تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

آغاز پروازهای شیراز به نجف از دهه مبارک فجر امسال

استاندار فارس گفت: زائرین عتبات عالیات استان فارس از طریق فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز راهی نجف اشرف می شوند.
کد خبر: ۳۸۳۴۴

 آغاز پروازهای شیراز به نجف از دهه مبارک فجر امسال

دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه هماهنگی پروازهای مستقیم از شیراز به نجف، اظهارداشت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته، مجوز پرواز مستقیم بین فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز و فرودگاه نجف اشرف صادر شد و اولین پرواز، به مناسبت آغاز دهه پرفروغ فجر روز ۱۲بهمن کار انتقال زوّار محترم را انجام می‌دهد.
نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: هر هفته یک پرواز از فرودگاه شیراز به نجف برقرار می‌شود که در صورت استقبال زائرین می‌توان آن را افزایش داد.
وی افزود: امیدواریم با استقبال خوب هم استانی های عزیز این پروازها تداوم داشته باشد و بتوانیم تعداد پروازها را نیز افزایش دهیم.
استاندار فارس افزود: جهت حفظ سلامتی هموطنان و زائرین محترم ،کلیه مقررات و دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا، چه در هنگام خروج زائرین محترم از فرودگاه شیراز و چه در هنگام ورود به فرودگاه به طور کامل رعایت می‌شود و زوّار محترم و نیز خدمه کاروان‌ها ملزم به زدن واکسن و رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می باشند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز