تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

شیبا در معاملات دیروز اوج گرفت| رشد بی سابقه شیبا در معاملات

طبق داده‌های ارائه شده توسط سایت رتبه‌بندی داده متعلق به بایننس (Binance)، کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، رمزارز شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر پس از افزایش ناگهانی ۸ درصدی، تقریباً از تمام ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر برتری دارد.
کد خبر: ۳۶۲۴۷

شیبا در معاملات دیروز اوج گرفت

تنها شبکه آسیس (ROSE)، کادنا (KDA) و کوانت (QNT) توانسته‌اند در ۲۴ ساعت گذشته، دستاورد‌های بزرگ‌تری داشته باشند، که دومی در محدوده دو رقمی قرار دارد.

شیبا اینو اکنون نزدیک به پیشی گرفتن از آوالانچ (AVAX) و کسب رتبه دوازدهم است. شکاف بین این دو ارز دیجیتال، اکنون کمتر از یک میلیارد دلار است.


بیت کوین (BTC) نیز بار دیگر سطح ۵۰۰۰۰ دلار را به دست آورده است. بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد رشد داشته است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بیت کوین در روز جمعه با توجه به اخبار مربوط به تورم ایالات متحده به ۵۰۰۰۰ دلار رسید، اما گاو‌ها نتوانستند این سود را حفظ کنند.


کاردانو (ADA) و پولکادات (DOT) بهترین عملکرد‌ها را ۵ درصد رشد، در بین ۱۰ رمزارز برتر داشته اند.

اتریوم (ETH) پس از اینکه در اوایل این هفته در برابر بیت کوین برتری به دست آورد، همچنان ثابت مانده است.

دوج کوین (Dogecoin) نیز تنها ۰.۴۴ درصد افزایش یافته است و تقریباً برای به دست آوردن هر گونه کششی تلاش می‌کند. این ارز دیجیتال اکنون ۷۶.۶۴ درصد نسبت به اوج خود در ماه می (اردیبهشت) کاهش یافته است.

شیبا اینو نیز باید ۵۶.۷۵ درصد را بهبود باید تا بتواند اوج قبلی خود را پس بگیرد.

این توکن سگ مبتنی بر اتریوم، با وجود اصلاح قیمت همچنان در کانون توجه قرار دارد. در اوایل این هفته، فلکسا (Flexa) و بیت پی (BitPay)، دو شرکت برجسته پرداخت ارز‌های دیجیتال، هر دو از Shiba Inu حمایت کردند. SHIB همچنین لیست صرافی‌های بیشتری را مشاهده می‌کند و بیت استمپ (Bitstamp) در اوایل این هفته فاش کرد که به کاربرانش اجازه می‌دهد تا این رمزارز را معامله کنند.

ترا (LUNA) بزرگترین رمزارز عقب مانده در بین ۱۰ رمزارز برتر است که در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳ درصد کاهش یافته است. اکنون، پس از پیشی گرفتن از اولین میم کوین، دوج کوین در اوایل دسامبر (آذر)، به واگذاری رتبه اش به Dogecoin نزدیک شده است. رالی LUNA که در اوایل ماه جاری توجه جامعه سرمایه گذاری را به خود جلب کرد، در نهایت، کوتاه مدت بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز