تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

فروش بلوکی سهام هلدینگ خلیج فارس لغو شد

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از لغو فروش بلوکی سهام هلدینگ خلیج‌فارس خبر داده است.
کد خبر: ۳۸۰۶۷

فروش بلوکی سهام هلدینگ خلیج فارس لغو شد

حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی امروز (چهارشنبه) در نامه‌ای به «مجید عشقی»، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار موارد جدیدی را نسبت به عرضه بلوکی هلدینگ خلیج فارس اعلام کرد و افزود: پیرو نامه ۲۲ دی ماه این سازمان با موضوع درخواست عرضه ۱۵ از کل سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و نظر به اینکه با انقضای مهلت مقرر جهت ارسال تقاضا و مستندات بررسی اهلیت تقاضا تنها یک تقاضا واصل شده است که با توجه به اهمیت، ارزش و حجم مزبور امکان حصول رقابت لازم جهت تامین منافع دولت و بیت المال را مخدوش ساخته است، انصراف این سازمان از عرضه مذکور و الغای اثر از مکاتبات مورد اشاره؛ اعلام می‌شود.

در این زمینه «حسین قربانزاده»، رئیس سازمان خصوصی سازی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: جزییات دقیق این انصراف در نامه اعلام شده و اکنون تصمیم جدیدی برای نحوه این عرضه اتخاذ نشده است.

وی گفت: تصمیم‌گیری برای روش عرضه این هلدینگ بزرگ به هیات واگذاری، محول می‌شود تا بتوانند تصمیم‌گیری درستی را برای این شرکت اتخاذ کنند و نوع واگذاری در آنجا تعیین خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز