تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶

رایزنی‌های استاندار البرز برای رشد صادرات البرز کلید خورد

نماینده عالی دولت در استان البرز با نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در خصوص توسعه صادرات البرز دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۳۷۱۱۷

رایزنی‌های استاندار البرز برای رشد صادرات البرز کلید خورد

مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در دیدار با حسن کاظمی قمی نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر البرز در تولید و صادرات به ضرورت توسعه تجارت استان با توجه به توانمندی‌های موجود تاکید کرد.
وی افزود: البرز بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد که از این تعداد بیش از ۱۵۰ واحد، برند ملی هستند و تولیدات این استان در زمینه‌های مختلف بویژه غذایی، قطعات خودرو، دارویی، باغی، کشاورزی و صیفی کاری، دارای کیفیت بالایی هستند که به طور قطع در صادرات موفق خواهند بود.
عبداللهی گفت: باید نسبت به معرفی این محصولات و ایجاد بستر‌های ارتباطی با سایر کشور‌ها بویژه کشور‌های همسایه تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: البته ضرورت دارد که صادرکنندگان نیز درصدد ارائه بهترین کیفیت کالا و ثبات و تداوم این امر، افزایش جذابیت‌های بصری و نگهداری بخصوص بسته بندی، اقدام کنند.
استاندار البرز گفت: همچنین درصدد هستیم که با توسعه خدمات کارگو فرودگاه پیام در البرز بستر لازم را برای تسریع در ارسال کالا‌ها فراهم کنیم.
وی از نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان خواست که در راستای کیفیت بخشی به این روابط در افغانستان و بسترسازی برای توسعه صادرات محصولات ایرانی به این کشور همراهی لازم را داشته باشد.
قمی نیز در این دیدار با اشاره به ارتباطات دیرینه خود با عبداللهی استاندار البرز گفت که همراهی لازم را برای تحقق اهداف توسعه‌ای البرز بویژه در حوزه صادرات خواهد داشت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز