تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰

پایان هولناک عشق دختر ۲۰ ساله به مرد متاهل

اصرار دختر جوان برای ملاقات با خواستگار ش پایان هولناکی داشت و او که با استفاده از طناب قصد داشت خودش را از طبقه سوم به داخل کوچه برساند اما در بین راه طناب از دستانش خارج شد و به پایین سقوط کرد.
کد خبر: ۳۸۵۰۸

سقوط مرگبار دختر فراری| او به مردی سن بالا دل بسته بود

اواخر هفته گذشته حادثه دردناکی در یکی از محله‌های مشهد رخ داد. دختری حدودا ۲۰ ساله درحالی‌که طنابی از تراس طبقه سوم به داخل کوچه انداخته بود، سعی داشت با استفاده از آن خودش را به کوچه برساند، اما ناگهان تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد.

حادثه در چشم برهم‌زدنی رخ داد و شاهدان با دیدن این صحنه اورژانس را خبر کردند و دختر جوان که به‌شدت مجروح شده بود به بیمارستان انتقال یافت، اما تلاش پزشکان برای نجات او فایده نداشت و وی به‌دلیل شدت صدماتی که دیده بود، جانش را از دست داد.

به‌دنبال مرگ دختر جوان، ماجرا به قاضی صادق صفری، بازپرس جنایی مشهد گزارش شد و از طرفی مادر متوفی با حضور در دادسرا از خواستگار دخترش شکایت کرد و گفت که این مرد در مرگ دخترش مقصر است.

وی توضیح داد: از وقتی همسرم فوت شد، همه تلاشم این بود که از فرزندانم به خوبی مراقبت کنم تا اینکه مدتی قبل متوجه شدم دخترم به مردی میانسال علاقه‌مند شده است. این مرد با دادن وعده و وعید دخترم را فریب داده و به او پیشنهاد ازدواج داده و دخترم هم قبول کرده بود. او با وجود اینکه همسر و ۳ فرزند داشت از دخترم خواستگاری کرد، اما ما به‌شدت مخالف ازدواج آن‌ها بودیم و جواب رد دادیم، اما ظاهرا علاقه آن‌ها به همدیگر ادامه داشت.

شاکی درباره روز حادثه گفت: بعدازظهر بود و در خانه بودم که دخترم از محل کارش به خانه برگشت. او لباس‌هایش را عوض کرد و گفت که قصد دارد بیرون برود. وقتی پرسیدم «کجا می‌روی؟»، جواب داد که با خواستگارش قرار دارد و وقتی این جمله را شنیدم، عصبانی شدم و گفتم که حق ندارد از خانه خارج شود. پس از آن در آپارتمان را بستم و دخترم که ناراحت شده بود به حالت قهر به اتاقش رفت و در را بست.

زن میانسال ادامه داد: تصور می‌کردم که فکر بیرون رفتن از خانه از سرش رفته است، اما اشتباه می‌کردم. ظاهرا زمانی که دخترم در اتاقش بوده، خواستگارش به مقابل خانه ما آمده و وقتی متوجه شده که من اجازه نداده‌ام که او از خانه خارج شود، تلفنی با وی صحبت کرده و همین باعث شده که دخترم تصمیم بگیرد مخفیانه از خانه خارج شود. اتاق دخترم به تراس راه داشت و او برای رسیدن به کوچه طنابی را به پایه کولری که روی تراس بود بسته و سپس قصد داشته با استفاده از آن پایین برود که ناگهان سقوط کرد و جانش را از دست داد.

شکایت مادر متوفی در حالی بیان می‌شد که تحقیقات بازپرس پرونده نیز نشان می‌داد زمانی که دختر جوان به پایین سقوط کرده، خواستگارش در آنجا حضور داشته است. دوربین مداربسته ساختمان همسایه، لحظه‌ای را که متوفی با استفاده از طناب قصد فرار از خانه را داشت ضبط کرده بود، اما هنوز مشخص نیست که طناب را خواستگار میانسال در اختیار دختر قرار داده بود یا اینکه خودش آن را تهیه کرده بود. از سوی دیگر خواستگار میانسال در تحقیقات گفت که او و متوفی قصد داشته‌اند باهم فرار کنند، چرا که خانواده دختر با ازدواج آن‌ها مخالف بودند و به همین دلیل نقشه فرار کشیدند که این حادثه رخ داد. در این شرایط بازپرس صفری دستور تحقیقات ویژه در این پرونده را صادر کرده تا مشخص شود که خواستگار میانسال متوفی در سقوط مرگبار او نقش داشته یا اینکه اقدام متوفی به تنهایی باعث بروز این حادثه شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز