تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۴.۷۹°
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸

کمیسیون تلفیق فردا وارد بررسی کلیات بودجه ۱۴۰۱ می شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی از تصویب آیین نامه داخلی کمیسیون تلفیق در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که این کمیسیون از فردا وارد بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ می‌شود.
کد خبر: ۳۷۲۶۸

کمیسیون تلفیق فردا وارد بررسی کلیات بودجه ۱۴۰۱ می شود

 رحیم زارع در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق گفت: در این جلسه آئین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق بودجه درباره نحوه اداره برگزاری جلسات تصویب شد.

وی ادامه داد: با توجه به تصویب آیین نامه، کمیسیون تلفیق از فردا وارد بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ می‌شود و در جلسه‌ای با حضور مسئولانی از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزرای اقتصاد و نفت جهت بررسی رویکردها، جهت‌گیر و پیش بینی شاخص‌های کلان اقتصادی و سیاست‌های ارزی و نحوه پرداخت یارانه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور می‌پردازد.

زارع اضافه کرد: کمیسیون تلفیق از روز دوشنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و عصر به بررسی منابع و مصارف و درآمد‌ها و اعتبارات استانی پرداخته و در روز سه شنبه جمع‌بندی می‌کند.

به گفته وی گزارش کمیسیون تلفیق یکشنبه هفته آینده (۱۹ دی) به صحن علنی برای رای گیری ارجاع خواهد شد. در صورت تصویب کلیات، مجددا گزارش به کمیسیون تلفیق برای بررسی جزییات ارجاع می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱همچنین از تعویق جلسه کمیسیون تلفیق با رییس قوه قضاییه خبر داد و گفت: قرار بود اعضای کمیسیون تلفیق فردا جلسه‌ای با رئیس قوه قضائیه تشکیل دهند که این جلسه به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز