تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۴.۷۹°
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

مهدی طارمی حذف می شود؟

مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو در این چند وقت اخیر اوضاع برایش خوب پیش نرفته به طوری که نتوانسته در 11 بازی گذشته برای تیم خود تیم گلزنی کند.
کد خبر: ۳۶۸۵۴

مهدی طارمی حذف می شود؟

یک رسانه پرتغالی مطالب جالبی را درباره طارمی منتشر کرده است. مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو در این چند وقت اخیر اوضاع برایش خوب پیش نرفته به طوری که نتوانسته در ۱۱ بازی گذشته برای تیم خود تیم گلزنی کند.

در همین رابطه سایت «bolanarede» پرتغال نوشت: عدم گلزنی مهدی طارمی مهاجم ایرانی تمام اعضای تیم پورتو را نگران کرده است. کادر فنی پورتو در چند هفته گذشته تلاش زیادی کرد با حمایت مختلف از طارمی این مشکل را نادیده بگیرد. آن‌ها تلاش کردند تا بگویند وظیفه طارمی تنها گلزنی نیست بلکه می‌تواند به بقیه بازیکنان کمک کند تا گلزنی کنند.

به نظر می‌رسد مشکل روحی-روانی دلیل اصلی ناکامی طارمی در گلزنی است. طارمی در بازی با لیورپول یک موقعیت خوب برای گلزنی داشت، ولی او به دلیل نداشتن اعتماد به نفس این فرصت را پاس داد که به هدر رفت؛ بنابراین رسیدن به گل برای بازیابی سطح اعتماد به نفسی که قبلا با پیراهن آبی و سفید نشان داده است، بسیار مهم برای او به نظر می‌رسد.

همچنین، این درست است که ما نمی‌توانیم او را با مهاجمانی در سطح جکسون یا فالکائو مقایسه کنیم که خیلی راحت گلزنی می‌کنند. طارمی مهاجمی است خیلی خوب هافبک را به خط حمله وصل می‌کند و این وظیفه‌ای است که سرمربی پورتو به آن اهمیت می‌دهد. آیا طارمی مهاجمی زهردار است؟

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز