تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

بازار رمزارز امیدوار به سقف‌شکنی بیت‌کوین

بخش قابل توجهی از جامعه بیت‌کوین معتقدند اوضاع هنوز ناامیدکننده نشده و احتمال اینکه بیت‌کوین سقف جدیدی را بزند بیشتر از این است که به کف ۲۹ هزار دلاری سقوط کند.
کد خبر: ۳۶۶۲۰

بازار رمزارز امیدوار به سقف‌شکنی بیت‌کوین

  از ۱۳ آذر (۴ دسامبر) که بازار رمزارز‌ها با سقوط شدید مواجه شد، قیمت بیت‌کوین در محدوده کوچکی در حال نوسان است. از آن زمان بار‌ها تلاش این ارز دیجیتال برای صعود ناکام مانده و از سوی دیگر محدوده حمایتی هم هنوز شکسته نشده است.

با این حال بخش قابل توجهی از جامعه بیت‌کوین معتقدند اوضاع هنوز ناامیدکننده نشده و احتمال اینکه بیت‌کوین سقف جدیدی را بزند بیشتر از این است که به کف ۲۹ هزار دلاری سقوط کند.

بر اساس یک نظرسنجی که یک معامله‌گر مطرح با نام مستعار پنتوشی در توئیتر انجام داده است، اکثریت پاسخ دهندگان معتقدند که صعود بیت‌کوین محتمل‌تر از سقوط آن است.

در این نظرسنجی که با شرکت بیش از ۲۶ فالوئر این معامله‌گر انجام شد، ۵۹ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقد بودند که بیت‌کوین احتمالا یک سقف تاریخی جدید را می‌شکند. این در حالی است که بقیه پاسخ‌دهندگان معتقدند که کف ۲۹ هزار واحدی برای بیت‌کوین محتمل‌تر است.

در حال حاضر قیمت بیت‌کوین در محدوده ۴۶ هزار دلاری در حال معامله است و بازدهی روزانه آن هم دو درصد منفی بوده است.

نتایج نظرسنجی ممکن است کمی خوش‌بینانه به نظر برسد، اما نگاهی به شاخص ترس و طمع، تصویر کاملا متفاوتی را آشکار می‌کند. این شاخص در محدوده ترس شدید قرار دارد. این شاخص احساسات و جو حاکم بر بازار را از طریق منابع متعدد تجزیه و تحلیل می‌کند.

نکته حائز اهمیت این است که این داده‌های خاص تنها برای بیت‌کوین موجود است و شامل نوسانات، ممنتوم بازار، جو فضای مجازی، سلطه، روند‌ها و بررسی‌های انجام شده روی بیت‌کوین می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز