تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰
فال| فال روزانه| فال امروز

فال روزانه: فال امروز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۶۵۰۱

فال روزانه: فال امروز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰

فال روزانه فروردین (فال یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ )

غیرت خوب است اما تعصب چشمان تو را کور می‌کند. از حسادت دوری کن یا جهت آن را به گونه‌ای تغییر بده که تو و دیگران را آزار ندهد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

بخاطر تمایلات شخصی‌ات دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنی که در نهایت پشیمان خواهی شد. مگر احساس می‌کنی به گنج قارون رسیدی که اینطور ولخرجی می‌کنی!!

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما از خوشحالی روی پای خود بند نیستید و می خواهید کارهای عجیب و غریب انجام دهید. اما این اصلا اهمیتی ندارد!! شما با کارهای ناتمام زیادی روبرو شده اید و قادر نیستید از آنها فرار کنید. کاری نکنید که ناامیدی بهتان غلبه کند. این را هم بدانید که از کوره در رفتن نه دیگران را خوشحال تر می سازد و نه خودتان را!فال روزانه یکشنبه 28 آذر 1400

فال روزانه یکشنبه 28 آذر 1400

امروز فکر کردن به آینده شما را متوجه راه های مختلفی که پیش رویتان قرار دارند خواهد کرد و شما با بی صبری تمام آرزو می کنید که ای کاش مجبور نبودید برای تحقق یافتن رویاهایتان این همه صبر کنید و هر چه زودتر به خواسته های خود دست پیدا می کردید. با این حال هیچ راه میان بری برای شما وجود ندارد و باید منتظر بمانید. در حال حاضر تنها کاری که از دست شما بر می آید تلاش برای رسیدن به آرزوهایتان است. اولین قدمی که در این راه باید بردارید تعیین اولویت هایتان است. امروز در انجام کارهایی که برای آنها برنامه ریزی کرده بودید دقت بیشتری به خرج دهید در غیر این صورت با موانع غیر منتظره ای که سر راهتان سبز می شوند به مشکل برخواهید خورد. برای رفتن به جایی دو دل هستید، تا زمانی که مطمئن نشدید حرفی در مورد آن نزنید. برای اتفاقی که نیفتاده بیش از حد نگرانید و بی تابی می کنید. سرتان را به کار مشغول کنید و کمتر فکر کنید. در مورد رابطه تان با شخصی یادتان باشد که جلوی ضرر را از هر کجا که بگیرید منفعت است.

میزان انرژی این ماه شما ۷۹ %

ستاره اقبال ۲۳ جنوبی

بعضی کارها را به عادت تبدیل کنید بعضی کارها باید در زندگی تبدیل به عادت‌تان شود و دیگر برای انجام آنها اراده‌تان را صرف نکنید. به عنوان مثال مسواک زدن امری است که باید تبدیل به عادت‌تان شود و بدون فکر کردن آن را انجام دهید. با این روش می‌توانید اراده‌تان را برای کارهای دیگری ذخیره کنید. در این راه فقط کافی است کاری را به طور منظم انجام دهید تا تبدیل به عادت زندگی‌تان شود.

فال روزانه اردیبهشت (فال یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ )

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیتها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است ، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می کنید که دست و پای شما را بسته اند و می خواهید محدودیتهایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید ، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می کردید بد نبوده است.

شما به اندازه ی کافی این وضعیت بلاتکلیفی را ادامه داده اید و حالا دیگر وقت آن رسیده است که در مورد وضعیت فعلی خود نتیجه گیری کنید و در مورد مسیری که می خواهید در پیش بگیرید تصمیم گیری کنید. شاید در حالت عادی آنچه در دنیای خیالتان می گذرد از نظر شما بهترین سناریوی ممکن باشد، اما در حال حاضر شما این را می دانید که فرصت رشد و پیشرفت حرفه ای برایتان فراهم شده است و برای به دست آوردن اعتباری که به دنبال آن هستید باید به دور از رویاپردازی وظایف خود را به انجام رسانده و بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهید. برای خودتان بزرگ ترین اهداف ممکن را انتخاب کنید و تا وقتی به آنها دست نیافته اید دست از تلاش برندارید. حرف تان را رک و واضح بگویید تا جواب درست بشنوید. یک کار نیمه تمام را که مدتهاست روی دستتان مانده تمام می کنید. روزهایی پر از شادی و هیجان خواهید داشت و می توانید منتظر اتفاقاتی متفاوت باشید. سفری کوتاه مدت پیش رو دارید. میهمانی خوش قدم پا به منزلتان خواهد گذاشت.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۷۶ شمالی

فال :کارهای مهم‌تر را اول انجام دهید
وقتی که صبح‌ها پس از یک خواب کامل بیدار می‌شوید، عضله‌ی اراده‌تان حداکثر قدرتش را دارد. با استفاده از خودکنترلی در طول روز، ذخیره‌ی خودکنترلی‌تان کاهش می‌یابد. بنابراین بهتر است کارهای مهم‌تر یا کارهایی را که انجام‌شان نیاز به اراده دارد، در ساعات ابتدایی صبح به انجام برسانید.

فال روزانه خرداد ( فال یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ )

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما چه بخواهید چه نخواهید کارهای شخصی دارید که باید بهشان رسیدگی بکنید! شاید در ظاهر شغل شما ایجاب می کند که بار مسئولتیهای مربوط به خانه کاملاً از روی دوشتان برداشته شود ، اما شما تا مدت طولانی نمی توانید از وظایف و مسئولیتهای مربوط به خانه و خانواده فرار کنید. به خاطر بردن گوی سبقت از رئیس اداره و یا شریکتان انرژی خود را تلف نکنید! فقط به نکات مثبت خود فکر نکنید!! بلکه موقعیت و کاری را پیدا کنید که بتوانید به بهترین نحو از پسش بربیایید.

امروز سعی کنید که احساسات خود را تحت کنترل داشته باشید. این احتمال وجود دارد که به شدت عصبی شده و یا کاری انجام دهید که به ضرر خودتان و یا اطرافیانتان خواهد بود. این که بتوانید در هر شرایطی آرامش و تواضع کافی داشته باشید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با این کار شما شخصیتی قدرتمند پیدا خواهید کرد که مورد احترام همه و حتی مقامات مافوقتان خواهد بود. شما امروز نگرش بسیار مثبتی دارید و هیچ مانعی بین خودتان و اهدافتان نمی بینید، شاید این نگرش در ابتدا چندان منطقی و عمل گرایانه به نظر نرسد، اما به شما برای تلاش بیشتر برای رسیدن به اهدافتان انگیزه خواهد بخشید. تلاش مضاعف خود را روی چیزی به کار بگیرید که ارزش آن را داشته باشد وگرنه نیروی خود را به هدر می دهید. برای اوج گرفتن باید بارتان را کم کنید. با خودتان رو راست باشید خطایتان را بپذیرید و درصدد جبران بر بیایید. با مشکلات مالی امروزتان فعلا کنار بیایید، اوضاع به زودی روبراه خواهد شد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵ %

ستاره اقبال ۹۸ غربی

ولخرجی ،اگر جزو افرادی هستید که برای اعتبار بخشی به خود راهی غیر از هزینه کردن نمی شناسید باید بدانید که متاسفانه عاقبتی غیر از شکست و ناکامی ندارید. ارزش و ثروت واقعی از طریق پس انداز و سرمایه گذاری به دست می آید – نه خرج کردن هر آنچه به دست می آورید. جمع کنید، سرمایه گذاری کنید؛ جمع کنید، سرمایه گذاری کنید.

فال روزانه تیر ( فال یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ )

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

اتفاقات شیرینی در راه است. به زودی کارت رونق می‌گیرد و پیشنهادهای تازه و نان و آبداری به تو خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اگر شما بیش از اندازه تحت فشار قرار بگیرید ، ناراحت و آشفته می شوید. اینکه دیگران ازتان چه انتظاراتی دارند اهمیتی ندارد ، چرا که شما می توانید بیشتر از انتظارات آنها کار کنید. اما اگر به محدودیتهای خود آگاه نباشید ، آنوقت مشکلات سر برمی آورند. به خاطر چیزهایی که نمی توانید تغییرشان بدهید اعتراض نکنید و غر نزید ، برای اینکه این کار اوضاع را بدتر می کند. درعوض به دیگران اجازه بدهید که بدانند چه کارهایی انجام می دهید و سپس بهترین کاری را که می توانید انجام دهید.

شاید این طور احساس کنید که یک نفر قصد دارد شما را مورد حمله قرار دهد. این که فراموش نکنید چه کسی هستید در این شرایط از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر دیدید یک نفر سعی دارد با انرژی منفی خود شما را تحت تأثیر قرار دهد زیاد تعجب نکنید و در اولین قدم خودتان را از این موقعیت دور کنید. شما مسئول نیستید که همه را خوشحال نگه داشته و باب میل آنها رفتار کنید. برای بالا آوردن بقیه خودتان را پایین نیاورید و در حق خودتان ظلم نکنید. شاید امروز بخواهید با برانگیختن حسادت شخصی که دوست دارید میزان علاقه ی او به خودتان را بسنجید، اما به شما توصیه می کنیم که عشق و رابطه ی خود را با این رفتارهای بچگانه به خطر نیندازید. اجازه ندهید خودخواهی شخصی در اطرافتان دامن شما را بگیرد. رعایت انصاف و عدالت شما سبب می شود که برای حل اختلاف و به عنوان حکم به شما مراجعه کنند، از دهن بینی بپرهیزید و از حیله و مکر یکی از اطرافیان غافل نباشید. اگر همه چیز را از پنجره خوش بینی بنگرید خیلی زود پشیمان خواهید شد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۰%

ستاره اقبال ۸۵ شمالی

محیط اطراف‌تان را تغییر دهید
اگر چیزی به طور مداوم شما را وسوسه کند، باعث تضعیف اراده‌تان خواهد شد. به عنوان مثال اگر می‌خواهید از خوردن هله هوله اجتناب کنید، بهتر است این غذاها را جلوی چشم‌تان نگذارید. زیرا دیدن اینها و مقاومت برای نخوردن‌شان، اراده‌تان را ضعیف می‌کند.

فال روزانه مرداد ( فال یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ )

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما با خرج و مخارج غیر منتظره ای در زندگی تان روبرو می شوید که این اتفاق مجبورتان می کند با اقدامات احتیاطی که با موقعیتهای مالی شما ارتباط دارند آشنا شوید. اگر نتوانستید بین دخل و خرج خود تعادل برقرار کنید و به مشکل برخوردید ، نباید تسلیم شوید. این گرفتاری های اخیر شما موقتی هستند و باوجود اینکه پیدا کردن یک راه حل دائمی مدتی زمان می برد ، ولی این مشکلات موقتی تا فردا از بین می روند.

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما خواهید توانست در طول روز کارهای بسیار زیادی را به انجام برسانید و در نتیجه وقت اضافی که در پایان کارهای روزمره تان برایتان باقی می ماند را به خودتان و عزیزانتان اختصاص دهید. وقتی کارها و مسئولیت های اصلیتان را انجام دادید کار اضافه ای برا خودتان نتراشید و با آرامش کامل از باقی مانده ی ساعات روزتان آنطور که خودتان می خواهید استفاده کنید. شما با آن همه کاری کرده اید لیاقت کمی خوش گذراندن را دارید. شما امروز اعتماد به نفس بسیاری در اختیار دارید، از این فرصت نهایت استفاده را برده و به اطرافیانتان نشان دهید که چه در چنته دارید. ورزش و تفریحات سالم را فراموش نکنید. دلتنگ مسافری راه دور هستید که به زودی به دیدارتان خواهد آمد و دلتان به دیدنش روشن می شود. لجبازی بیش از حد فقط باعث می شود در یک دور باطل بچرخید، کوتاه بیایید و قدر امروزتان را بدانید که فردا به هیچ کس قول داده نشده.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۳۳ شرقی

حرکت مهربانانه‌ کوچکی انجام دهید
نیازی نیست فقط با نزدیک‌ترین و عزیز‌ترین‌ افراد اطراف‌تان، مهربان باشید. زمانی که برف را از مسیر خودروی‌تان پارو می‌کنید، مقداری زمان هم به پارو کردن برف از مسیر خودروی همسایه پیرتان اختصاص دهید. بگذارید یک نفر در صف از شما جلو بزند. با صرف زمان برای انجام کاری برای کسی که نمی‌شناسید، آن فرد احساس می‌کند که مورد قدردانی قرار گرفته است و کار نیک گسترش می‌یابد.

فال روزانه شهریور (فال یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ )

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز خبرهای خوبی می‌شنوی. یک دیدار غیرمنتظره خواهی داشت. به یک مسافرت دعوت می‌شوی نباید آنرا رد کنی چون رفتن به سفر روحیه‌ات را بهتر می‌کند.

استفاده بیش از حد از هر چیزی نوعی اعتیاد به حساب می‌آید حالا کار، خوراکی، سیگار یا … بهتر است در هر هیچ چیز زیاده‌روی نکنی چون سلامتی‌ات را مستقیما به خطر می‌اندازد.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما امروز احساس می کنید مثل توپ بیلیارد شده اید! از یک موقعیت فوق العاده دور می شوید تا موقعیت دیگری را به چنگ بیاورید! اوضاع امروز با برنامه های شما یا برنامه شخص دیگری هماهنگی ندارد. شما باید برنامه های خود را تغییر دهید تا با حوادث خارجی هماهنگی داشته باشد. تغییر دادن توقعاتتان باعث می شود روز سخت شما تبدیل به روزی هیجان انگیز شود که سرشار از شگفتی ها نیز خواهد بود.

کارها و مسئولیت هایتان آنقدر روی هم انباشته شده و زیاده شده اند که وقتی به آنها فکر می کنید احساس می کنید هرگز نخواهید توانست این همه کار را به انجام برسانید. شما فکر می کرده اید که همه کارهایتان دارند طبق نقشه ها و برنامه هایتان پیش می روند، اما حالا به یکباره دیده اید که هنوز خیلی از کارها هستند که باید انجام شوند. امید خودتان را از دست ندهید، معجزه ها همیشه ممکن است اتفاق بیفتند، آن هم وقتی شما دارید همه ی تلاش خودتان را می کنید. شاید ته دلتان آرزو کنید که ای کاش می توانستید از این موقعیت فرار کنید، اما مطمئن باشید در پایان روز و با دیدن موفقیت خود چنان احساس رضایتی خواهید کرد که حاضر نیستید آن را با هیچ چیزی عوض کنید. از جایی خبری به شما خواهد رسید که برایتان باورنکردنی است. برای یک هدیه خساست به خرج ندهید، بهتر است سر کیسه را شل کنید. شما احساسات لطیفی دارید اما شخصی در اطرافتان این را به عنوان نقطه ضعف شما محسوب می کند آن هم در حالی که بسیار قدرتمند و با پشتکار هستید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۷۶ جنوبی

قضاوت نکنید
یکی از چیزهایی که قطعا خوب نیست، قضاوت افراد قبل از شناختن‌شان است. به افراد فرصت بدهید و فرض کنید آنها خوب هستند، مگر اینکه دلیلی برای‌تان به وجود آید که خلافش به شما ثابت شود. یاد بگیرید افراد را برای آنچه که هستند ببینید، نه اینکه آنها را بر اساس ظاهرشان قضاوت کنید. زمان زیادی می‌برد تا بتوانید بدون قضاوت به فردی که نمی‌شناسید نگاه کنید، اما قطعا این کار، راهی برای خوش اخلاقی است.

فال روزانه مهر (فال یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ )

به هر کس نمی‌توان اعتماد کرد. مردمانی هستند که هر روز به رنگ تازه‌ای درمی‌آیند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند کرد. باید هوشیار باشی و فریب ظاهر کسی را نخوری.

باید این روزها مراقب سلامتی‌ات باشی. عصبانی شدن به غیر از مشکلات جسمی مثل سردرد، معده درد و … می‌تواند پیامدهای روحی نیز داشته باشد. ممکن است با بحران‌های مادی و یا عاطفی روبرو شوی و آرامشت را از دست بدهی.

باید آرامش خود را حفظ کنی. اگر با فکر و دوراندیشی خرج نکنی دچار بحران مالی خواهی شد. باید از شتابزدگی پرهیز کنی چون موقعیتی در انتظار توست که آینده مالیت را تضمین می‌کند.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید ، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید ، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

امروز رفتار شما کمی عصبی و تهاجمی شده است، اما این حالت می تواند به نفع شما تمام شود و به شما کمک کند تا کارهایتان را به خوبی پیش ببرید. خوشبختانه نیرویی از درون شما را وادار می کند که منطقی باشید و نگاه واقع گرایانه ای به مسائل داشته باشید. امروز مواظب باشید قول هایی به دیگران ندهید که می دانید نخواهید توانست به آنها عمل کنید، حتی اگر شک دارید که شاید نتوانید طبق گفته هایتان عمل کنید بهتر است اصلا هیچ وعده ای ندهید. اگر کارها طبق نقشه هایتان پیش نمی روند نا امید نشوید، همیشه احتمال بروز اتفاقات غیر مترقبه وجود دارد، آنچه اهمیت دارد این است که برای مقابله با آنها آماده باشید. طبع لطیف را تنها برای شخصی که ظرفیت آن را دارد و از آن سو استفاده نمی کند به کار بگیرید. در برابر دو پیشنهاد مردد هستید، پیشنهادی را انتخاب کنید که همان اول نظرتان را جلب کرده بود. هرچه بیشتر فکر کنید خودتان را گیج می کنید که نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت. با رسیدن نامه یا خبری شیرینی خواهید داد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۶۳ غربی

بی‌ریا تعریف و تمجید کنید
وقتی از کسی تمجید می‌کند، شما را فرد خوش اخلاقی می‌بیند.همه از تعریف و تمجید خوشش‌شان می‌آید، پس، از گفتن چیزهای مثبت به دیگران نترسید. با این حال محتاط باشید که چاپلوسی نکنید. تعریف زیاد می‌تواند این‌طور به نظر بیاید که شما دارید چاپلوسی می‌کنید. مخصوصا اگر فرد مقابل دوست جدیدتان یا مدیر شماست، ممکن است فکر کند که چاپلوسی می‌کنید.می‌توانید از تمجید برای شروع یک مکالمه استفاده کنید. مثلا بگویید: «من از پیراهنت خوشم آمده. آن را از کجا خریده‌ای؟»

فال روزانه آبان ( فال یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ )

دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در این هیچ تردیدی نیست. با کلید دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زیادی را باز کنی و به قلب او نفوذ کنی.

درست است که اتفاق تازه‌ای نیفتاده است، اما تو سعی کن نگاهت را به زندگی عوض کنی. این نگاه تازه توست که به اشیاء و اشخاص معنای تازه‌ای می‌بخشد. در این صورت خوشحال و باطراوت خواهی بود.

رفته رفته وضعیت مادی تو بهبود می‌یابد و همین مساله روحیه تو را عوض می‌کند و همچنین فضای گرمتری را در خانواده به وجود می‌آورد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست ، بنابراین شما می کوشید که تا جایی که می توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند ، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهای تان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی کند. شما می توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرفهای مردم از مجادله های بی خودی دوری کنید.

شما همیشه خیلی با اعتماد به نفس قدم برمی دارید، البته به این شرط که اطلاعات لازم و کافی را در اختیار داشته باشید. اگر با کمبود اطلاعات مواجه باشید ترس به شما غلبه خواهد کرد و دیگر نمی توانید به زمین زیر پایتان اعتماد داشته باشید و دچار اضطراب و نگرانی خواهید شد. با این حال امروز خوشبختانه شرایط کیهانی به گونه ای است که شما می توانید در هر وضعیتی اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. امروز شما با تنش های عاطفی بسیاری مواجه هستید. برای حل مشکلات موجود در روابط عاطفی خود باید روشی منطقی تر را در پیش بگیرید. این کار به طرق مقابلتان نیز کمک خواهد کرد تا با اطمینان خاطر بیشتری به شما تکیه کند. از خطای کوچک دوستتان دلگیر نشوید و بزرگوارانه با آن برخورد کنید. قبل از هر کاری سلامت روحی و جسمی خود را مد نظر داشته باشید و سعی کنید عصبی نشوید. خوشبختانه شما به خوبی می دانید از طرف مقابلتان چه می خواهید و چه توقعی دارید، بی  رو دربایستی با او صحبت و خواسته تان را مطرح کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰ %

ستاره اقبال ۲۲ جنوبی

لبخند بزنید
ساده‌ترین راه برای خوش اخلاقی، لبخند زدن است.ساده‌ترین کار برای اینکه فردی خوش اخلاق به نظر برسید، لبخند زدن است. وقتی به افرادی که شما را می‌شناسند لبخند می‌زنید، آنها را تشویق می‌کنید تا متقابلا به شما لبخند بزنند. گاهی فقط به این دلیل که دارای شخصیتی خجالتی بوده و به راحتی لبخند نمی‌زنید، بسیاری از افراد شاید تصور کنند که شما فردی سرد یا بداخلاق هستید. بنابراین، دفعه بعد که از کنار فردی نسبتا آشنا رد می شوید، لبخند بزنید. این لبخند باعث می‌شود که حتی اگر در بهترین شرایط روحی نیستید، احساس خوشحالی بیشتری کنید. پس این کار هم برای خودتان و هم برای دیگران مفید است.

فال روزانه آذر ( فال یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ )

تو از تعهد دوری می‌کنی چون فکر می‌کنی تو را درگیر می‌کند و یا از گیر افتادن می‌ترسی اما باید قبول کنی این بخشی از زندگی است که می‌تواند شیرین هم باشد. باید این افکار را از ذهنت بیرون کنی و نسبت به دوستانت احساس مسئولیت بیشتری داشته باشی.

کسی با ارسال هدیه‌ای به تو ابراز علاقه می‌کند. وقتی این ابراز علاقه متقابل باشد، دوستی‌های شیرین و شادی آفرینی شکل می‌گیرد. بدون این دوستی‌ها زندگی سرد و بی‌روح می‌شود.

تو فردی فعال هستی برای دوری از این کسالت روزانه می‌توانی هر نوع ورزشی را انجام دهی، اما شاید بهتر باشد اسکی، شنا و امثال این ورزش را برای شادابی و طراوت خود انتخاب کنی.

سعی کن همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشی. هیچ کاری راحت‌تر از پول خرج کردن نیست. باید آینده نگر بود و فکر روزهایی را کرد که مشکلات متعددی به زندگی هجوم می‌آورد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز خیلی دلتان می خواهد که کارهای تان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیتهای تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می کنید ، تضیمن می کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می کنید.

امروز به هیچ عنوان عقب نایستید! شما در هر موقعیتی که قرار بگیرید خیلی خوب می دانید که چکار باید بکنید. غریزه ی شما به خوبی راهنماییتان خواهد کرد که در هر شرایطی کنترل اوضاع را در دست بگیرید و ببینید که چه کارهایی را باید انجام دهید و به چه منابعی نیاز دارید. شما امروز حالتی تهاجمی به خود گرفته اید که می تواند به شما کمک کند در تلاش برای رسیدن به اهدافتان عملکردی فوق العاده از خود نشان داده و به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنید. شاید میزان موفقیتتان به حدی باشد که همین امشب بخواهید در کنار دوستان و عزیزان خود یک جشن راه انداخته و موفقیت خود را جشن بگیرید. شخصی که در گوش تان دائم حرف های یاس آور می زند از خودتان دور کنید. این روحیه شکست خورده و افسرده برازنده شما نیست، خیلی ها به شما نگاه می کنند. نتیجه مهربانی ای که به شخصی کرده اید به زودی می بینید. برای گذشتن از یک مرحله باید به کارهایتان سرعت بیشتری بدهید. نتیجه شگفت زده تان می کند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳ %

ستاره اقبال ۳۹ شرقی

گفت‌وگوی کوتاهی داشته باشید
در مورد موضوعات کوچکی که می‌دانید فرد مقابل‌تان به آنها علاقه دارد، صحبت کنید. اگر فرد را به خوبی نمی‌شناسید و از علایقش خبر ندارید، سعی کنید در مورد مسائلی که پیرامون‌تان اتفاق می‌افتد صحبت کنید (جلسه‌ای که هر دو یک ساعت قبل در آن بودید، فرد جدید در کلاس ریاضی و…). شوخی کردن همیشه کمک‌کننده است، چون افراد از کسی که شوخ‌طبع است و آنها را درک می‌کند، خوش‌شان می‌آید.جزو آن دسته از افرادی نباشید که فکر می‌کنند گفت‌وگوهای کوتاه، بیهوده و فقط وقت تلف کردن هستند. این مکالمات کوتاه می‌تواند پایه ارتباطات عمیق آینده باشد.

فال روزانه دی ( فال یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ )

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما امروز بین ایده های بلندپروازانه خود و تکالیف و مسئولیتهای جدیدتان گیر افتاده اید. اگر کارهای تان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید ، دیگر نمی توانید از تعطیلات آخر هفته لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

امروز تا جایی که می توانید مواظب باشید که جلوی زبانتان را به موقع بگیرید. با وجود این که شما فکر می کنید تمام جواب های لازم را در اختیار دارید، این احتمال وجود دارد که تمام قطعات این پازل را در نظر نگرفته باشید. جو متشنجی که بر امروز حاکم است تأثیر شدیدی روی همه و همچنین خود شما گذاشته است. اگر نمی خواهید با گفتن حرف هایی که شایددر واقع از ته دلتان هم نباشند اطرافیانتان را دل آزرده نکنید بهتر است سعی کنید تا جای ممکن بیش از این که حرف بزنید شنونده باشید. اگر بخواهید به تمام پیام هایی که امروز دریافت می کنید جواب بدهید به احتمال زیاد زمانی برای رسیدن به کارهایتان برایتان باقی نخواهد ماند، بیشتر روی کارتان تمرکز کنید. در مورد درگیری عاطفی تان بهتر است به خودتان سخت نگیرید و فعلا کمی صبورتر باشید. در مورد مسئله کاری به یک همکاری دراز مدت پایان خواهید داد. معاشرت با شخصی بیش از آنچه که فکر می کنید به شما انرژی و انگیزه می دهد. این روزها منتظر اتفاقات جالبی باشید. تغییرات را با آغوش باز بپذیرید.
 

میزان انرژی این ماه شما ۷۵%

ستاره اقبال ۷۰ جنوبی

دشنام ندهید
این کار باعث می‌شود شما به‌عنوان فردی بی‌نزاکت، خشن و بسیار بداخلاق به چشم دیگران دیده شوید. اگر افراد ببینند که شما عصبانی می‌شوید و دشنام می‌دهید، انرژی منفی‌تان را دریافت کرده و از شما دور خواهند شد. دفعه بعد که عصبانی شدید و خواستید دشنام بدهید، تلاش کنید که این دشنام در ذهن‌تان باقی بماند و حتی سعی کنید با لبخندزدن با آن دشنام‌ها بجنگید.

فال روزانه بهمن (فال یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ )

مراقب باش!! تند رفتن فقط در رانندگی خطرساز نیست بلکه در برخورد با یک دوست یا همکار هم ممکن است خطرآفرین باشد. گاهی این خسارتها جبران‌ناپذیر خواهد بود.

این روزها باید منتظر یک خبر و یا یک اتفاق خوش باشی. در موقعیت فعلی‌ات به تجربه‌های تازه‌ای دست پیدا می‌کنی که برایت سودمند خواهد بود. اگر در این فکر هستی که کار چشمگیری برای خانواده‌ات انجام دهی موقعیت مناسبی است.

بدن ما روزانه و تمام وقت برای حرکت کردن طراحی شده. حرکت دادن عضلات صورت با انواع ورزشها، صحبت کردن و حالات شاداب چهره، تو را جوان و سلامت نگه می‌دارد.

سود خوبی بدست می‌آوری. اگر یک شراکت برمبنای دوستی و رفاقت باشد، به نتایج درخشانی خواهد رسید. فقط مراقب باشی با بلندپروازی این موقعیت را از دست ندهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

مذاکره کردن با نهادها و یا سازمانهای مالی ممکن است استرسهای غیرلازمی را در زندگی تان به همراه داشته باشد ، اما به این راحتی نمی توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید ، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید ، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی هایتان می تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.

امروز انگار دائم یک چیزی دارد به شما سیخونک می زند و نمی گذارد یک جا ثابت بمانید و مدام شما را به حرکت وا می دارد. تمام سعی خود را به کار بگیرید تا بتوانید از این انرژی و عامل محرکی که در درونتان فعال شده است بیشترین بهره را ببرید و استعدادها و توانایی هایتان را در این جهت به کار بگیرید. شما فکر می کنید در حال حاضر این توانایی را دارید که هر کاری را که می خواهید انجام دهید و نگران عواقب انتخاب هایتان هم نیستید، اما به شما توصیه می شود پیش از آن که خودتان را در وضعیتی که قادر به کنترل آن نیستید گیر بیندازید به خودتان بیایید. شما هیچ وقتی برای تلف کردن ندارید، پس در انتخاب هایتان دقت بیشتری به خرج دهید. ممکن است دوستی قدیمی را ببینید که مدتها از او بیخبر بوده اید. به موقعیت بهتری از نظر کاری دست خواهید یافت. با شخصی جدید به زودی آشنا می شوید. شما خیلی اهل پس انداز کردن نیستید و هر چه قدر پول درمی آورید خرج می کنید. یادتان باشد شما برای همیشه نمی توانید مثل حالا کار کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴%

ستاره اقبال ۱۱۳ شرقی

کمک کنید
کمک کردن باعث ایجاد حس خوب در خودتان و خوش اخلاقی می‌شود.بسیار مهم است که وقتی می‌بینید دیگران نیازمند کمک هستند، به آنها پیشنهاد کمک دهید، چه فردی با دستان پر که نمی‌تواند در را باز کند، چه کودکی که عروسکش از دستش افتاده و چه فردی مسن که به سختی راه می‌رود. یک روز ممکن است شما به مهربانی و کمک یک غریبه دیگر نیاز داشته باشید، پس بهتر است تا می‌توانید خوبی کنید. این کار قطعا یکی از راه‌های خوش‌اخلاقی با دیگران است و باعث می‌شود با انجام این کار، نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید.

فال روزانه اسفند ( فال یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ )

سعی می‌کنی پیچیده و رازآلود باشی در حالی که لزومی به اینکار نیست. در دوستی‌ها، آسان می‌توان دیگران را فریب داد اما قبل از آن، تو خود امتیاز مهمتری را از دست داده‌ای.

در لباست از پارچه سفید و طبیعی استفاده کن چون به تو احساس آرامش و شادابی القا می‌کند.بعد از اینهمه کار و تلاش، کمی استراحت سلامتی روح و جسمت را تضمین می‌کند. آب‌درمانی بهترین پیشنهاد است.

روز کلافه کننده‌ای در پیش داری، اما خیلی زود بعضی مشکلات برطرف خواهد شد. اگر مشغول تجارت و یا خرید و فروش هستی با رونق کار و سودهای قابل توجهی روبرو می‌شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 تعاملات شما با رئیستان یا فرد دیگری که می تواند روی شما کنترل داشته باشد ، شاید به آن نرمی که شما دلتان می خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید ، دلتان می خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارتهای لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد ، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید ، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.

زمان دارد به سرعت تمام سپری می شود و شما به خوبی متوجه هستید که باید پیش از آن که وقتتان به پایان برسد دست به کار شوید. شما برای به دست آوردن اهداف جاه طلبانه ی خود شور و شوق فراوانی دارید، اما شرایط کیهانی موجود ممکن است اثرات محدود کننده ای روی شما و برنامه هایتان داشته باشند. اگر در کارهایی که در حال حاضر دارید انجام می دهید به دنبال این هستید که خیلی زود به منفعت برسید ممکن است نتیجه چندان باب میلتان نباشد، اما اگر صبر و پشتکار لازم را داشته باشید کارهایی که الان می کنید با گذشت زمان اثرات مثبت و پایداری روی زندگی شما می گذارند که برای شما بسیار ارزشمند خواهند بود. روزهای سختی را پیش رو دارید و باید تصمیم های مهمی بگیرید. در مورد رابطه عاطفی تان فرصتی به دست می آورید تا حرف دلتان را بزنید. این فرصت را از دست ندهید. حرف تان را لای زر ورق بپیچید و اما بگویید. شخصی قولی به شما داده نگران نباشید، او به قولش عمل خواهد کرد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۱۶۵ شمالی

مودب باشید
شما باید به همان اندازه که با خانواده‌تان مودب هستید، با غریبه‌ها هم مودبانه برخورد کنید. به تنهایی دو صندلی را در اتوبوس اشغال نکنید، با موبایل‌تان با صدای بلند صحبت نکنید؛ به جای آن، مودب باشید و به دیگران یک صندلی خالی تعارف کنید.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز