کمی خوشایندتر صحبت کنید. با نتایج شگفت انگیزی روبه رو خواهید شد. آیا می دانستید وقتی با صدای نرمتر و آرامتر به بچه ها دستور بدهید، نسبت به اینکه سرشان داد بزنید، تأثیر بیشتری خواهد داشت؟ اگر در کار خسته شده اید، حتی فقط برای ۳۰ ثانیه سعی کنید لحن صدایتان را آرامتر کنید، شاید زودتر به نتیجه رسیدید!

امروز حتی کسانی که خیلی بهتان نزدیک هستند نمی توانند بفهمند که شما چقدر حساس هستید ، چرا که شما می توانید با درگیر کردن خود و سخت کار کردن نقاط ضعفتان را پنهان کنید. متاسفانه شما با احساس مسئولیت کردن در برابر کارهایی که خارج از حوزه نفوذتان هستند بیش از حد انتظارات دیگران را برآورده می کنید. حتی اگر لازم شد کمتر کار کنید ، بهتر است که حد و حدودتان را بدانید و با انجام دادن کارهایی که در آنها تخصص دارید ، توانایی خود را نشان دهید.

روزی سرشار از خوشی و خبرهای مسرت‌بخش را در پیش‌رو دارید. رابطه شما با همسر یا عشق‌زندگی‌تان رابطه‌ای بسیار شکننده‌ و حساس است و اگر امروز مواظب نباشید، کار شما به جاهای باریک خواهد کشید و رابطه‌‌تان به‌هم خواهد خورد. در سمت صبح وقت سرخاراندن پیدا نخواهید کرد اما به همان‌اندازه که به پایان روز نزدیک می‌شوید، به همان مقدار سر شما خلوت‌تر می‌شود و فرصتی مناسب برای استراحت و تفریح پیدا خواهید کرد. رمز موفقیت در نظم و انضباط قرار دارد و اگر می‌خواهید موفقیت‌های بیشتری را تجربه کنید، همین امروز نظم و انضباط را شروع کنید. برای آنچه که اتفاق افتاده کاری جز صبوری از دست تان بر نمی آید. حواستان به اطرافیان باشد، نگاهشان به شماست. برای انجام یک کار اداری یا امضای یک سند دست نگه دارید و عجله نکنید. این روزها بهتر است کمی از سرعت همه کارها کم کنید و بیشتر به خودتان بپردازید. اگر می توانید به سفر بروید. برای خودتان خرید کنید و برای خانه تان گل و گیاه بخرید تا روحیه تان عوض شود.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

مرحله مهمی را پشت سر گذاشتی و نهایتا سود خوبی هم بدست آوردی. این موفقیت راه را برای تو باز می‌کند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن (فال پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ )

ممکن است در این وادی دچار ناکامی شوی و مدتها این حادثه ذهن تو را مشغول و مسموم کند اما به خاطر داشته باش که زندگی همچنان ادامه دارد و دنیا از حرکت نمی‌ایستد. پس با امید سرت را به کارهایی که دوست داری مشغول کن.

کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۸۹ شمالی

به فرزندانتان بگویید « دوستتان دارم » و « به شما افتخار می کنم »
به چشم هایشان نگاه کنید، و به آنها نشان دهید که چقدر برایشان ارزش قائلید. تصور کنید اگر همه ی والدین فقط کمی در روز هم که شده به فرزندانشان اطمینان خاطر می دادند، دنیا چه تغییری می کرد.

امروز انرژی تان کمی فروکش می کند!! پس بهتر است یک نفس عمیق بکشید و آرام تر کار کنید. سپس ماه برج میزان پرسرعت وارد سومین خانه تان – یعنی خانه کارهای ضروری- می شود و سرعت زندگی تان را افزایش می دهد. شاید ابتدا اینگونه به نظر نرسد ، اما بعد بسیاری از گرفتاری های شما حل می شود! اگر خود را برای چنین روزی آماده کرده باشید می توانید کار خود را روی غلتک بیندازید.

روز را با خوشحالی و نشاط شروع کنید و مطمئن باشید امروز به لحاظ مالی چیزی کم و کسر نخواهید داشت امروز برای عقدقرارداد و معامله نیز روز بسیار خوبی است. زمانی از امروز را به انجام کارهای مذهبی یا فکری اختصاص دهید. مدت زیادی است که به یاد یکی از دوستان قدیمی‌تان هستید، امروز شرایطی برای دیدار با این دوست قدیمی مهیا خواهد شد. روز خوبی برای عشق‌و‌عاشقی است و همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را نسبت به شما دارد و برنامه‌های عاشقانه‌ای تدارک دیده‌ است. تصمیم گیری برای پرداخت بدهی هایتان را یک روز هم به تعویق نیندازید. آنچه که جلوی پیشرفت و رضایت شما از خودتان را می گیرد، همین بدهی های مالی است. شنا خودتان را وقف خانواده تان کرده اید. وقت آن رسیده که به خودتان بپردازید و زندگی کنید. حواستان به سلامتی تان باشد. رژیم غذایی مناسب داشته و از ورزش غافل نشوید، وگرنه سر و کارتان به پزشک خواهد افتاد.

ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

فعلا اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست پس به سرعت برنامه‌های خود را پیاده کنید. ممکن است روزهای آینده نیز به همین منوال باشد. فقط با یک ابتکار عمل می‌توان از این اوضاع نجات یافت.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( فال پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ )

 

جایی برای افسوس خوردن نیست. اشک ریختن برای چیزهایی که از دست داده‌ای سودی ندارد. سعی کن از فرصت‌های آینده استفاده کنی تا موفق شوی.

همین روزها هدیه گران قیمتی به دستت می‌رسد. یکی با خبر خوش در راه است. خودت را برای پذیرایی از چند میهمان آماده کن.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۱۱۷ غربی

فال :از خدا تشکر کنید
دفعه بعدی که منتظر خشنودی آنی یا چیزی بودید که نمی توانید در همان لحظه داشته باشید ، برای آنچه که در حال حاضر دارید ، ۳۰ ثانیه از خدا تشکر و قدردانی کنید. این کار باعث تغییر رفتارتان خواهد شد.

اهل پس‌انداز نیستید و امروز از بابت اینکه اندوخته‌ای ندارید حسابی ناراحت خواهید شد، چرا که مشکل مالی در پیش‌رو دارید و قادر به تأمین پول نخواهید بود. سبک‌زندگی کم‌تحرک و ثابتی دارید و این روش، سلامت زندگی شما را به خطر انداخته است، قبل از اینکه دیر شود ورزش کنید و انرژی روحی و جسمی خود را افزایش دهید. توجه بیشتری به افراد خانواده داشته باشید و در انجام کارها به آنها کمک کنید. از زندگی‌تان به اندازه‌ کافی رضایت ندارید و دستاوردهای چشم‌گیری نداشته‌اید. برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها در آینده بیشتر تلاش کنید و حتی اوقات فراغت خود را نیز مشغول کار شوید. برای انجام کارهای خانه از اعضای خانواده کمک بگیرید. به سفر دوری رفته و یا خواهید رفت. مرور گذشته فقط عمرتان را تلف می کند. از تمامی لحظه های حال تان لذت ببرید. هر روز پر از اتفاقات پیش بینی نشده است. در دخل و خرج میانه رو باشید تا دچار دردسر نشوید. با شخصی آشنا خواهید شد که از نقطه نظر روحی و سلایق زندگی بسیار به شما نزدیک است. با این شخص منطقی برخورد کنید.

اگر دچار افسردگی فصلی شده‌ای، در روز چند دقیقه جلوی نور خورشید بنشین. اینکار علاوه بر حل مشکل افسردگی، باعث تولید ویتامین D در چشمها و پوست می‌شود. البته این کار به میزان بسیار کم توصیه می‌شود چون اشعه‌های مضری نیز در نور خورشید وجود دارد که باعث التهاب پوست می‌شود.

باید مسائل اقتصادیت را جدی بگیری و به فکر چاره‌ای باشی چون به زودی با مشکل روبرو می‌شوی. نباید بر اثر سهل‌انگاری دوباره ضرر و زیان ببینی پس هوشیار باش و منافع بلندمدت خود را در نظر داشته باش.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز