تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱

قتل هولناک یک دوست در بزم مستانه

پسر نوجوان با ارسال پیامکی به دایی‌اش از او کمک خواسته بود اما وقتی پدر و دایی وی به محل رسیدند او چاقو خورده بود.
کد خبر: ۳۸۵۰۶

قتل هولناک یک دوست در بزم مستانه

پدر وی که با پلیس تماس گرفته بود گفت: ساعتی قبل پسرم برای بردن زباله ها مقابل در خانه رفت اما دیگر به خانه باز نگشت. من نگران او شده بودم اما گمان می‌کردم دوستانش را مقابل در دیده و با آنها مشغول صحبت شده است .

وی ادامه داد: همان موقع برادر همسرم با من تماس گرفت و گفت محمدحسین به او پیامکی ارسال کرده و از او درخواست کمک کرده است. پسرم در آن پیامک نوشته بود چند نفر او را دزدیده و در یک خانه گروگان گرفته اند.

این مرد ادامه داد: من بلافاصله از خانه بیرون رفتم. همانطور که در کوچه ها فریاد می کشیدم و اسم پسرم را صدا می زدم در یک خانه باز شد و پسرم در حالی که از ناحیه گردن چاقو خورده بود بیرون آمد و در آغوشم جان سپرد .

اطلاعاتی که این مرد به پلیس داده بود ماموران پیگیری پرونده شدند و جسد پسر نوجوان که شاهرگش بریده شده بود با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

پلیس با اطلاعاتی که از پدر قربانی به به دست آورده بود یک پسر ۱۹ ساله به نام ایمان را به عنوان متهم بازداشت کرد اما او مدعی شد در قتل نقشی نداشته است و همدست فراری اش به نام بهنام را عامل جنایت معرفی کرد.

در حالی که یک سال از این ماجرا گذشته و راز قتل پسر نوجوان فاش نشده بود برای ایمان کیفر خواست صادر و او در شعبه 7 دادگاه کیفری یک استان تهران به پای میز محاکمه ایستاد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز