تهران ۱۲.۹۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

پیش بینی بورس فردا ۲۹ آذر ۱۴۰۰|ادامه روند منفی در بازار سهام

بازار سهام در سرازیری است. در حالی که شاخص کل امروز بیش از یک درصد افت کرد کارشناسان وضعیتی مشابه امروز را برای فردا پیش‎‌بینی می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۵۵۵

برزو حق‌شناس، کارشناس بازار سهام گفت: بازار فردا مثل امروز نوسانی خواهد بود و رو به منفی است. بورس کاملا بی‌اعتماد شده و در برزخ مطلق قرار دارد. این برزخ با وضعیتی که دولت به وجود آورده ادامه دارد. عدم هماهتگی بین ارکان اقتصادی دولت و وزارت اقتصاد موج می‌زند. این ناهماهنگی بازار سهام را به نابودی می‌کشاند.

وی ادامه داد: از طرفی وزیر اقتصاد شب گذشته در برنامه تلویزیونی گفته دلال‌های دلار هزینه می‌کنند که من را تخریب کنند. این توهین به منتقدان است. دلال‌های دلار چرا باید خاندوزی را تخریب کنند در حالی که از زمان روی کار آمدنش ۲۰ درصد به سرمایه‌شان اضافه شده است؟ این ادبیان دور از شان این بازار است. «آقای خاندوزی منتقدان شما فعالان بازار سرمایه هستند و این ادبیات آن‌ها را عصبی‌تر می‌کند و بازار سرمایه را به کما می‌برد.»

این کارشناس بازار سهام گفت: از طرفی هر چه فعالان بازار می‌گویند گوش کسی شنوا نیست. امروز باز هم در بازاری که حجمی ندارد پذیره‌نویسی داشتیم. نگاه امنیتی به بازار وجود دارد و نتیجه این برخورد‌ها مشخص است.

وی ادامه داد: بازار سرمایه تهی از اعتماد شده و پول از بازار خارج شده است. اقدامات غلط بر این شرایط دامن می‌زند. این یک افتضاح مدیریتی است. ۸۰۰ هزار میلیارد تومان در دو ماه گذشته از ارزش بازار کاسته شده است. عاقبت بازار سرمایه با این وزیر معلوم نیست به کجا می‌رسد.

منبع: تجارت نیوز

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز