تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

فرحزاد امشب نا امن شد

در حاشیه بازدید از دره فرحزاد که معاونین دادستان، شهرداران مناطق ۲ و ۵ و فرماندهان پلیس مواد مخدر تهران حضور داشتند، قاچاقچیان اقدام به حمله کردند که با برخوردی قاطع مواجه شدند.
کد خبر: ۳۷۱۹۶

فرحزاد امشب نا امن شد

 نشست قرارگاه اجتماعی رفع معضلات روددره فرحزاد با حضور شهرداران مناطق۲ و ۵، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و نمایندگان ستاد فرمان امام (ره)، سازمان بهزیستی و سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

احسان شریفی شهردار منطقه در این نشست با اشاره به اینکه رفع معضلات رود دره فرحزاد از جمله مباحث مورد توجه مدیریت شهری است، گفت: رود دره فرحزاد از جمله ظرفیت‌های ارزشمند شهری است که به لحاظ رهاشدگی و بی توجهی به بستر آسیب تبدیل شده است و برهمین اساس رفع و ساماندهی این معضلات از اولویت‌های مدیریت شهری است.

شهردار منطقه ۵ از برخورد با زباله گردان و معتادان متجاهر در این محله خبر داد و افزود: رفع معضلات دره فرحزاد نیاز به یک اقدام جهادی و مشارکت همه ارگان‌ها دارد تا بتوانیم بستر حضور مردم در فرحزاد را به عنوان یکی از ظرفیت‌های تفریحی فراهم کنیم.

در این نشست مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ نیز به بیان دیدگاه‌های خود برای حل معضلات رود دره فرحزاد پرداخت و افزود: با توجه به مصوبات قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران، رفع معضلات همراه با اصلاح کالبدی فضا در دستور کار قراردارد که این مساله نیازمند همکاری و مشارکت سایر نهاد‌های دخیل در حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

در این نشست نمایندگان سایر نهاد‌ها نیز راهکار‌های موثر در رفع معضلات رود دره فرحزاد را مطرح کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز