تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

بازداشت عوامل نزاع خونین در محوطه تئاتر شهر

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تشریح جزئیات نزاع تعدادی از بساط‌‌گستران در پارک دانشجو و محوطه مجموعه تئاتر شهر، از دستگیری عاملان این نزاع خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۰۱

بازداشت عوامل نزاع خونین در محوطه تئاتر شهر

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به بازداشت عوامل درگیری در محوطه تئاتر شهر، در این رابطه اظهار کرد: روز جمعه مورخه هشتم بهمن ماه تعدادی از بساط‌گستران محوطه پارک دانشجو با هم درگیری کلامی پیدا کردند و دقایقی بعد با بالاگرفتن نزاع کلامی، شکل درگیری آن‌ها نیز به فیزیکی تبدیل شده و در همین حین این افراد از سلاح سرد برای درگیری استفاده کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه بلافاصله مأموران پلیس ۱۱۰ و کلانتری ۱۲۹ جامی در محل حاضر شدند، افزود: با حضور مأموران، این افراد متواری شده و پا به فرار گذاشتند که در همان محل چهار نفر از این افراد دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ساعاتی بعد با حضور سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری و عوامل پایگاه هشتم امنیت با درایت مأموران و بررسی‌های تخصصی، دیگر افراد حاضر در این درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند و اکنون ۱۱ نفر عوامل دخیل در درگیری در بازداشت به سر می‌برند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه سه نفر از این نفرات مصدوم شده بودند، خاطر نشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز