تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

دوره تشریفات مدیران در استانداری فارس برگزار شد

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس گفت: دوره تشریفات مدیران ویژه کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۸۵۲

دوره تشریفات مدیران در استانداری فارس برگزار شدهادی بستام با بیان این که برگزاری دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا از برنامه‌های مدیریت روابط عمومی در دوره جدید است، افزود: در دوره تشریفات مدیران، موضوعات مورد نیاز مدیران روابط عمومی در زمینه رعایت تشریفات فردی، تدریس شد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس ادامه داد: در سال‌جاری برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی و روابط عمومی توسعه بخش در دستورکار این اداره کل قرار دارد.
وی اظهارداشت: این دوره با تدریس دکتر احمد یحیایی ایله‌ای در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.
دکتر یحیایی استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی در این دوره آموزشی با بیان اینکه تشریفات یک قدم تفاوت و بیشتر بودن است، افزود: تشریفات به معنای توجه و احترام بیشتر است و موجب تقویت ارتباطات سازمانی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه ارتباطات غیرکلامی موثرتر از ارتباطات کلامی است، گفت: دلیل این تاثیر این است که ارتباطات غیرکلامی زودتر شروع می‌شود و ماندگارتر و به یاد ماندنی‌تر است.
با اشاره به این که تشریفات رسمی‌ترین و محترمانه‌ترین شکل رفتار انسانی است، افزود: در تشریفات باید باید‌های اخلاقی، باید‌های ادبی و باید‌های حقوقی مورد توجه قرار گیرد.
این استاد ارتباطات با تاکید بر اینکه تشریفات به معنای تجملات نیست، گفت: تشریفات به معنای آداب دانی است و کمک می‌کند تا ارتباطات برون سازمانی بهتری شکل بگیرد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز