تهران ۹.۹۱° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

سرقت کابل برق فشار قوی در مترو تهران

سرپرست سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت سارقانی خبر داد که در تونل ایستگاه مترو میرداماد، حدود ۶۰۰ متر کابل برق فشارقوی را سرقت کرده بودند.
کد خبر: ۳۶۰۹۸

سرقت کابل برق فشار قوی در مترو تهران

 سرهنگ پیمان لطیفی، سرپرست سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح مهم‌ترین کشفیات سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، در مرحله ۵۱ طرح رعد اظهار کرد: در این مرحله از طرح رعد موفق به کشف دو هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت آلوده از یک مکان غیرمجاز در خیابان رجایی شدیم و یک نفر در این رابطه بازداشت شد.

سرپرست سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در پرونده دیگر سارقان سیم و کابل ایستگاه مترو میرداماد را بازداشت کردیم، این سارقان کاب‌های برق فشار قوی را از داخل تونل مترو به سرقت می‌بردند.

وی افزود: سارقان که کارگر بودند، در ساعات پایانی شب و پس از پیاده شدن مسافران مترو، وارد تونل شده و حدود ۶۰۰ متر کابل فشارقوی را به سرقت برده بودند.

این مقام انتظامی بیان کرد: این سه سارق در چند مرحله اقدام به سرقت‌ها کابل‌ها کرده بودند که در نهایت بازداشت شدند.

لطیفی با اشاره به پرونده دیگری در رابطه با کشف ۷۰۰ کیلو غذای حیوانات که به صورت قاچاق به فروش می‌رسید، از بازداشت سارقی توسط مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد خبر که تاکنون به ۴۰ فقره سرقت لاستیک خودرو اعتراف کرده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز