تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰

افزایش اهمیت فناوری های دانش بنیان در نفت

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی احکامی آقایان کریم زبیدی، سیدمهدیا مطهری، فریدون کردزنگنه، رشید قانعی، سید فرهنگ فصیحی و برزو قنبری را به عضویت در ستاد تحول و پیشرفت فناوری‌های دانش‌بنیان نفت منصوب کرد.
کد خبر: ۳۸۷۹۸

افزایش اهمیت فناوری های دانش بنیان در نفت

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ابلاغیه‌ای تمام ستاد و زیر مجموعه‌های این شرکت را ملزم به اجرای تصمیمات ستاد تحول و پیشرفت فناوری‌های دانش‌بنیان نفت و ارائه گزارش‌های منظم از روند توسعه فناوری‌های دانش‌بنیان کرد.
در این ابلاغیه با تاکید بر بیانات راهبردی  مقام معظم رهبری در دیدار تولید کنندگان و فعالان اقتصادی در تاریخ دهم بهمن ماه پیرامون اولویت ها و راهبردهای صنعت کشور، تکلیف جدید مدیران، کارکنان و جوانان صنعت بزرگ و راهبردی نفت در پیش‌برد دانش‌بنیان این صنعت مورد تاکید قرار گرفته است.
خجسته مهر در این ابلاغیه از تمام ارکان شرکت ملی نفت خواسته تا عزم خود را برای تحول راهبردی در رویکردها و تغییر و بازسازی انقلابی ساختارها و اصلاح حوزه علم، پژوهش و فناوری جزم کرده و آماده باشند تا با پیشگامی نخبگان و جوانان انقلابی و با استفاده از ظرفیت و همکاری تمامی اندیشمندان، کار آفرینان، دانشگاهیان، پژوهشگران، شرکت های دانش بنیان، شرکت های خدمات فنی و سازندگان کالاها و تجهیزات صنعت نفت فصلی نو را در عرصه اقتصاد انرژی دانش بنیان جمهوری اسلامی پایه ریزی کنند.
وی همچنین تمام مدیریت‌های ستادی و هیأت مدیره شرکت‌های تابعه را موظف به پیگیری و اجرای تصمیمات ستاد و ارایه گزارش عملکرد در فعالیت‌های توسعه فناوری‌های دانش‌بنیان نموده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز