تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.
کد خبر: ۳۸۰۸۴

فال روزانه پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰
فال شخصی برای متولدین 30 دی :

امروز توسط افراد زیادی مورد لطف و محبت قرار می گیرید و می فهمید که هنوز هم برای اطرافیان تان عزیز هستید. بنابراین از این پس بدبینی ها را کنار گذاشته و ارتباط خود را با آنها بیشتر کنید. پیش داروی از رفتارهایی است که آسیب های زیادی به شما رسانده است، بنابراین از همین امروز برای ترک آن تلاش کنید. شاید ایجاد تغییرات در حال حاضر برایتان سخت باشد اما اگر می خواهید پیشرفت کنید، قدم اول را همین حالا بردارید. ماه اسفند شرایط زندگی شما آنطور که دوست دارید، پیش خواهد رفت و از این بابت احساس غرور و شادی خواهید کرد. از توانایی هایی که دارید بیشتر از قبل کمک بگیرید و به خصوص در محیط کار خودتان را به دیگران ثابت کنید. به زودی نتیجه تلاش های چند سال اخیرتان را خواهید گرفت و قفل بسیاری از کلیدها را پیدا خواهید کرد. از لحظات پیش رویتان نهایت استفاده را بکنید.

♈ فال روزانه متولدین فروردین
امروز وقت خود را صرف بحث کردن در مورد مسائلی که دیگران آن را درک نمی کنند، نکنید. از مکالمه های طولانی مدت اما بی نتیجه نیز بپرهیزید و انرژی خود را برای چیزهای مهمتری بگذارید. شما این توانایی را دارید که به عمق مسائل نگاه کنید اما دلیلی ندارد که دیگران هم مانند شما باشند. مدیتیشن یکی از بهترین راهها برای رسیدن به آرامش است، امتحان اش کنید. در محیط کار شخصی شما را زیر نظر دارد، سعی کنید که محتاطانه تر عمل کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. در انتهای روز از زنگ یکی از دوستان تان که انتظارش را نداشته اید، خشنود می شنوید. شما در حرفه یا هنری دارای استعداد برجسته ای هستید، تمرین و پر کاری این استعداد را تقویت و شما را به جای خوبی می رساند. از شخصی در فامیل دیدن کنید، دلتنگ شماست. برای گفتن حرفی باید از شخصی کسب اجازه بکنید. تا می توانید از یک بحث خانوادگی بپرهیزید.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت
این روزها بیش از همیشه حساس شده اید و مدام خیال می کنید که دیگران می خواهند از کارها و رفتارهای شما ایراد بگیرند. بهتر است که دست از قضاوت دیگران بردارید و کار خودتان را انجام دهید. یادتان باشد که شما به دنیا آمده اید تا تنها برای خودتان زندگی کنید نه دیگران، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید و قوانین و محدودیت های آن را آنطور که  خودتان می خواهید، بر پا کنید. اگر به دنبال یک شغل پردرآمد هستید بهتر است که روابط خود را گسترش دهید و در جمع های فرهنگی حضور بیشتری داشته باشید. به زودی از سوی یکی از دوستان قدیمی تان سورپرایز خواهید شد. نیتتان برآورده می شود. ترس و نگرانی برای شما نباید مفهومی داشته باشد، بخصوص که این واهمه تنها در ذهنتان است. با دوستی در راه دور تماس خود را قطع نکنید. نوشتن نامه برای شما کار ساده ایست اما طرف مقابل را بسیار خوشحال می کند. به یک تماس تلفنی هرچه زودتر پاسخ بدهید.

♊ فال امروز متولدین خرداد
این روزها زیاد دچار سوتفاهم می شوید. احساس می کنید که شاید بد نباشد مسائل را از زاویه دید دیگری نگاه کنید. این تمرین خوبی است که به شما آرامش می دهد و در بلند مدت نیز ذهن تان را بازتر و خلاق تر می کند. اگر اخیرا در روابط عاطفی خود دچار مشکل شده اید، به جای بی تفاوتی، بهتر است که احساسات تان را نشان دهید. در غیر این صورت فاصله شما بیشتر می شود. گذشت کلید موفقیت شما در رابطه عاطفی تان است. در مورد موضوعی تردید دارید، برای رهایی از این برزخ، دل به دریا بزنید و با ندای قلب تان پیش روید. حضور در جایی باعث می شود به طور اتفاقی از موضوعی با خبر شوید؛ از این فرصت استفاده کنید. یک ملاقات را عقب می اندازید و به آینده موکول می کنید؛ این کار اشتباه است. این ملاقات به رویتان دری تازه باز می کند. برای انجام کاری ظاهر خیر از شما دعوت می شود، در مورد آن بیشتر تحقیق کنید.

♋ فال روزانه متولدین تیر
رابطه عاطفی شما دچار تلاطم شده است و کمی نگران به نظر می رسید اما بهتر است صداهایی که در سرتان مدام تکرار می شود را آرام کنید. نفسی عمیق بکشید و به این فکر کنید که هیچ چیزی در این دنیا ارزش غم و غصه خوردن ندارد و همه چیز زودگذر است. نه خوشی پایدار است و نا ناخوشی. پس از تک تک لحظات زندگی تان لذت ببرید. دوستی حرفی را می خواهد به شما بزند اما این پا و آن پا می کند. بهتر است خودتان این بستر را فراهم کنید تا که او حس نزدیکی و اعتماد بیشتری به شما پیدا کند. حرف های کسی که انرژی منفی دارد و مدام از شما ایراد می گیرد را نشنیده بگیرید و با او کمتر صحبت کنید. در مورد یک مسئله هدف اصلی و اولیه تان را گم کرده اید و دائم دور خودتان می چرخید. رابطه عاطفی تان بی مشکل است اگر مسائل را با هم قاطی نکنید. نذرتان را ادا کنید.

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد
موضوعی ذهن شما را به شدت درگیر کرده است. اگر چه سخت است اما اجازه ندهید که این احساس بر شما غلبه کند. ورزش هایی چون یوگا می تواند به شما آرامش دهد. یکی از دوستان تان با شما تماس می گیرد. اگر چه دل خوشی از او ندارید اما بهتر است که گذشته را فراموش کنید و فرصت دیگری به او دهید. اگر مجرد هستید، برای اولین بار با فردی قرار ملاقات می گذارید، سعی نکنید خود و طرف مقابل تان را مجبور به کاری کنید، تنها کافی است منتظر بمانید تا همه چیز به خودی خود و به صورت طبیعی پیش رود. متاهل های نیز در انتظار یک خبر خوب در انتهای روز باشند. در نوشیدن زیاده روی نکنید. مرور گذشته در حال حاضر خاصیتی جز افسرده کردن شما ندارد. از گذشته درس بگیرید و محکم و امیدوار به سوی آینده بروید. باید منطقی باشید و از بزرگ کردن اتفاقات کوچک بپرهیزید. شخصی به جایتان تصمیمی می گیرد و باری را از روی دوشتان بر می دارد.

♍ فال امروز متولدین شهریور
اتفاقی در چند روز اخیر برایتان افتاده که نگران تان کرده است. از آنجا که در حال حاضر نمی توانید در مورد این موضوع نظر دهید، سعی کنید خودتان را کنترل کنید و زمان تان را صرف نگرانی و فکر های بی جا نکنید. مشکلات مالی شما به زودی برطرف می شوند و همه چیز همان گونه که انتظارش را دارید پیش خواهد رفت. البته این موضوع کاملا به خود شما و تصمیماتی که می گیرید، بستگی دارد. شکی در رابطه عاطفی تان به دل راه داده اید که به زودی با اتفاقی از بین می رود. زمان درمان هر دردی است، به آن اعتماد کنید. فشردگی کارهایتان باعث نگرانی تان شده و این روزها اضطراب مدام گریبانتان را گرفته. بی نظمید، به کارها نظم بدهید تا فشارتان کمتر شود و ضمنا از یک دوست کمک بگیرید. حضور شخصی در محیط کار یا زندگی تان کمی سردرگم‌تان می کند، به او فرصت بدهید تا بهتر بشناسیدش.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر
امروز به دنبال این هستید که مسائل را تجزیه و تحلیل کنید اما حواس تان باشد که این رفتار شما برای دیگران آزار دهنده نباشد. وارد شدن در حریم خصوصی دیگران عواقب خوشی ندارد. امروز روز بسیار خوب و فوق العاده ای برای شما خواهد بود از این رو که می توانید ایده ها و احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و انرژی مثبتی که می خواهید را نیز از دیگران دریافت کنید. اگر فردی جلوی راه شما سنگ انداخت، به جای جنگ با او، بی تفاوت از کنارش رد شوید. این رفتار دردناک ترین عکس العمل برای او خواهد بود. در انتخاب راه مشورت و گفتگو بسیار یاری تان خواهد داد. انتخاب یک نوع سرگرمی یا تفریح می تواند برای اوقات فراغت شما و بالا بردن روحیه تان بسیار مناسب باشد. دل به امور واهی نبندید در حالی که خوشبختانه دارای قوه تشخیص بسیار خوبی هستید. زمان آن رسیده که به خانواده تان بپردازید.

♏ فال روزانه متولدین آبان
امروز از تاری که به دور خود تنیده اید بیرون بیایید و هر کاری که دلتان می خواهد انجام دهید. دلیلی برای ایستادن وجود ندارد، پس جلوی هیجانات خود را نگیرید و از تک تک لحظه های زندگی، حتی موج هایی که شما را با خود به این طرف و آن طرف پرتاب می کنند، لذت ببرید. شما بسیاری از کارها را به دلیل ترس هایتان انجام نمی دهید اما بدانید که گاهی جسارت، کلید موفقیت و پیشرفت شماست. پس به خود و تقدیریتان اعتماد کنید و جسورانه تر قدم بردارید. متقاعد کردن شخص یا اشخاصی برای عملی کردن نقشه تان به نظر کاری غیر ممکن می آید. این روزها افکارتان نا متمرکز است، اوضاع را دوباره مرور کنید تا راه حل را پیدا کنید. شخصی که با غرض یا بی غرض رابطه عاطفی را مسموم می کند از خودتان دور کنید، شما چیزی به کسی بدهکار نیستید.

♐ فال روزانه متولدین آذر
امروز روز شما است، پس بر امور کنترل داشته باشید و آنها را به سمتی که خودتان می خواهید پیش ببرید. در ارتباط با افراد نیز راحت تر عمل کنید. محدودیت هایی که شما برای خود ایجاد کرده اید، کارتان را سخت کرده است. اگر سعی کنید خیلی مسایل را با جزییات تجزیه تحلیل نکنید، آرامش بیشتری در روابط تان خواهید داشت. وقت آن است کمی خوش بینانه تر به اطراف تان نگاه کنید. فرصت های زیادی در اطراف تان هست اما شما چشم تان را به روی آنها بسته اید. زاویه دیدتان را کمی تغییر دهید و تا دنیا نیز زیبایی های بیشتری به شما نشان دهد. در هنگام تهیه مایحتاج به قدر کفایت خرید کنید. تصمیمی که مدتهاست برای گرفتنش دچار شک و تردید هستید بالاخره خواهید گرفت و اوضاع بهتر از آنچه که فکر می کنید پیش خواهد رفت. لازم است در برنامه هایتان تغییراتی بدهید. از تغییر نترسید به نفع شماست، بهتر است این فرصت را از دست ندهید.

♑ فال روز متولدین دی
پیدا کردن راه حل آنقدرها هم که شما فکر می کنید، سخت نیست فقط کافی است به خود و توانایی هایتان ایمان داشته باشید. شاید آن چه به دنبالش هستید، آنقدرها هم دور از دسترس نباشد. پس بد نیست کمی دید خود را تغییر دهید و عمیق تر به اطراف تان بنگرید. اخیرا اتفاقی برایتان افتاده که تاثیر بدی بر روحیه تان گذاشته است، با نادیده گرفتن آن مشکل تان حل نخواهد شد. بهتر است آن واقعیت را به عنوان بخشی از گذشته تان بپذیرید و سعی کنید از آن درس بگیرید تا آینده ای روشن پیش رویتان گشوده شود. به زودی یکی از درهایی که مدت ها به رویتان بسته بود باز می شود. خود را غرق در گذشته نکنید، با پستی و بلندی زندگی بسازید و نه ناامید شوید و نه مغرور. روزهای پیش رو می تواند سرشار از نور و طراوت باشد به شرطی که همچنان پشتکار داشته باشید. شما از رقابت لذت می برید حالا زمان مناسبی است که وارد میدان شوید، شک نکنید که برنده شمایید.

♒ فال متولدین بهمن
زمان خوبی برای شروع دوباره است. شما سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید و حال که شرایط بهتری را تجربه می کنید، باید گذشته را رها کرده و از نو شروع کنید. به آرزوهایتان ایمان داشته باشید و برای رسیدن به آنها تمام تلاش خود را به کار گیرید. شک و دودلی می تواند تمام برنامه هایتان را بهم بریزد پس تردید به دل راه ندهید. شریک زندگی تان این روزها بیش از هر زمان دیگری به شما نیاز دارد، وقت بیشتری را برای او بگذارید و به او نشان دهید که تحت هر شرایطی کنارش هستید. قدر فرصت ها را در زندگی خود بدانید، به خصوص فرصت هایی که در رابطه با حیطه کاری شماست. در میان دوستان خود محبوبیت خاصی پیدا کرده اید، دلیل آن تغییر رویه و اخلاق پسندیده ای است که پیدا کرده اید. تحرکات جسمانی هم از نظر جسمی برایتان مناسب است و هم از نظر روحی شما را تقویت می کند.

♓ فال روزانه متولدین اسفند
دو انتخاب پیش رویتان است اما میان دوراهی گیر کرده اید. شاید بد نباشید که این بار از آن راهی بروید که تا به حال جرات قدم گذاشتن در آن را نداشته اید. گاهی جسارت است که چیزهای جدیدی به شما می آموزد و شما را به موفقیت می رساند. امروز خودتان را برای یک گفتگوی جدی با شریک زندگی تان آماده کنید. سعی کنید کلمات خود را سنجیده به زبان آورید زیرا می تواند شرایط را بدتر از آنچه هست، کند. شما صداقت لازم را دارید کافی است کمی صبر داشته باشید تا به آنچه شایسته اش هستید، برسید. این اواخر همه کارهایتان با تاخیر انجام شده و متاسفانه بسته یا نامه ای که در انتظارش هستید یا خبری که می خواهید بشنوید هم با تاخیر به شما داده خواهد شد. انرژی خود را بیهوده هدر ندهید و دائم خود را با دیگران مقایسه نکنید و با خودتان مهربانتر باشید. این روزها هم می گذرد. از یک مشاجره دوری کنید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز