تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۴

فال روزانه: فال امروز یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰

.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۶۱۷۰

فال روزانه: فال امروز یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰

 فال روزانه فروردین (فال یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ )

سعی کن تا جایی که می‌توانی از بحث‌های بیهوده و دردسرآفرین دوری کنی چون تو را در شرایط تشنج و آشفتگی قرار می‌دهد.

این اعتماد به نفس توست که راه را هموار می‌کند. با قدرت اراده و یک روحیه خوب می‌توان بسیاری از گره‌های سخت را باز کرد. منتظر اتفاقات خوب باش.

هم اکنون خیلی طبیعی است که در جستجوی پیدا کردن راه هایی برای باز کردن سفره دلتان باشید ، اما در این صوت ممکن است حس آزادی و استقلال خود را از دست بدهید. باوجود اینکه شما سعی می کنید که از دیدگاه های افراد دیگر پیروی نکنید ، ولی بهتر است لجاجت و عصبانت بی دلیل نداشته باشید. کمی خویشتن داری زندگی را برای تمام کسانی که با شما درارتباطند شیرین تر می سازد.

انسان‌ جدی و عبوسی هستید و این روحیه باعث شده تا نه تنها اطرافیان از شما دوری کنند، بلکه خودتان هم احساس افسردگی می‌کنید. از همین امروز تصمیم بگیرید که به جای اخم‌کردن به مشکلات به آنها بخندید و فراموش نکنید که خنده برای هر دردی دوا است. امروز ایده‌ خلاقانه‌ای به سر شما می‌زند و در زمان فراغتی که دارید به این ایده، فکر کنید و شرایط اجرا کردن ایده‌تان را مهیا نمایید. امروز احتمالا همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه خاصی برای شما در نظر گرفته و شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. نگران مسئله ای کاری هستید، اولویت هایتان را در نظر بگیرید تا مشکل به چشمتان کوچکتر شود. آبی که ریخته شده به جوی بر نمی گردد، دست از مرور چند باره یک موضوع بردارید و بیش از این خودتان را آزار ندهید. مشکلات پیش آمده اخیر باعث بی حوصلگی و کم طاقتی شما در برابر خطاهای کوچک دیگران شده، این حالت روحی شما با خبر خوشی که به زودی به دستتان خواهد رسید برطرف می شود.

باید جدا از استرس و آشفتگی روحی جلوگیری کنی. در حال حاضر نیاز داری که استراحت کنی و آرامش داشته باشی.

اوضاع اقتصادی تو ثابت است و تغییر چندانی ندارد پس به اندازه خرج کن که دچار بحران نشوی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت (فال یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ )

 باید کاری انجام دهی که محبوبیت بیشتر شود. البته با کارهای کلیشه‌ای یا ظاهرسازی‌های ریاکارانه نمی‌توانی به این جایگاه برسی. باید رفتار، گفتار و اندیشه نیکی داشته باشی.

شما معمولاً فرد قابل اطمینانی هستید ، اما امروز اوضاع فرق می کند!! امروز احساسات شما تغییر کرده ، دیگران نگران شما هستند و نمی دانند بهتان اطمینان کنند یا نه؟! شاید از مسئولیت ها و اجبارهایی که وجود دارد می ترسید و از این ترس خود رنج می برید. فرار کردن هیچ مشکلی را حل نمی کند؛ شما اگر نتوانید با ترس های خود روبرو شوید ، در یک دور باطل خواهید افتاد.

امروز با مشکلی غیرمنتظره و دشوار روبرو خواهید شد، از آنجایی که انتظار این مشکل را ندا‌شته‌اید، احتمال دارد که از کوره در بروید و تصمیم‌های نادرستی بگیرید، در نتیجه بهتر است جوانب مختلف این مشکل را از هر لحاظ بررسی کنید و پس از مدتی صبر و تفکر، بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. کارهای عقب‌مانده‌ای دارید اما غم به دلتان راه ندهید چرا که همکاران یا اعضای فامیل بدون اینکه از آنها درخواست کمک کرده باشید، برای انجام کارهای عقب‌افتاده دست یاری به سمت شما دراز خواهند کرد. جوابی که منتظر و نگرانش هستید به زودی خواهید شنید و شما دوباره همان شخصیت با ظرفیتی می شوید که می توان روی او حساب کرد. در رابطه با مسائل احساسی هفته گرم و خوبی خواهید داشت. او را تحت تاثیر قرار داده و بی بهانه برایش هدیه ای بخرید. به میهمانی های مختلفی دعوت شده اید که در یکی از آن ها شخصی که برای دیدنش اشتیاق فراوانی دارید ملاقات خواهید کرد.

بهترین روش این است که با شادی و لبخند به جنگ بحران مالیت بروی و با انرژی زیاد آن را برطرف سازی. این بحران زودگذر است و کمتر از آن است که تو تسلیم شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( فال یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ )

ماجرای عاطفی تازه‌ای پیش می‌آید که نباید از آن ترسید. با جرات و جسارت باید وارد این ماجرا شد و از آن پیروز خارج شد. تو این توانایی را داری که هر کسی را مجذوب خود سازی.

همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روزهای بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.

امروز اعتماد کردن به همکارانتان شاید کار پوچ و بیهوده ای باشد ، چراکه آنها تمایلی ندارند در مورد مسائل واقعی صحبت کنند. حتی اگر اغلب اوقات آدم بشاش و بی خیالی هم باشید ، ولی هم اکنون بیشتر از قبل برای افراد دیگر ابراز نگرانی می کنید. به جای اینکه به آدم های دیگر اعتماد کنید ، به قضاوت و شعور خود متکی باشید. اگر یک نفر بیش از حد سرکش و گستاخ بود ، از هوش و نبوغ خود استفاده کرده تا بتوانید او را سر جای خود بنشانید تا از مسیر اصلی اش منحرف نشود.

حواس‌تان همیشه به سلامتی اطرافیان است اما دائم از سلامت خودتان غافل می‌شوید و به همین دلیل امروز حال و روز خوبی ندارید و احساس کسالت می‌کنید. از امروز به بعد به خودتان قول دهید که در کنار رسیدگی به دیگران، از سلامتی خودتان غافل نشوید. اهمیت زیادی به پول و زمان نمی‌دهید و به همین دلیل نه به لحاظ مالی توانایی خوبی دارید و نه به لحاظ زمان به دستاوردهای چشمگیری در زندگی رسیده‌اید. فراموش نکنید که وقت طلا است و از همین امروز قدر زمان و پول خود را بدانید. بهتر است سعی کنید واقع بین باشید. زندگی را به خودتان آسان تر بگیرید. در رابطه عاطفی تان اگر قصد دارید مسئله ای را روشن کنید و چیزهایی را توضیح دهید، این هفته زمان خوبی برای رفع کدورت ها در رابطه شماست. حواستان باشد که به هیچ وجه مسئولیت کاری را که نمی توانید انجام دهید به گردن نگیرید. حواستان به اطرافیانتان بیشتر باشد.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در حال حاضر دچار رکود اقتصادی شده‌ای اما اصلا جای نگرانی نیست. پیروزی زمانی معنا و ارزش دارد که پس از یک دوره تلاش و سختی باشد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( فال یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ )

مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.

حتی اگر کاملاً ناامید شده باشید و از شدت یاس دست هایتان را به آسمان هم برده باشید ، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چیزهایی که احتمال وقوع شان صددرصد نبوده نیز برنامه های احتمالی چیده و بیش از اندازه کار کرده اید. متاسفانه هر چقدر بیشتر برنامه ریزی کرده و بر طبق آنها فعالیت می کنید اوضاع خراب تر می شود. پس باید توقعات خود را پایین آورده و بعد دست به کار شوید.

فراموش نکنید که بی رنج گنج میسر نمیشود و برای رسیدن به پول و ثروت باید نقشه و برنامه داشت و شب‌و‌روز کار کرد. مشکلی در زندگی دارید و این مشکل حسابی ذهن و فکر شما را به خود مشغول کرده‌ است، به همین دلیل اهل منزل جویای دلیل ناراحتی‌ شما هستند و می‌خواهند سر از این مشکل در بیاورند، در میان گذاشتن این مشکل به غیر از ناراحت‌کردن آنها، دردی را دوا نخواهد کرد. تعامل خوبی با همکاران در محل کار ندارید و این قضیه باعث شده تا انجام کارها عقب بیافتد، امروز تا می‌توانید به همکاران روحیه بدهید و آنها را به سرعت بیشتر در کارها تشویق کنید. در کارهای گروهی فعال باشید و ایده ها و نظریات خود را در جمع دوستان مطرح کنید تا ببینید چقدر در رسیدن به خواسته هایتان شما را همراهی می کنند، قدر دان این همراهی و محبت باشید تا روزافزون باشد. شخصی بدون قصد بد حرفی زده که شما را رنجانده است، بهتر است در رفتارتان با او تجدید نظر کنید. در رفاقت کوتاهی نکنید.

در شرایط کنونی، صبر و خویشتنداری بهترین راه حل است. باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی علمی و دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نگردی. این کار با عجله و شتابزدگی جور در نمی‌آید.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( فال یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ )

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

برنامه های اجتماعی شما آنقدر زیاد و پرمشغله شده است که حتی برای کار کردن هم وقت پیدا نمی کنید! ظاهراً دیگران نیز تلاش می کنند شما را وسوسه کنند که از وظایفتان دوری کرده و به تفریح کرده مشغول شوید. اما شما آگاه تر از این هستید که بهشان جواب مثبت دهید! از طرف دیگر اگر شما قبل از شروع به کار کردن محدودیت هایتان را برای آنها تعریف کرده باشید ، دیگر لزومی ندارد حتما بهشان جواب مثبت بدهید.

امروز یکی از اعضای منزل به کمک شما نیاز پیدا خواهد کرد، کمک به این فرد را در اولویت اول کارهای امروز خود قرار دهید. یکی از همکاران یا همسا‌یه‌ها رفتار خوبی با شما ندارد و دائم‌ چوب لای چرخ شما می‌گذارد، امروز زمان خوبی است که با این فرد صحبت کنید و سنگ‌های‌تان را وا بکنید. روزی که در پیش‌رو دارید از آن روزهایی است که اگر حواس‌تان نباشد زمان مانند برق‌و‌باد خواهد گذشت و سعی کنید چشم از ساعت برندارید و با انجام سریع‌ کارها، از زمان جلو بیافتید. شما بسیار نکته سنج هستید اما اگر آن را کنترل نکنید این هفته شما را به دردسر می اندازد. حد و اندازه را نگه دارید. شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان خواهد آمد، حواستان را جمع کنید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت. معامله ای که مدتهاست در فکر انجامش هستید بهتر است همین حالا انجام دهید. خرید را بیش از این به تعویق نیندازید.

برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور (فال یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ )

این رویاها و افکار رومانتیک جذاب هستند اما در واقعیت‌ها جایی ندارند. باید خود را برای زندگی واقعی آماده کرد و به افکاری دل بست که مفید و عملی باشند.

با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و کام خود را شیرین کرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.

شما امروز آنقدر تند کار می کنید که انگار در یک لحظه در دو جا حضور دارید!! اما این سرعت سر سام آور و گیج کننده آنقدر زیاد است که مانع شما شده و اجازه نمی دهد یک لحظه هم یک جا بنشینید. ولی در نهایت به نفعتان است. اولین قدمی که باید بردارید این است که بفهمید نمی توانید همیشه سرعت بالای خود را حفط کنید. باوجود این حتی اگر تا چند روز آینده اتفاقی نیفتاد ، باید سرعت خود را کمتر کنید.

در محل کار با مشکلات زیادی روبرو هستید، اما پیشنهاد می‌کنیم از زیر بار مشکلات شانه خالی نکنید و مطمئن باشید حل کردن مشکلات شما را قوی‌تر خواهد کرد. روز خوبی برای انجام کارها است و مطمئن باشید کارها در محل کار زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان خواهد رسید، سرعت‌عمل در انجام کارهای امروز شرایط خوبی برای اوقات فراغتی در بعدازظهر فراهم می‌کند. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید استراحت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به فکر شما است و روزی خاطره‌انگیز و رویایی را برای شما رقم خواهد زد. طرف مقابلتان را امتحان کنید تا خیالتان آسوده شود، با شک و دودلی سر کردن فقط زندگی را به خودتان سخت می کند، مرگ یکبار شیون هم یکبار. روزهای شلوغی را پیشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری، این دقیقا همان چیزیست که روحیه ماجراجوی شما را راضی می کند پس بهانه گیری نکنید و غر نزنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر (فال یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ )

مسائلی در انتظار توست که در برخورد با آن باید صبور باشی. خوشتنداری و صبر موجب می‌شود که تو دوباره به آرامش برسی و با خیالی آسوده تصمیم بگیری.

امروز ایده های خوب به سرعت برق از ذهن شما می گذرند ، این سرعت به قدری زیاد است که اصلا نمی توانید آنها را در برنامه ریزی هایتان اجرا کرده و به نتیجه مطلوب برسید. اگر شما بخواهید کارهایتان را تکمیل کرده و ایده هایتان را تحت پوشش در بیاورید ، مجبورید با آرامش فکر کنید. مهم نیست که هم اکنون چه افکار روشنی به ذهنتان می رسد ، مهم این است که بتوانید در همان لحظه آن را دنبال کنید.

فکرهای منفی و مخرب دست از سر شما بر نمی‌دارد و سایه این افکار از روی ذهن شما پاک نمی‌شود. قبل از اینکه فکرهای منفی آسیب‌‌های بیشتری به شما وارد کند، امروز تصمیم بگیرید که با فکرهای مثبت و نگاهی به آینده، فکرهای منفی را از پا درآورید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع خواهید کرد. مدت زیادی است که از دوستان و رفقای قدیم خبری نگرفته‌اید، امروز زمان خوبی است که با تماس با دوستان قدیمی، یادی از ایام خوش گذشته کنید. کارها در محل کار آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و توقع دارید که دیگر همکاران به کمک شما بیایند، اما امروز خبری از کمک در کار نیست و باید یکه‌و‌تنها کارها را به پیش‌ ببرید. جهت خرید و یا نقل مکان باید تصمیم بگیرید، کار را برای خودتان سخت نکنید شما به خوبی می دانید که کارهای واجب تری دارید که باید به آن ها بپردازید. تلاش های شما بالاخره جواب خواهد داد حتی اگر کارها با سرعتی که شما توقع دارید پیش نرود. شما ذاتاً هنرمند و مدیر هستید، از هردوی این توانایی ها هم زمان بهره ببرید.

استعداد و توانمندی تو در مسائل اقتصادی بی‌نظیر است. اگر بخواهی و اراده کنی می‌توانی موفقیت‌های مهمی را بدست آوری. فقط باید برای این کار انگیزه‌ای قوی و ریشه‌دار داشت تا از پا نیفتد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( فال یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ )

رابطه‌ای عاطفی شکل می‌گیرد که نمی‌توان درباره آن داوری کرد چون هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید کمی بیشتر انتظار کشید تا دریافت که نتیجه و هدف آن چه خواهد بود.

خوشبختی در همین نزدیکی‌هاست. در یک رابطه گرم و صمیمی دوستانه یا در یک محیط گرم خانوادگی. تو خودت باید شادی و خوشبختی را برای خود ایجاد کنی و از آن لذت ببری.

ظاهراً شما وارد بحثی شده اید که خیلی سهل و آسان است ، اما این فقط ظاهر قضیه است و در پشت پرده اتفاقات دیگری می افتد. شما اطلاعات مورد لزومتان را کسب می کنید تا بتوانید با سرمایه یکی از دوستانتان در مورد موضوعی مالی تصمیم مهمی بگیرید. ولی سازمان دهی کردن افکارتان را چند روز به عقب بیندارزید؛ اگر سرعت خود را پایین بیاورید ، دوباره می توانید به حس ششم خود اطمینان کنید.

عادت به انجام سریع کارها دارید و از این روحیه همکاران یا اعضای فامیل به شما حسادت می‌کنند. به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهید و وسواس به چیزهای کوچک باعث شده تا چیزهای بزرگ در زندگی از دید شما پنهان شود. امروز زمان خوبی است که این روحیه را کنار بگذارید و با نگاهی کلی و جامع زندگی را زیر نظر بگیرید. اطرافیان را از حرف‌های‌تان ناراحت کرده‌اید. از امروز تصمیم بگیرید که سخن‌نابجایی نگویید تا کسی از حرف‌های شما دلخور نشود. به تازگی به فردی دل‌داده‌اید و حسابی عاشق‌ او شده‌اید، احتمال ماندگاری این عشق بسیار کم است. شنیدن خبری شگفت زده و خوشحالتان می کند. به سفری خواهید رفت که برای آرامش جسم و روحتان بسیار لازم است. کار یا کمکی از شما خواسته شده که به دلیل مشغله های کاری و زندگی انجام آن را به تعویق انداخته اید، بهتر است هرچه زودتر آن را انجام دهید وگرنه وجهه همیشه مدد رسانتان را در برابر دیگران خدشه دار می کنید.

از یک بیماری دشوار و پیچیده نجات می‌یابی. کسی تو را شفا می‌دهد که همیشه به درگاهش راز و نیاز می‌کنی. هرگز امید را نباید از دست داد که مهمترین سرمایه معنوی است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از نظر مادی باید وضعیت اقتصادی تو هر روز بهتر از گذشته باشد. از فقر باید ترسید که با آمدنش بلاها و مصیبتهای فراوانی را به همراه خواهد آورد. این بلا را باید از خانه خود دور کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( فال یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ )

سری که درد نمی‌کند دستمال نمی‌بندند اما ظاهرا تو می‌خواهی برعکس این ضرب المثل عمل کنی و خود را به آب و آتش بیاندازی. به هر حال هر کاری عواقبی دارد که باید از ابتدا به آن اندیشید.

باید دوباره شادی و نشاط را به زندگی‌ات بازگردانی. همچنان فکرهای مایوس‌کننده ذهن تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

امروز حواستان به فروشنده هایی که خوش زبان هستند باشد ، چرا که آنها حتی اگر خودشان هم حرف های خود را باور نداشته باشند می توانند شما را مجاب کنند! حتی اگر چیزی برای خریدن وجود ندارد ، باز هم به افرادی که خیلی سریع صحبت می کنند و به شما مجال فکر کردن نمی دهند ، اعتماد نکنید. شاید لحن صحبت آنها صمیمی باشد و شما احساس امنیت کنید ، اما یادتان باشد که قرار نیست آنها همه چیز را همان دفعه اول به شما نشان دهند!!

امروز زمان خوبی است که یادی از بزرگ‌ترهای فامیل یا پدر و مادرتان بکنید و شادی‌هایتان را با آنها به اشتراک بگذارید. از جان و دل عاشق کسی شده‌اید و عشقی سوزان در دل دارید، این عشق آرام‌آرام سینه شما را می‌گدازد و امروز زمان خوبی است که پرده از این عشق نهان بردارید و عشق‌ خود را با دلدارتان در میان بگذارید. روز خوبی برای کار است و مشکلاتی که در چند روز پیش در محل کار تجربه کرده‌اید، امروز به راحتی حل می‌شود. روز خوبی برای رانندگی نیست و اگر پشت‌فرمان می‌نشینید، با دقت تمام رانندگی کنید و اگر هم پیاده از خیابان عبور می‌کنید شش‌دانگ حواستان به خودروها باشد چرا که احتمال تصادف شما بسیار است. نذری دارید که بهتر است هرچه زودتر ادا کنید، به زودی به نیتتان خواهید رسید. روی مسئله ای که نگران چگونگی انجامش هستید بیش از حد حساسیت نشان ندهید، خودتان کارها را خراب می کنید از وسواس فکری و چند باره فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید، این کار فقط شما را خسته و کلافه می کند، تصمیم بگیرید و به تصمیم تان احترام بگذارید.

مراقب سلامتی‌ات باش و با ورزش و تغذیه مناسب آنرا به شرایط مطلوب برسان. بقیه کارها خودبخود روبراه می‌شود و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

با رسیدن یک بحران مالی، مشکلات تازه‌ای پدیدار خواهد شد. از قدیم گفته‌اند: علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. به هر حال اگر دوراندیش باشی حداقل در آینده این حوادث تکرار نخواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( فال یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ )

اگر با عقل و منطق رفتار کنی، حتما به نتیجه می‌رسی. از عجله و شتاب دوری کن و حوصله داشته باش و خود را برای هرگونه احتمالی آماده کن تا غافلگیر نشوی.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

امروز ماه برج جوزا کمی زندگی تان را پیچیده می کند. برنامه ریزی کردن برای مسافرت های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود ، مگر اینکه بتوانید کمی رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید ، به جایی نمی رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده های بزرگ تمرکز کنید.

روزی سرشار از انرژی و نشاط را شروع کرده‌اید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. امروز تلاش‌هایی که پیش از این انجام داده‌اید به بار می‌نشیند و طعم شیرین موفقیت را خواهید چشید. انسان خستگی‌ناپذیری هستید و شب‌و‌روز کار‌ کرده‌اید، امروز فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید و با قدم زدن در پارک، به لحاظ روحی خستگی در کنید. امروز والدین شما همسر یا عشق‌زندگی‌تان را حسابی تحویل خواهند گرفت و این رفتار، زمینه رابطه‌ای محکم و قوی میان عشق‌زندگی‌ شما و پدر و مادرتان را فراهم خواهد کرد. فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت در کار برایتان پیش خواهد آمد، اگر نترسید و درخواستتان را مطرح کنید به آنچه که می خواهید می رسید. دلتان برای کسی که سالهاست ندیده ایدش بسیار تنگ است، خود کرده را تدبیر نیست با روزگار کنار بیایید. برای اوج گرفتن باید بارتان را کم کنید. با خودتان منصف باشید خطایی اگر کرده اید بپذیرید و جبران کنید.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

ناراحتی و نگرانی تو هیچ نتیجه‌ای به بار نخواهد آورد. پس آرامشت را حفظ کن به زودی کارها روبراه می‌شود و پاداش زحماتت را خواهی گرفت و یا با همکاران خود به تفاهم می رسی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن (فال یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ )

مشکل اینجاست که وقتی ناراحتی تصمیم می‌گیری. کمی به خودت و دیگران فرصت بده. به دیگران تا بتوانند توضیح دهند و به خودت که درست فکر کنی و تصمیم عاقلانه بگیری.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

شما می خواهید دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را حفظ کنید ، اما امروز هیچ چیز به آن اندازه که در ظاهر به نظر می رسد خوب و زیبا نیست. حالا شما باید انرژی بیشتری صرف نشان دادن چهره مثبتی بکنید که پیش از این به خاطرش خودتان را خسته کرده بودید. مطمئنا اگر بتوانید به هر چیزی که مانع از لذت بردنتان شده است پایان دهید ، اوضاع بهتر می شود. لازم نیست تظاهر کنید؛ چرا که دیگران شما را همان طوری که هستید قبول دارند.

مدتی است که حال‌وحوصله ندارید و امروز به‌اندازه‌ای بی‌حوصله بودید که حتی نمی‌خواستید از رختخواب بلند شوید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با شرکت‌ در فعالیت‌های دسته‌جمعی، نشاط و روحیه ازدست‌رفته‌تان را بازیابید. امروز فردی که رابطه نزدیکی با او دارید واسطه می‌شود تا پولی به دست شما برسد. اواقات زیادی را با اعضای خانواده سپری نمی‌کنید و امروز حسابی از دست شما دلخور شده‌اند، فراموش نکنید که حضور شما در کنار خانواده از هرچیزی برای آنها مهم‌تر است. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما بهتر است این کار را چند روزی به تعویق بیاندازید و با تمرکز بیشتری به انجام این کار فکر کنید. لجبازی و جنگیدن فقط باعث شده دور یک مسیر باطل بچرخید، نه به خاطر دیگران بلکه به خاطر خودتان هم که شده مسئله را رها کنید و شاکر باشید، فردا به هیچ کس قول داده نشده. با مشکلات مالی تان فعلا کنار بیایید اوضاع به زودی روبه راه خواهد شد. از جایی خبری به شما خواهد رسید که شنیدنش را باور نخواهید کرد. صبرتان به بار خواهد نشست.

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تو با یاس و نامیدی‌ات موانعی را برای خودت ساختی. اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، به بحران اقتصادی نزدیک می‌شوی. با کمی مثبت‌نگری و ریسک می‌توانی خود را از این تنگنا نجات دهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( فال یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ )

در زندگی عاطفی تو تحول تازه‌ای به وجود می‌آید که در نهایت خوب خواهد بود. بهتر است نگران نباشی و فکرت را مشغول نکنی چون همه چیز روبراه است.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

 علاقه مندی به سازمان دهی کردن مسائل خانوادگی شما را از فعالیت های کاری دور کرده و توجه شما را بیشتر به مسائل خانه معطوف می کند. اگرچه شما فکر می کنید کارتان به آخر رسیده است ، اما به زودی ورق برگشته و با مشکل پییچده تری روبرو می شوید. حتی اگر تحت فشار قرار گرفتید که این موضوع را پیگیری کنید ، شما خودتان را کنار بکشید. هم اکنون ابراز کردن نظریات تان عاقلانه ترین کاری است که می توانید انجام دهید.

امروز قصد شرکت در یک رقابت مهم را دارید و به لحاظ سلامتی و توانایی مطمئن باشید که هیچ‌کس یارای رقابت با شما را نخواهد داشت. زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و امروز از هرگونه فعالیت مالی برحذر باشید. رفتاری صادقانه و صمیمی را با دیگران در زندگی دارید و این رفتار امروز به شما کمک می‌کند تا مشکلی را در محل کار یا منزل حل کنید. کارهای عقب‌مانده زیادی دارید و امروز فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا نمی‌کنید. فراموش نکنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان همیشه آماده است تا هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای شما انجام دهد و امروز روی کمک تما‌م‌و‌کمال او حساب باز کنید. برای گرفتن هر تصمیم سرنوشت سازی بهتر است کمی بیشتر صبر کنید. در اطرافتان شخصی گرفتار است، همان قدر که از دستتان بر می آید کمکش کنید و خودتان را سرزنش نکنید. اگر کسی به شما پیشنهاد سفری داد بی معطلی بپذیرید و برای رفتن تدارک ببینید. شما نیاز دارید که هرچه سریع تر در محیط اطرافتان تغییری ایجاد کنید.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

این هفته پولی به دستت می‌رسد و حوادثی اتفاق می‌افتد که در مجموع به نفع تو خواهد بود. به شرط اینکه تو بی‌توجه نباشی و از این موقعیت استفاده کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز