تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

فوری: قتل وحشتناک زن جوان در خیابان

تحقیقات پلیس برای روشن‌شدن سرنوشت زنی که به طرز مرموزی ناپدید شده بود، نشان داد که او توسط مردی به قتل رسیده و طلاهایش به سرقت رفته است.
کد خبر: ۳۷۹۱۲

برق طلا باعث قتل زن جوان شد
چند روز قبل به مأموران پلیس ارومیه خبر رسید که زن جوانی ناپدید شده است. آنطور که نزدیکان این زن می‌گفتند، او بدون اینکه به خانواده‌اش اطلاع بدهد از خانه خارج شده و دیگر کسی او را ندیده است.

در این شرایط بود که تحقیقات برای یافتن زن مفقود شده آغاز شد. با وجود اینکه هیچ‌کس از سرنوشت این زن اطلاعی نداشت، اما در ادامه کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد مردی در مفقود شدن زن جوان دخیل است. مأموران که به کشف حقیقت نزدیک شده بودند با شناسایی مخفیگاه این مرد، او را دستگیر کردند.

با اینکه او ابتدا تلاش می‌کرد، خود را بی‌اطلاع از سرنوشت زن مفقود شده نشان دهد، اما مأموران در بازرسی خانه این مرد، جسد زن جوان را کشف کردند و پی بردند که متهم، زن جوان را به خانه‌اش کشانده و به قتل رسانده است.

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، متهم نیز به پلیس آگاهی انتقال یافت و تحت بازجویی قرار گرفت. او در اعترافاتش گفت: از مدتی قبل، طلا و جواهرات مقتول چشمانم را گرفته بود تا اینکه روز حادثه، زن جوان را به خانه‌ام کشانده و پس از قتل او، جواهراتش را سرقت کردم، اما نتوانستم جنازه را از خانه خارج کنم و در همین جا نگه داشتم. سرهنگ ایرج حسنخانی، جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در این‌باره گفت: متهم پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: همشهری

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز