تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰

جنایت خونین بخاطر 2 میلیون تومان| قاتل مست دستگیر شد

پسر مغازه دار که برای گرفتن طلب پدرش سراغ مرد بدهکار رفته بود در درگیری با وی ،او را کشت.وی در دادگاه مدعی شد هنگام جنایت مست بوده و اختیاری از خود نداشته است.
کد خبر: ۳۸۴۵۹

جنایت خونین بخاطر 2 میلیون تومان/ قاتل مست دستگیر شد

رسیدگی به این پرونده به دنبال وقوع درگیری خونین در جنوب تهران آغاز شد. در آن درگیری مرد ۳۷ ساله‌ای به نام داوود که چاقو خورده بود به بیمارستان منتقل شد. اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد.
پلیس به بررسی پرداخت. شواهد نشان می‌داد داوود در درگیری با پسر یک مغازه دار به نام پدرام کشته شده است. پلیس به ردیابی پدرام پرداخت، اما وی به محل نامعلومی گریخته بود. ماموران پلیس برای ردیابی عامل جنایت به تکاپو افتادند و سرانجام وی را بازداشت کردند.

پدرام به درگیری با داوود به خاطر پس گرفتن طلب دو و نیم میلیون تومانی پدرش اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

وی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت:مادر قربانی در جلسه دادگاه حضور ندارد، اما قبلا قصاص خواسته است. رئیس قوه قضاییه نیز از طرف فرزندان صغیر قربانی درخواست دیه را مطرح کرده است.

قتل بخاطر ۲ و نیم میلیون تومان
سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من و پدرم سالهاست در محله مان بقالی داریم و در آن کار می‌کنیم. مدتی قبل داوود که مشتری مغازه مان بود از پدرم ۲ و نیم میلیون تومان پول دستی گرفت. او قرار بود چند روز بعد پول را برگرداند، اما بدهی اش را پس نداد. چند ماه از این ماجرا گذشته بود که سراغ داوود رفتم تا بدهی پدرم را از او بگیرم. اما او می‌گفت، چون پدرم پول را به او قرض داده با من طرف نیست و باید پدرم برای پس گرفتن طلبش بیاید. او با حرف هایش مرا عصبانی کرد که چاقو کشیدم و او را زدم.

قتل هولناک مرد بدهکار در جنوب تهران
وی ادامه داد: قبول دارم اشتباه کرده ام، اما من آن شب مست بودم و حال طبیعی نداشتم.

قاضی گفت:اگر مست بودی چطور مغازه را رها کردی و در غیاب پدرت سراغ داوود رفتی؟

متهم پاسخ داد: من هر روز از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب مغازه را به عمویم می‌سپردم و با دوستانم بیرون میرفتم. من آن شب همراه دوستانم مشروب خورده بودم و اراده‌ای از خودم نداشتم که سراغ داوود رفتم.

قاضی گفت: اگر مدعی هستی مسلوب الاراده بودی و اختیاری از خودت نداشتی چطور بعد از قتل فرار کردی؟ که متهم سکوت کرد.

سپس وکیل وی به دفاع پرداخت و گفت: موکلم پشیمان و شرمنده است و درخواست بخشش دارد. پدر او به در این مدت به فرزندان قربانی کمک‌های زیادی کرده و به همین خاطر از دادگاه مهلت می‌خواهم تا شاید در این مدت بتوانیم با اولیا دم مصالحه کنیم.

با پایان دفاعیات این وکیل، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز