تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

پیشرفت در تولید مشروط به پویایی بازار است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در مدیریت کشاورزی تاکید بر تولید است اما پیشرفت در این زمینه مشروط به پویایی بازار است.
کد خبر: ۳۷۷۷۳

مجتبی دهقان پور در نشست برگزاری نمایشگاه های کشاورزی با اشاره به اهمیت تشکیل میز گفتگو به منظور استفاده از تجربیات سرمایه گذاران موفق، تصریح کرد: باید در جهت ارتقای فکر اقتصادی افراد گام برداریم چرا که اقتصاد می تواند شاکله تولید را استحکام ببخشد.
به گفته وی؛ فعال کردن یک دیپلماسی، معرفی محصولات، استفاده از تجارب موفق و انتقال فناوری های نوین به گروه مخاطب و استفاده از دست آموزه های ناشی از فعالیت‌ها در حوزه های تخصصی از رسالت نمایشگاه ترویجی است.
دهقان پور اظهار کرد: گفتگو بین فعالان و کنشگران بخش زمینه فعال کردن دیپلماسی اقتصادی را فراهم می سازد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به ضرورت بررسی میزان اثرگذاری برگزاری نمایشگاه پس از اتمام کار نمایشگاه نیز اشاره کرد و افزود: باید اثربخشی اقدامات را بالا ببریم و به سمت کیفی سازی حرکت کنیم.
نمایشگاه گلخانه، باغبانی و تجهیزات وابسته - گیاهان دارویی و صنایع وابسته با تاریخ برگزاری از دوازدهم تا پانزدهم بهمن ماه و نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی ، تبدیلی و ماشین آلات وابسته در همان تاریخ و همچنین نمایشگاه بین المللی دام ، طیور ، آبزیان و صنایع وابسته با تاریخ برگزاری از بیست و هشتم بهمن ماه تا اول اسفندماه از جمله نمایشگاه های پیش رو در بخش کشاورزی است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز