تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

راز بریدن زبان دانشجوی دکتری/ پلیس تهران فاش کرد

در حالی که پسر جوان تهرانی ادعا می‌کرد زبانش در درگیری خیابانی قطع شده، تحقیقات قضایی حکایت از خودزنی دارد.
کد خبر: ۳۸۴۴۸

راز بریدن زبان دانشجوی دکتری/ پلیس تهران فاش کرد

پنجشنبه ۷ بهمن ماه، پسر جوانی با مراجعه به یک بیمارستان در مرکز تهران ادعا کرد توسط گروهی در خیابان مورد ضرب و جرح قرار گرفته و براثر این درگیری تکه‌ای از زبانش قطع شده است.
به دنبال اعلام این خبر، حبیب الله صادقی بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امورجنایی همراه با تیمی از ماموران پلیس راهی بیمارستان شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کرند.

تیم جنایی برای کشف ابعاد این حادثه به تحقیق از پسرجوان که تکه‌ای زبانش قطع شده بود پرداختند. وی ادعا کرد: بامداد امروز در خیابان پیاده روی می‌کردم که گروهی با قصد سرقت، به من حمله کردند. آن‌ها وقتی مقاومت من را دیدند، خودکارم را برداشتند و من را مورد ضرب و جرح قرار دادند. براثر این درگیری تکه‌ای از زبانم بریده شد. آنقدر هراسان بودم که ۱۲ ساعت پس از حادثه برای درمان به بیمارستان مراجعه کردم.

باتوجه به اظهارات پسرجوان رسیدگی قضایی به پرونده آغاز شد و با دستور بازپرس ویژه قتل ماموران پلیس تحقیقات را آغاز کردند.

کارآگاهان که دیدند خیابان محل موقوع جرم به دوربین‌های مداربسته مجهز است به بازبینی تصاویر آن‌ها پرداخته و تردد هارا در خیابان لحظه به لحظه تماشا کردند و پی بردند هیچگونه ضرب و جرح و سرقتی در آن زمان رخ نداده و پسرجوان در خیابان حضور نداشته است.

در تحقیقات از اهالی محل و همسایه‌ها مشخص شد، پسرجوان از شهرستان به تهران آمده و دانشجوی کارشناسی ارشد یکی از رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه سراسری است. این درحالی بود آثاری از ضرب و جرح و پارگی روی لباس پسرجوان دیده نمی‌شد و پسر چوان در زمان حادثه داخل خانه بوده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه با تشخیص پزشک معالج مشخص شد بریدگی تکه‌ای از زبان پسرجوان براثر خودزنی قطع شده است و با توجه به این اتفاق روی دهان و لب پسرجوان هیچگونه آثار ضرب و جرح وجود ندارد؛

بنابراین گزارش، تحقیقات در شعبه چهارم دادسرای امورجنایی ادامه دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز