تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

کیش و مسقط در کانون تعاملات حوزه گردشگری و اقتصادی

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از راه اندازی پرواز در مسیر کیش-مسقط و بالعکس خبر داد که این مهم زمینه ساز گسترش تعامل با عمانی ها خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۱۵۶

کیش و مسقط در کانون تعاملات حوزه گردشگری و اقتصادی

عزت اله محمدی سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش راه اندازی پرواز در مسیر کیش-مسقط و بالعکس را زمینه ساز گسترش روابط چندجانبه اقتصادی به ویژه گردشگری سلامت با عمانی‌ها دانست و این اقدام ارزشمند را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اکنون پرواز خارجی در مسیر کیش- دبی و بالعکس فعال است و از امروز ۲۰ آذر پرواز کیش- مسقط و بالعکس راه اندازی شد.

محمدی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با راه اندازی مجدد کیش - مسقط این مسیر پروازی، ساعت ۱۰ و سی دقیقه امروز با هواپیمایی کیش جزیره را به مقصد مسقط ترک کرد.

وی افزود: با برنامه مدون و هماهنگی‌های انجام شده قصد داریم تعداد پرواز‌های خارجی را در فرودگاه بین المللی کیش افزایش دهیم.

عزت اله محمدی اظهار داشت: با همکاری شرکت هواپیمایی کیش پرواز مسقط از بیستم آذر هر هفته روز شنبه؛ ساعت: ۱۰ و سی دقیقه در مسیر کیش - مسقط و ساعت ۱۷ از مسقط به کیش انجام خواهد شد.

وی افزود: این پرواز می‌تواند به منظور توسعه گردشگری به ویژه توریسم سلامت و حضور فعالان اقتصادی دو کشور ایران و عمان باشد.

گفتنی است شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش یکی از شرکت‌های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز