تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

قتل فجیع پسر جوان توسط همسایه‌ها

رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان کرمان از کشف عامل قتل جوان ۲۴ ساله در جریان نزاع بین چند همسایه در شهرک ایرانمنش خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۲۷

قتل فجیع پسر جوان توسط همسایه‌ها

سرهنگ حمید قلندری بیان کرد: ۸ بهمن ماه سال جاری خبر وقوع یک مورد قتل در شهرک ایرانمنش شهر کرمان به پلیس گزارش شد که با حضور ماموران پلیس آگاهی در صحنه مشخص شد مردی ۲۴ ساله در یک نزاع دسته جمعی با ضربه چاقو به ناحیه گردنش به قتل رسیده و عامل انجام این قتل نیز از محل فرار کرده است.

وی افزود: در ادامه ماموران با پی جوئی‌های پلیسی، ۸ نفر از عاملان دخیل در نزاع منجر به این قتل را شناسائی و از آنان بازجوئی کردند که مشخص شد عامل اصلی قتل در پی نزاع مرگبار رخ داده بین چند تن از همسایگان با وارد کردن ضربه چاقو به گردن مقتول باعث مرگ این فرد شده و بلافاصله به یکی از شهرستان‌های همجوار فراری شده است.

بازداشت قاتل پسر جوان در ایرانمنش

رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی این فرد که مردی ۴۰ ساله بود را در حوزه یکی از شهر‌های جنوبی استان دستگیر کردند که این فرد در روند بازجوئی‌های بعدی به انجام قتل طی یک نزاع اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز