تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲

فوری:هدیه روز زن مترو به بانوان

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به جهت ارتقا سطح آسایش و آرامش بانوان و کودکان، از واگن مخصوص با فضای بصری جدید و با هدف عدم ورود آقایان به واگن بانوان رونمایی کرد.
کد خبر: ۳۸۱۷۰

فوری:هدیه روز زن مترو به بانوان

سید محمد نقیب از رونمایی واگن مخصوص بانوان و کودکان با فضای بصری جدید و با هدف عدم ورود آقایان به واگن بانوان خبر داد و گفت: به‌منظور جلوگیری از ورود برخی از آقایان به واگن بانوان و همچنین دست‌فروشان و متکدیان مرد، از واگن مخصوص بانوان با شکل ظاهری متفاوت هم‌زمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) رونمایی می‌شود.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه این اقدام به جهت ارتقا سطح آسایش و آرامش بانوان و کودکان انجام می‌شود، افزود: حضور برخی از آقایان در واگن مخصوص بانوان حفظ آرامش روانی آن‌ها را در شهر بزرگ زیرزمینی با این حجم از تردد خدشه‌دار کرده است. ما رفع این معضل را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم و با فضاسازی بصری سکو ایستگاه امام خمینی (ره) و انجام طراحی جدید داخل واگن مخصوص بانوان در یک قطار به‌صورت آزمایشی این طرح را اجرا خواهیم کرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: درصورتی‌که این طرح با موفقیت همراه شود در سایر ایستگاه‌ها و خطوط نیز به‌مرور اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز