تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹

پیش بینی بورس فردا ۱۸ دی ۱۴۰۰|روند منفی در بازار سهام ادامه دارد؟

بازار سهام در هفته‌ای که گذشت با حجم و ارزش پایین معاملات مواجه بود. به رغم روند مثبت گزارشات یک ماهه اکثر شرکت‌ها، بورس هفته بی‌پول و کم‌فروغی داشت.
کد خبر: ۳۷۵۳۶

پیش بینی بورس فردا ۱۸ دی ۱۴۰۰|روند منفی در بازار سهام ادامه دارد؟

 بازار سهام در هفته‌ای که گذشت با حجم و ارزش پایین معاملات مواجه بود. به رغم روند مثبت گزارشات یک ماهه اکثر شرکت‌ها، بورس هفته بی‌پول و کم‌فروغی داشت. اکثر کارشناسان روند بورس در هفته آینده را نیز خنثی و یا منفی پیش‌بینی می‌کنند.

علی صادقین، کارشناس بازار سهام گفت: در هفته گذشته بازار سهام با ترس و هراس سهامداران حقیقی و حقوقی مواجه بود. عدم اطلاع از وضعیت برجام و نرخ ارز نیز بر مشکلات بازار افزوده است.

این کارشناس ادامه داد: برآوردها نشان می‌دهد دولت همچنان به دلیل کسری بودجه هفته‌ای پنج همت اوراق در بورس منتشر می‌کند. بازار سهام بدون توجه به گزارشات خوب آذرماه و گزارشات احتمالا خوب سه ماهه پاییز فعلا مسیر کم‌رمق خود را ادامه می‌دهد.

صادقین بیان کرد: وضعیت بازار در هفته‌ای که گذشت بدون توجه به ارزندگی و قابلیت سودسازی شرکت‌ها منفی بود. حجم معاملات فوق‌العاده پایین و خروج پول مستمر از طرف حقیقی‌ها داریم. از طرفی سرانه خرید حقیقی‌ها نیز عمدتا نشان‌دهنده فشار فروش از طرف آن‌ها است.

این کارشناس تصریح کرد: همچنان فردا نیز ما بازاری کم رمق و احتمالا با حجم معاملات پایین خواهیم داشت. این در حالی است که بازار از منظر بنیادی قابل تحلیل نیست. متاسفانه کف حمایتی یک میلیون و ۳۸۰ هزار واحدی هم از دست رفته و باید ببینیم که چه اتفاقاتی از منظر حمایت‌ها از بازار خواهد افتاد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز