تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

پیروزی پرسپولیس در نیمه اول بازی امروز

دیدار پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول با یک گل به نفع شاگردان گل محمدی تمام شد.
کد خبر: ۳۷۰۸۹

پیروزی پرسپوایس در نیمه اول بازی امروز

 از هفته دوازدهم لیگ برتر ایران و در ورزشگاه امام خمینی اراک، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۶ در زمین بی طرف به میدان رفتند که این دیدار در نیمه اول با یک گل به سود شاگردان گل محمدی تمام شد.

کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۳۳ دروازه سپاهان را گشود.

موقعیت‌های خطرناک

در دقیقه یازده، محمدرضا خلعتبری در دهانه دروازه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن داخل دروازه نبود و توپ به بیرون رفت. در دقیقه ۱۸ باز هم خلعتبری در متن حمله بعدی سپاهان قرار داشت که بعد از دریبل مهدی شیری، ضربه این بازیکن با دقت پایینی همراه بود و از کناره دروازه لک به اوت رفت.

در دقیقه ۲۴ سروش رفیعی از چند قدمی ارسال محمدرضا خلعتبری به مقابله محوطه شش قدم پرسپولیس را با ضربه سر به بیرون زد.

گل: در دقیقه ۳۳، سانتر علی شجاعی به روی دروازه سپاهان بعد از ضربه سر ناقص ولسیانی، در مقابل محوطه شش قدم روی سر کمال کامیابی نیا فرود آمد و این بازیکن هم با ضربه سر دروازه کنت را گشود.

در دقیقه ۳۵، ولسیانی فرصت داشت بازی را مساوی کند که ضربه سر این بازیکن از دهانه دروازه به بیرون رفت.

ترکیب سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی (کارت زرد)، فرشاد احمدزاده (کارت زرد)، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی (کارت زرد)، مهدی شیری، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز