تهران ۹.۹۱° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

خبر مهم برای معلمان| رتبه‌بندی معلمان وارد فاز جدید می‌شود؟

رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره تأمین بودجه لایحه رتبه‌بندی معلمان، گفت: دولت برای تامین بودجه ۶ ماه امسال، در نامه‌ای‌ به شورای نگهبان بودجه ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی را تعیین خواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۷۷۱

خبر مهم برای معلمان| رتبه‌بندی معلمان وارد فاز جدید می‌شود؟

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص آخرین وضعیت قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: دولت هزینه لایحه رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۱ پیش‌بینی کرده و مجلس نیز قطعا به رقم ۲۵ هزار میلیارد تومان قید شده رأی مثبت خواهد داد.

وی ادامه داد: اما برای ۶ ماهه دوم امسال، قرار است نامه‌ای از جانب دولت به شورای نگهبان ارسال و بار مالی ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی آن توسط دولت تضمین شود تا ایراد اصل ۷۵ بر قانون گرفته نشود.


نماینده تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: اصولا یکی از مهم‌ترین ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس اصل ۷۵ و بار مالی مصوبات است که دولت با ارسال این نامه قصد حل این مشکل را دارد.


رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری اینکه از مجلس نیز پیگیری‌هایی برای اجرایی شدن این قانون از طریق تأیید قانون در شورای نگهبان و دولت داشته است، گفت: امیدواریم این قانون هرچه سریع‌تر تایید و اجرایی شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز