تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه: فال امروز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۷۵۹۵

فال روزانه: فال امروز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰

فال روزانه فروردین (فال یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ )

باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امکان را می‌دهد تا از موانع عبور کنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نکن.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

ناراحتی و ناامیدی شما ناگهان به نقطه اوج خود رسیده و شما انقدر کفری می شوید که نمی توانید احساسات واقعی خود را پنهان کنید. متاسفانه نشان دادن خشم و عصبانیت اصلا شما را به اهدافتان نزدیکتر نمی کند ، اما شما دلتان نمی خواهد که جلوی خشمتان را بگیرید. اگر سعی کنید که احساسات خود را مخفی کنید ، آنها از بین نمی روند ، اما اگر کمی درنگ کنید می توانید با رفتاری مناسب تر و مثبت تر ترسهای خود را ابراز کنید.

متاسفانه امروز آنقدر برنامه تان شلوغ و فشرده است که جایی برای انجام کارهایی که خودتان دلتان می خواهد باقی نخواهد ماند. با این حال باید خونسردی خودتان را حفظ کرده و با تمرکز و حضور ذهن به کارهایی که در برنامه تان هستند رسیدگی کنید. وقتی برای غر زدن ندارید، بعدا نیز برای رسیدگی به علایقتان وقت خواهید داشت، فعلا بهتر است تا می توانید صبور باشید و به وظایفتان رسیدگی کنید. امروز تا جایی که می توانید از روی ظاهر در مورد هیچ چیزی قضاوت نکنید؛ متأسفانه ممکن است ظاهر قضیه با حقیقت آن تفاوت های قابل توجهی داشته باشد که در حال حاضر شما قادر به دیدن آنها نیستید. در مورد اتفاقی که افتاده مهم نیست دیگران چه فکری می کنند، مهم این است که شما بدهکار خودتان نباشید و بتوانید شب سرتان را راحت روی بالش بگذارید. نذرتان را ادا کنید. شخصی که از حد و مرزهایتان عبور کرده برای همیشه از زندگی تان بیرون کنید وگرنه بدهکار هم خواهید شد. باید حال کسی را بپرسید، این تماس را به تاخیر نیندازید.
به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و امروز بیشتر از همیشه صبر پیشه نمایید. مهمان‌ ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و فرصتی را باید به پذیرایی از این مهمان بگذرانید. به اعضای منزل یا همکاران برای انجام کارها کمک کنید. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌کند. عمر خود را بیهوده تلف نکنید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. اجازه ندهید توقع‌های بی‌جای همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را ناراحت و مضطرب کند. مدتی است که وقتی را در کنار دوستان و رفقای قدیمی سپری نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی فراهم می‌شود تا فرصتی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

فال روزانه اردیبهشت (فال ۱۹ دی ۱۴۰۰ )

باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت کاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود که از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بکنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

سعی کن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما می خواهید بدانید که احساساتتان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می خواهید فعالیتهایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می کنید احساساتتان نیز تغییر می کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه هایتان ، درحالیکه روز می گذرد واکنشهای شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

دلسرد کردن دیگران به هیچ عنوان کار خوبی نیست، حتی اگر بخواهید نشان دهید که کار آنها را تأیید نمی کنید بهتر است از روش دیگری استفاده کنید. اگر از عواقب کار آنها وحشت دارید، دریغ کردن حمایتتان کمک چندان زیادی به جلوگیری از اشتباهات طرف مقابل نخواهد کرد. به جای سرزنش کردن آنها و کنار کشیدن خودتان با آنها به گفتگو بنشینید و در مورد نگرانی هایتان صحبت کنید. با این همه انتظار نداشته باشید که این وضعیت بلافاصله روبراه باشد و این را به یاد داشته باشید که آب نه به خاطر قدرتش، بله با پشتکار است که راه خود را از میان دل سنگ ها باز می کند. امروز تا می توانید به خودتان و ظاهر و لباس هایتان رسیدگی کنید و هزار بار به خودتان بگویید که زیبا هستید. برای اشتباهی که کرده اید عذرخواهی بکنید و این کار را عقب و پشت گوش نیندازید وگرنه مجبور می شوید بهای بیشتری برایش بپردازید. این روزها با شرایطی روبرو شده اید که نمی دانید واقعاً باید چه بکنید. تحت تاثیر هیچ چیز و هیچ کس قرار نگیرید و از هوشتان بیش از پیش استفاده کنید. به زودی خبری خوشی شنیده یا هدیه ای دریافت خواهید کرد.

روحیه‌ حساسی دارید و اجازه می‌هید مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده شما را ناراحت و عصبانی کند. این وضعیت نه تنها سلامت روحی شما را به خطر می‌اندازد، بلکه اطرافیان نیز از عصبانیت‌‌های بی‌مورد شما در امان نیستند. در نتیجه از امروز به بعد تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته‌ باشید و با چیزهای معمولی و پیش‌پاافتاده ناراحت و عصبانی نشوید. انسان مهربانی هستید و تاکنون کسی بدی از شما ندیده‌ است. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید پاداش محبت‌های خود را دریافت خواهید کرد. به لحاظ مالی روز حساسی انتظار شما را می‌کشد و بهتر است از هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری برحذر باشید. رازی در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با یکی از اطرفیان در میان بگذارید. به صلاح شماست که رازداری پیشه کنید و سفره دلتان را پیش هیچ‌کس باز نکنید. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید. از همسر یا عشق‌زندگی‌تان درخواست کنید که انتظارات خود را از شما کاهش دهد. مهارت‌های فردی خود را افزایش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های بیشتر افزایش پیدا کند، به همان اندازه درآمد بیشتری کسب می‌کنید.

فال روزانه خرداد ( فال یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ )

کسی که تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌کشد اما تا می‌خواهد که آنها را عملی کند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است کمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بکنی.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

از گوشت قرمز پرهیز کن و جایگزین مناسبی برایش درنظر بگیر چون ممکن است سلامتی‌ات را به خطر بیندازد.

نباید نگران مشکلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتکار و استعداد تو می‌تواند تمام مشکلات را براحتی از سر راه بردارد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز احساسات شما شبیه باد بهاری شده است که از این سو به آن سو می وزد! اگرچه برای شما جالب است که با افکارتان از این سو به آن سو پرواز کنید مثل اینکه سوار بر یک کایت هستید ، ولی شما هیچ وقت نفهمیدید که یک تغییر و تحول ناگهانی باعث می شود روی زمین سقوط کنید! از تنوع و فراوانی امکانات خود لذت ببرید ، اما تا موقعی که برای فکر کردن فرصت دارید فقط به یک روش بسنده نکنید.

امروز اصلا احساس خوبی ندارید و حس می کنید که انگار از همه چیز خط زده شده اید. با وجود این که در مقابل این وضعیت در ابتدا ممکن است خودتان را عقب بکشید، بهترین راه برای تبدیل کردن یک وضعیت ناخوشایند به موقعیتی دلچسب رها کردن کنترل اوضاع است. اگر داوطلبانه کمی از استقلال خودتان دست بکشید و کنترل امور را به دیگران بسپارید خواهید توانست احساس خیلی بهتری نسبت به خودتان و دیگران داشته باشید و خود را بخشی از محیط اطرافتان حس کنید. فعالیت های فیزیکی و ورزشی را حتما در برنامه خود قرار دهید زیرا این کار باعث از بین رفتن فشارها و استرسی که در وجودتان انباشته گشته است خواهد شد. این روزها متعلق به شماست به شرطی که با هوشیاری از فرصت به وجود آمده استفاده کنید. هر کتاب یک ایده است، از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. جواب سوالی که دنیالش هستید را جایی خواهید خواند. خرید برایتان خوب است اما مراقب جیبتان باشید. شخصی برای همراهی در جایی به سراغ شما خواهد آمد، او را همراهی کنید.

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. قصد انجام معامله‌ای دارید اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود دارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواس‌تان را به رفتار وی جمع کنید. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید. به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم‌صحبتی با افراد آگاه و نکته‌سنج بهره بگیرید.

فال روزانه تیر ( فال یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ )

وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌کند کمتر می‌توان از او انتظار انجام کارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی کن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریکی نشوی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

یک تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنکه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

مثل اینکه موضوع یا مورد خیلی بااهمیتی در حال به انتها رسیدن است ، بیهوده تلاش نکنید تا برای مدت زمان بیشتری آن را نگه دارید. هم اکنون دست کشیدن از یک آرزو ، یک ایده و یا یک برنامه نشانه شکست خوردن نیست. اما آمادگی شما را برای اجازه دادن به ورود پتانسیل های جدید به زندگی تان نشان می دهد. اگر برای حفظ کردن دیدگاهی که مدت زمان زیادی به دردتان نخورده مبارزه کنید ، حتی نمی توانید فکر خود را تغییر دهید.

امروز شاید مجبور باشید انتخاب سختی انجام دهید، به ویژه اگر از آن دسته آدم هایی باشید که به سادگی زیر بار تعهد نمی روند. اجازه ندهید که سرگرمی و خوشگذرانی مانع رسیدگی به کارها و وظایفتان شود. شما در حال حاضر آمادگی لازم برای نزدیکی بیشتر در رابطه عاطفیتان را دارید، ولی اگر طرف مقابلتان بخواهد خودش را ناگهان بیش از اندازه به شما نزدیک کند تمایل شدیدی به فرار کردن از او پیدا خواهید کرد. شما در واقع نگران آن هستید که آسیبی به شما وارد شود، ولی این را نیز باید در نظر بگیرید که اگر در گذشته اتفاق ناخوشایندی برایتان افتاده است قرار نیست آن اتفاق همیشه تکرار شود. صحبت با شخصی که بسیار دوستش دارید باعث می شود تا روز بسیار عالی را پشت سر بگذارید. یک پیشنهاد یا نکته جالب از طرف یکی از دوستانتان مطرح می شود. به زودی اطلاعات زیادی در زمینه ای که برایتان تازگی دارد کسب می کنید و ضمنا احساسات جدیدی را تجربه می کنید. منتظر نتیجه یک آزمایش هستید نگران نباشید اوضاع رو به راه است.

برای رسیدن به آرامش از مدیتیشن و انجام کارهای مذهبی کمک بگیرید. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان می‌رسد تا مشکلات مالی‌تان را خاتمه دهید. انزوا و دوری از اجتماع را کنار بگذارید و با حضور در میان دوستان و آشنایان روحیه پیدا کنید. به مهمانی دعوت شده‌اید، اما حوصله ندارید و نمی‌خواهید در این مهمانی شرکت کنید. مطمئن باشید از حضور در این مهمانی پشیمان نمی‌شوید و از چیزی که فکرش را بکنید به شما بیشتر خوش خواهد گذشت. به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. روز شلوغی را در پیش دارید اما به رغم کارهای زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. اشتباهی مرتکب شده‌اید و امروز اطرافیان به اشتباه شما پی می‌برند و برای انجام این اشتباه بازخواست می‌شوید. مسئولیت این اشتباه را به عهده بگیرید و به اطرافیان ثابت نمایید که در آینده هرگز چنین اشتباهی تکرار نخواهد شد.

فال روزانه مرداد ( فال یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ )

اگر بخواهی این بند نازک هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل کنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع کرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.

قبول یک پیشنهاد جدید از یک دوست، می‌تواند این حالت یکنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط کند. هر از گاهی باید به فکر ایده یا ابتکار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق کرد.

مراقب سلامتی‌ات باش. دست به کاری نزن که تو را دچار بحران‌های تازه کند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ کنی.

کسی به تو پیشنهاد کار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبک و سنگین کنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شاید امروز یک نفر کمکش را از شما دریغ کرده و تنهایتان بگذارد ، اما ناامیدی واقعا بهترین کار نیست. شاید برای اینکه بتوانید اشتباه و بی دقتی همکلاسی یا همکارتان را مخفی کنید خودتان به تنهایی دست به کار شوید ، اما بهتر است به جای اینکه به افراد دیگر اعتراض کرده و آنها را مقصر بدانید خودتان دست به کار شده و همه چیز را درست کنید. اما اجازه ندهید تمرکزتان از موضوع اصلی منحرف شود ، برای اینکه یکی از بزرگترین توانایی های شما این است که می توانید با دقت و تمرکز نسبت به حوادثی که در لحظه حال به وقوع پیوسته واکنش نشان دهید.

به دست آوردن حمایت دیگران برایتان کار چندان ساده ای نخواهد بود، ولی تا زمانی که تلاش خودتان را نکنید نخواهید فهمید که چه چیزی به دست خواهید آورد. حتی اگر خودتان فکر کنید که آنها حاضر نخواهند شد به خاطر شما قدمی بردارند، ولی کمی ریسک کردن به نفعتان تمام خواهد شد. اجازه دهید دیگران کارهایی را که برای آنها انجام داده اید جبران کنند. کمی نسبت به رسیدن به اهدافتان نا امید شده اید، ولی سخت در اشتباهید، تغییرات زیادی در راه هستند و راه زیادی تا مقصدتان نمانده است. در نهایت این که چقدر طول کشیده تا به مقصد دلخواهتان برسید اهمیتی نخواهد داشت، مهم این است که به آن رسیده اید. علاقمندی های جدید، جستجوهای منطقی و بهبود در روابط از جمله اتفاقاتی است که به زودی تجربه خواهید کرد، گرچه همچنان به نکته نظرات و خواسته های خود لجباز و یک دنده هستید اما هوش و ذکاوتتان شما را در پیش برد یک هدف باری خواهد کرد. کسی که چشم انتظارش هستید به زودی به شما می پیوندد. روزهای خوشی در راه است.

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. اندوخته‌ای دارید و پولی را برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که پس از مشورت با افراد باتجربه و متخصص، اندوخته خود را به جریان بیاندازید و سرمایه‌تان را چند برابر کنید. یکی از اطرافیان امروز به شما ثابت می‌کند که قدرتان را می‌داند و از اینکه کنارش هستید، خوشحال است. لطف این فرد را پیش خود نگذارید. در اولین فرصت شما نیز به ایشان ثابت کنید که قدردان محبت‌هایش هستید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند. کار شایسته‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند.

فال روزانه شهریور (فال یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ )

عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناکامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

دوست داری دست به کاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی که برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین کند نه کاری که زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما امروز می توانید در طیف گوناگون و گسترده ای از حقایق غرق شوید ، حقایقی که با دیگران مخالف کرده و تناقض دارند. شما احساس می کنید که مجبورید حقیقت را از توده انبوهی از اطلاعات بیرون بکشید ، اما هروقت که فکر می کنید می دانید چه اتفاقی افتاده ، همان لحظه می فهمید که فکرتان اشتباه بوده است. حتی اگر ناامید شدید تسلیم نشوید. به کار خود ادامه بدهید ، فقط فراموش نکنید که برای شناختن واقعیت به زمان زیادی احتیاج دارید.

تمام موجودات زنده از استعدادها و توانایی های شما بهره می برند. نگهداری و پرستاری از دیگران همیشه بخشی از وجود شما بوده است و امروز نیز همینطور خواهد بود. ولی گاهی بیش از آن که به خودتان اهمیت دهید دیگران را غرق در توجه می کنید و این به نفع هیچ کس نخواهد بود. اگر زمان بیشتری برای خودتان و رسیدگی به نیازهایتان بگذارید متوجه خواهید شد که بیشتر می توانید هوای دیگران را نیز داشته باشید. امروز حرف زدن برایتان سخت خواهد بود و نگران این هستید که با این کار آشفتگی های درونی و احساساتتان را به معرض نمایش بگذارید و آنچه می خواهید را هم به دست نیاورید. شما این توانایی را دارید که به افکار منفیتان غلبه کنید پس زودتر خودتان را جمع و جور کنید. متاسفانه حرفی را بدون تحقیق و بررسی در جمعی به زبان خواهید آورد، یادتان باشد شما قرا نیست همیشه برنده باشید اما در بیانتان باید دقت بیشتری بکنید. در مور معامله ای که به شما پیشنهاد شده بهتر است کمی احتیاط کنید، برخی واقعیت ها به شما گفته نشده. چشمتان به دیدن عزیزی که راه دور دارید روشن خواهد شد

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید. امروز خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی ناراحت و عصبانی است. در چنین شرایطی بهتر است که از ایشان دوری کنید و اجازه دهید آب‌ها از آسیاب بیافتد و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان برطرف شود. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.

فال روزانه مهر (فال یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ )


باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحکیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.

یک اتفاق خوشایند می‌افتد که برای تو امیدوارکننده خواهد بود. از هر چیز کوچکی باید برای تقویت روحیه خود استفاده کرد و برای مقابله با موانع و مشکلات آماده شد. موفقیت تو حتمی است.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده کنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی کرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما با گرفتاریها و مشکلات بیگانه نیستید. روی هم رفته ، درجستجوی تعادل و سازگاری بودن برای فرد متولد برج میزان ، یعنی ماه مقیاسها و پیمانه ها ، امری طبیعی است. هم اکنون شما در تلاش هستید که بر روی جزئیات زمان حال تکیه کرده و برای رفتن به مرحله بعدی به غریزه خود تکیه می کنید. اما پیدا کردن یک حد تعادل از آنچه شما حدس می زدید مشکل تر است. صبور باشید؛ فردا موفقیتهای تازه تری به دست می آورید.

اگر احترامی که انتظارش را دارید از کسی که دوست دارید دریافت نکنید دچار دلخوری و ناراحتی خواهید شد. شما کار درستی انجام می دهید که خودتان را لایق احترام می دانید، ولی امروز انتظارتان کمی بیش از اندازه است و فکر می کنید به اندازه لیاقتتان به شما احترام گذاشته نشده است. انتظارات بیهوده نداشته باشید، همین که خودتان از کاری که انجام داده اید رضایت داشته باشید و از درست بودن آن مطمئن باشید کافی است، شما نیازی به تحسین و تایید دیگران ندارید. امروز کمی هم برای خودتان و کارهای شخصیتان وقت بگذارید، نیازی نیست در تمام مهمانی هایی که دعوت می شوید شرکت کنید تا مبادا صاحب مهمانی ناراحت شود. در یک شرط بندی شرکت خواهید کرد که برنده خواهید شد. به زودی با فردی بسیار دوست داشتنی در ارتباط خواهید بود و با او همکاری خواهید داشت، این موضوع باعث افزایش مهارت های شما در مورد پروژه های جدید کاری می شود. همیشه به این فکر نکنید که تلاش های شما باید مورد توجه قرار بگیرد، به این فکر کنید که مفید واقع می شوید و دوستان خوبی هم پیدا می کنید.

امروز اتفاق ناخوشایندی برای شما خواهد افتاد، اما این اتفاق چندان مهم نیست و ضرری هنگفتی متحمل نخواهید شد، در نتیجه اجازه ندهید این اتفاق ناخوشایند روز شما را خراب کند و تا جایی که می‌توانید روحیه‌تان را حفظ کنید. مشکلات مالی زیادی دارید اما پولی به دست‌تان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی برای روز مبادا کنار بگذارید. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی، جوانب کار را حسابی بررسی نمایید. به خاطر داشته باشید تصمیمی که امروز می‌گیرید بازتاب مهمی در درازمدت خواهد داشت. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. مدتی است که دستی به سروروی‌تان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. رویکردی صبورانه به زندگی در پیش بگیرید و کارها را با آرامش بیشتری انجام دهید. به‌خاطر داشته باشید عجله در انجام کارها چیزی به‌غیر از پشیمانی به‌دنبال ندارد.

فال روزانه آبان ( فال یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ )

تو در عشق و دوستی پاکباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به کسی که علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشکلات و موانع را در پیش پای تو کوچک و حقیر خواهد ساخت.

ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه کارها نیز موفق و بانشاط بود.

وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌کنی که همه را متعجب می‌کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

هم اکنون عضو یک گروه شدن ، برای کار یا بازی ، شاید کار خیلی آسانی نباشد ، برای اینکه شما احساس می کنید در جمع آنها مثل یک بیگانه هستید. درحقیقت شما فکر می کنید افراد دیگر زیاد از ایده های شما استقبال نمی کنند ، اما شما خودتان هم در این عدم پذیرش نقش دارید. امکان دارد شما زمانی که وظایف خودتان را توضیح می داده اید نتوانسته اید به آن خوبی از عهده وظایفتان بر بیایید. نباید حالت تدافعی داشته باشید و به جای اینکه منتظر بمانید ، نقش و مسئولیتهای خود را برای خود و دیگران شفاف سازید.

اجازه ندهید که ناراحت شدن از دست یکی از دوستان یا اطرافیانتان شما را در لاک خودتان فرو برود و باعث دلخوری و ناراحتی شما شود. خودتان را از دیگران فقط به خاطر این که فکر می کنید همه چیز بین شما مشترک نیست جدا نکنید. احساسات خود را از دیگران مخفی نکنید، فاصله گرفتن از دیگران نتایج مطلوبی برای شما به همراه نخواهد داشت. کارهای هنری از جمله نقاشی، موسیقی و هر کار خلاقانه دیگری می توانند باعث آرامش روحتان شوند و به شما کمک کنند تا هفته پرمشغله ای که پشت سر گذاشته اید را فراموش کنید و به تخیلتان اجازه دهید کنترل شما را در دست بگیرد و شما را به دنیاهای ناشناخته ببرد. بهتر است این هفته دست به ریسک بزرگی نزنید. فردی در اطرافتان است که به شما توجه بسیاری دارد، برای آشنایی با او باید سریع تر اقدام کنید این آشنایی می تواند ادامه دار باشد. ممکن است شما درگیر بحث هایی شوید که احساساتتان برانگیخته شود، از مهارت خود در عوض کردن موضوع بحث استفاده کنید. مراقب باشید در تله نیافتید.

روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. رازی سربه‌مهر در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما افشای این راز هیچ سودی برای شما به دنبال نخواهد داشت و بهتر است بعضی از رازها، برای همیشه سر‌به‌مهر باقی بمانند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد. یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. یکی از دوستان نیازمند کمک است اما این فرد به اندازه‌ای عزت‌نفس دارد که نمی‌خواهد از شما یا دیگران مستقیماً درخواست کمک کند. این دوست را شناسایی کنید و بدون اینکه عزت‌نفس ایشان خدشه‌دار شود، به وی کمک نمایید.

فال روزانه آذر ( فال یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ )

نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به کار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده کرد.

یکنواختی در کارها و برنامه‌هایت تو را کسل و بی‌حوصله کرده. با کمی ابتکار عمل می‌توانی دوباره شرایط کاری و روحی ایده‌آلی را فراهم کنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده کن.

این طور که تو کار می‌کنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. کمی استراحت می‌تواند به تو کمک کند که هم خوب در مورد کارهای عقب افتاده فکر کنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در کنی.

پیش‌بینی می‌شد که پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یک کار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری که همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی که این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد کرد. باید دلایل واقعی هر کاری را فهمید.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز امکان دارد شما بیش از اندازه روی ایده ای پافشاری کنید ، که این موضوع آنقدرها هم که فکر می کردید برایتان خوب نیست. اگر شخصی با اطلاعات کافی بهتان پیشنهاد داد که فرضیه و یا ایده شما زیاد هم خوب نیست ، سعی نکنید نقش سخنران و نصیحت کننده را بازی کنید. در عوض سعی کنید که از حرفهایی که خودتان می زنید درس بگیرید. اصلاح کردن یک بازی به مراتب بهتر از دفاع کردن از آن است.

امروز تمایل چندانی به اشتراک گذاشتن احساسات و افکار خود با دیگران ندارید. در واقع ترجیح می دهید که زمان و انرژیتان را عاقلانه مورد استفاده قرار دهید و به مسائل مهمتر رسیدگی کنید، ولی این موضوع را در نظر داشته باشید که مسائل عاطفی به هیچ عنوان کوچک و بی اهمیت نیستند و به توجه شما نیاز دارند. اگر احساس ناراحتی می کنید و یا دلتان گرفته است در خانه ننشینید. بیرون بروید و قدم بزنید و هوای تازه را تنفس کنید. این قدم های کوچک به شما کمک خواهند کرد تا از فکر کردن به چیزهای منفی و ناخوشایند نجات پیدا کنید. فکر کردن به زندگی و برنامه هایتان کار خیلی خوبی است، ولی امروز سعی کنید خیلی در فکر فرو نروید تا در دام افکار منفی نیفتید. اتفاقاتی خواهد افتاد که شما را در مواجه با افراد جدیدی قرار می دهد، این افراد می توانند موقعیت های بسیار خوبی جلوی پای شما بگذارند و شما را بیش از پیش خوشحال کنند. حواستان باشد در بیان نظراتتان روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کنید تا بعدا پشیمان نشوید وگرنه حرف هایی خواهید زد که از گفتنشان پشیمان می شوید.

به جای مراجعه به پزشک و مصرف داروهایی که دکتر تجویز کرده‌، اصرار خاصی به مصرف خودسرانه دارو دارید، قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد، خوددرمانی را کنار بگذارید و با مراجعه به پزشک، داروها را طبق تجویز دکتر مصرف کنید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواس‌تان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. احترام بیشتری در رفتار و گفتار با اطرافیان داشته باشید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنش‌های بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. روز خوبی را به لحاظ عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال شکست‌عشقی شما وجود دارد، اجازه ندهید این شکست شما را از پا در بیاورد و روحیه‌تان را حفظ کنید. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید. مهمان‌‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

فال روزانه دی ( فال یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ )

به خاطر بعضی اشتباهات دچار شکست می‌شوی. وقتی که حساب همه احتمالات را نکرده باشی دچار حوادث غافلگیرکننده‌ای می‌شوی. باید شناختت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر کنی.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز شما حتما باید در محل کارتان در برنامه ها و خواسته های خود تغییراتی بدهید ، این تغییرات می تواند در زمینه شرایطی باشد که مرز بین موفقیت و شکست شما را تعیین می کنند. گویا یک نفر عمدا و با هدف و برنامه در برنامه ریزی های شما دخالت می کند ، اما این دخالت کردن همه جانبه و در همه کارها نیست. فقط نباید فراموش کنید ، که مشکلات کوچکی که هم اکنون با آنها روبرو شده اید بازتاب مشکلات بزرگتری هستند که بعداً پیش رو خواهید داشت.

اکنون زمانی بسیار مهم فرا رسیده است که باید تصمیم بگیرید پول هایتان را چطور خرج و یا پس انداز کنید. ولی این انتخاب تنها به مسائل و مشکلات مادی برنمی گردد و بیشتر با اعتماد به نفس شما در ارتباط است. اگر توانایی ها و مهارت های خودتان را شناخته و قدرشان را بدانید تواناییتان در کسب درآمد بیشتر و بیشتر خواهد شد. به هیچ عنوان ارزش و توانایی های خودتان را دست کم نگیرید و اعتماد به نفستان را حفظ کنید. شما باید در رفتارهایتان علاوه بر داشتن محبت و توجه نسبت به کسانی که دوست دارید وظایف و مسئولیت های خودتان را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. در نتیجه راهنمایی که به شخصی کرده اید، او حالا در جایگاهی است که می تواند به شما در پیش برد اهدافتان کمک بسیاری بکند. از فشار های عصبی و امور مالی ولو برای زمانی کوتاه فاصله بگیرید تا روحتان به آرامش برسد. برای نیتی که دارید با دل خود مشورت کنید. فرصت به وجود آمده باید به نفع شما تمام بشود.

روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را هرگز بازپس نخواهد داد. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید. انسان باهوش و زیرکی هستید، امروز زمان مناسبی است تا از این هوش و استعداد نهایت استفاده را ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق‌زندگی‌تان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید. حضور در کنار دوستان و آشنایان هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه وقت گران‌بهای خود را بیش‌از‌حد تلف نکنید.

فال روزانه بهمن (فال  یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ )


وقتی می‌بینی شرایط برعکس خواسته‌های تو حرکت می‌کند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش کنی حتی اگر پایان کار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را کرده‌ای.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا کنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم کاری از دست ندهی. با این روشی که در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما می خواهید دیگران باور داشته باشند که شما همه چیز را تحت کنترل خود دارید و کارهای خیلی زیادی از دستتان بر می آید. اما زیاد از خودراضی نشوید ، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه نیز می تواند مشکلات خودش را به همراه داشته باشد. بهترین کار این است که با دیدی مثبت همراه با واقع بینی به آینده نگاه کنید ، اما خودتان را برای برنامه هایی که امروز و فردا به وقوع می پیوندد نیز آماده کنید.

امروز اگر نیاز به مواجه شدن با ترس های قدیمیتان دارید نیازی به این نیست که در سکوت و تنهایی زجر بکشید. باید بپذیرید که اوضاع دیگر تغییر کرده و مثل گذشته نیست، از دوستان و خانواده تان بخواهید که در کنارتان باشند و از کمک های آنها بهره بگیرید، مطمئن باشید که آنها از این که در هنگام مشکلات و گرفتاری ها در کنارتان باشند لذت خواهند برد. البته نباید از کاهایی که به عهده تان هستند هم غافل شوید. بعد از به انجام رساندن وظایفتان می توانید بقیه روزتان را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد بگذرانید. اصلا چطور است همراه با کسی که دوست دارید به گردش و تفریح بروید؟ یک مشاور انتخاب کنید و با او صحبت کنید، نه تنها سبک می شوید بلکه در انتخاب درست هم به شما کمک می شود. از هر فرصتی استفاده کنید تا از زیبایی های زندگی لذت ببرید. به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید. شما این روزها شدیدا نیاز به استراحت دارید. کسی که برای عذرخواهی پیش شما آمده از در خانه تان نرانید.

امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و به یکی از آرزوهای‌تان می‌رسید. مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید. فردی از اطرافیان در بستر بیماری است، این فرد را از محبت‌های خود بی‌نصیب نگذارید. دیری نخواهد پایید که بیماری این فرد برطرف می‌شود و لطف شما را جبران می‌کند. احساس می‌‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان درک درستی از شما ندارد و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید. نقاط ضعف خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت آنها باشید.

فال روزانه اسفند ( فال یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ )

تو با کارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

تمام تلاشت را می‌کنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشکال از راه یا برنامه‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش کردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

اسفند : از انتظارات و توقعات بیش از اندازه ای که دیگران ازتان دارند اجتناب کنید ، واکنش و عکس العمل آنها نباید برایتان مهم باشد. هم اکنون امکان دارد افرادی که بهتان نزدیک می شوند نتوانند بهتان اعتماد کنند ، اما شما چون می خواهید به خودتان توجه کنید به رفتار افراد دیگر اعتراض نکنید. امروز اگر می خواهید به درستی کارهایتان را انجام دهید ، فقط و فقط به خودتان تکیه کنید و روی پای خود بایستید.

فکر نکنید که دوستانتان شما را کنار گذاشته اند، شما اطلاعات کافی را در دست ندارید، پس زود قضاوت نکنید. در واقع شما در حال حاضر آنقدر حساس شده اید که بی هیچ دلیلی از کاه کوه می سازید و برداشت های اشتباهی از حرف ها و رفتارهای دیگران دارید. کاری نکنید که باعث شود راهی برای برگشت نداشته باشید، بدون سرزنش کردن دیگران افکارتان را با آنها در میان بگذارید. امید خودتان را در هیچ شرایطی از دست ندهید و تسلیم تردیدهای خود نشده و قدرت تفکر مثبت در به وجود آوردن دنیایی بهتر را دست کم نگیرید. مسئله ای که به نظر شما مسخره و بی اهمیت می آید ممکن است باعث دلخوری عشقتان شود، حواستان را خوب جمع کنید. تماسی که از طرف یک دوست، همکار یا هم کلاسی خود دریافت می کنید باعث می شود تا برای بهبود شرایط زندگی خود دست به کار تازه ای بزنید، این موضوع روحیه تان را از این رو به آن رو می کند. شما در حرف زدن مهارت بسیاری دارید و با حرف زدن می توانید بسیاری از مشکلات را برطرف کنید؛ آنچه باید بگویید همین امروز بگویید.
انسان نامنظم و شلوغی هستید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. در حال انجام کار مهمی هستید، اما این کار به سرانجام نرسیده و حسابی شما را خسته کرده است. غم به دل خود راه ندهید، انرژی لازم برای پایان دادن این کار را پیدا خواهید کرد. از این فرصت استفاده کنید و با به پایان رساندن این کار مهم، دستاورد چشمگیری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد. سری به بزرگان خانواده بزنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به یادشان هستید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز