تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰

شلیک های مرگبار به جوان شیک پوش در سعادت آباد

با کشف جسد مرد کارتن خواب شیک پوشی در سعادت آباد تحقیقات گسترده ای برای روشن شدن علت اصلی جنایت آغاز شد.
کد خبر: ۳۸۵۹۶

شلیک های مرگبار به جوان شیک پوش در سعادت آباد

ساعت ۷ صبح روز ۱۲ بهمن ماه امسال بود که گشت کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب با جسد مرد جوان لاغراندامی روبه رو شدند که پشت یک ساختمان افتاده بود. جسد متعلق به مردی ۳۵ ساله و لاغراندام و شیک پوش بود که به احتمال زیاد اعتیاد نیز داشت. همچنین از آنجایی که هیچ مدارک هویتی نیز همراه جسد نبود این احتمال وجود داشت جزء افراد بی خانمان و کارتن خواب باشد.

با کشف جسد، بازپرش شعبانی از شعبه ۱۰ دادسرای جنایی با حضور در محل حادثه دستورات لازم برای مشخص شدن علت حادثه و انجام تحقیقات تکمیلی را صادر کرد. این درحالی بود که تا آن لحظه شواهد نشان می‌داد مرد جوان با ضرباتی مثل ضربات چاقو به قتل رسیده است.

تیراندازی مرگبار در سعادت آباد

با دستور بازپرس دادسرای جنایی و تا قبل در همات تحقیقات ابتدایی جسد مشخص شد ضرباتی که احتمال می‌رفت براثر اصابت چاقو به وجود آمده و باعث جان باختن مقتول شده است محل برخورد گلوله‌هایی است که به شکم وی و از یک کلت شلیک شده است.

در بررسی‌های صحنه جرم کارآگاهان موفق به پیدا کردن پوکه‌ها شدند و این درحالی بود که هنوز هویت مقتول در هاله‌ای از ابهام باقی مانده بود.

در ادامه تحقیقات در خصوص این پرونده بازپرس شعبانی که درمحل حضور داشت به یک ساختمان خرابه در نزدیکی محل کشف جسد مشکوک می‌شود. درجریان بازدید از ساختمان خرابه یک اتاق کوچک دیده می‌شود که مأموران در زمان ورود به این اتاقک مقداری وسایل مثل پیک نیک، پتو و خوراکی و یک عدد کارت ملی کشف کردند.

مشخصات کارت ملی با مقتول مطابقت دارد و چند روز پیش نیز خانواده مقتول فقدانی او را به پلیس اعلام کرده است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد تا قاتل و یا قاتلان شناسایی و دستگیر شوند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز