تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
وزیر صمت:

دولت در تنظیم بازار مرغ، تخم مرغ و لبنیات موفق بود

وزیر صمت با بیان اینکه دولت را با تورم بالای ۴۰ درصد تحویل گرفتیم، گفت: در حوزه قیمت مرغ، تخم مرغ، تا حدی لبنیات، فولاد و سیمان موفقیت‌هایی داشتیم.
کد خبر: ۳۶۷۵۹

دولت در تنظیم بازار مرغ، تخم مرغ و لبنیات موفق بود

 سید رضا فاطمی امین در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار، اظهار کرد: جلسه امروز ستاد تنظیم بازار با حضور رئیس جمهور برگزار شد؛ در این جلسه گزارشی از عملکرد دستگاه‌ها از زمان شروع به کار دولت سیزدهم ارائه شد.

وزیر صمت افزود: برخی از اقدامات نتایج مثبتی به همراه داشت؛ به عنوان نمونه در حوزه قیمت مرغ، تخم مرغ، تا حدی لبنیات، فولاد و سیمان موفقیت‌هایی داشتیم.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار کار در جریانی است، افزود: دولت سیزدهم کار خود را با آشفتگی بالا و با تورم بالای ۴۰ درصد شروع کرد، طبیعتاً انتظار نیست که سریع بتواند نرخ تورم را کاهش دهد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز گزارش اقداماتی که در چند ماه گذشته در قالب ستاد تنظیم بازار صورت گرفته بود، به رئیس جمهور ارائه شد.

فاطمی امین گفت: رئیس جمهور نیز در خصوص تاکیداتی در مورد سفره مردم، وضعیت مواد غذایی، لوازم خانگی به ویژه محصولات مربوط به جهیزیه، خدمات و هزینه‌های مربوطه صحبت کرد. همچنین رئیس جمهور تاکیداتی در مورد هزینه‌های خدمات از جمله درمان، حمل و نقل و تعمیر لوازم خانگی داشت و اعلام کرد که باید کار بیشتری انجام دهیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز