تهران ۱۰.۶۷° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

پشت پرده استعفا مدیر عامل سایپا لو رفت

سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پس از سه سال مدیریت این گروه خودروسازی، عصر امروز از سمت خود کناره گیری کرد.
کد خبر: ۳۷۷۶۲

مدیر عامل سایپا استعفا داد|چه کسی جانشین می شود؟

خبرها حاکی از این است که سید جوادسلیمانی که از ۳۰ دی ۱۳۹۷ با تصمیم اعضای هیات مدیره این گروه خودروسازی برای مدیریت (پس از محمدرضا سروش) انتخاب شده بود، عصر امروز (چهارشنبه/ ۲۲ دی ماه) پس از قریب به سه سال فعالیت در دومین شرکت بزرگ خودروسازی، با اعضای هیات مدیره، مدیرلت ارشد و کارکنان سایپا خداحافظی کرد و از سمت مدیرعاملی گروه خوردوسازی سایپا کناره گرفت.

او که در کارنامه خود سمت‌هایی همچون قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعاملی پتروشیمی تبریز و امیرکبیر، ریاست هیات مدیره شرکت ایران خودرو در بلاروس و سنگال، قائم مقام مدیرعامل شرکت مگاموتور و ریاست هیات مدیره سایپا یدک و در نهایت مدیر عاملی گروه خودروسازی سایپا را ثبت کرده است، حال جای خود را به "محمدعلی تیموری" داده است.

طبق اطلاعات واصله، محمدعلی تیموری که پیش از این عضو هیات مدیره شرکت خدمات فنی رنا (زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا) بوده است، زین پس جایگزین سلیمانی در گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز