تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۵

فال روزانه:فال امروز خود را بخوانید؛ 22 بهمن 1400

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.
کد خبر: ۳۸۸۹۷

فال روزانه:فال امروز خود را بخوانید؛ 22 بهمن 1400

فال شخصی برای متولدین ۲۲ بهمن :

امسال سالی فوق العاده برای مقابله با مشکلاتی است که با وجود کوچکی مدت ها مانند یک پشه مزاحم آزارتان داده اند. راه حل این مشکلات را به سادگی خواهید یافت و انرژی زیادی برای مقابله با آنها در خود احساس خواهید کرد. امسال می تواند سال خریدن خانه رویاهایتان باشد، شاید هم بالاخره با کسی که دوست داشته اید ازدواج کرده و به خانه بخت بروید؛ به هر حال تغییراتی لذت بخش در محیط خانه تان ایجاد خواهند شد که آرامش و رضایت بیشتری در زندگی شما ایجاد خواهند کرد. در پاییز با یکی از همکاران و یا اعضای خانواده تان شراکتی را آغاز خواهید کرد که می تواند منافع مادی و معنوی بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. در فصل زمستان تغییرات قابل توجهی که در وضع زندگیتان ایجاد شده اند زمینه ساز آشنایی شما با افراد جدیدی خواهند شد که شاید برای مجردها سرآغاز یک رابطه عاشقانه با سرانجامی رویایی باشد. مهم ترین ماه های امسال شهریور، مهر و آذر خواهند بود.


♈ فال روزانه متولدین فروردین

پس از مشکلات اقتصادی که این اواخر داشته اید، حالا بالاخره تصمیم گرفته اید که با مشکل خود روبرو شده و هر کاری که برای حل آن لازم است انجام دهید. شما به این که شرایط را تحت کنترل خود در بیاورید عادت دارید و مشکلات و نگرانی های کوچک مالی نمی توانند از میدان به درتان کنند. مهم تر از همه این ها، شما این را خوب می دانید که پول همه چیز نیست. توانایی بالایی که در واکنش نشان دادن به مشکلات دارید و اصالت و از خود گذشتگی در رفتارتان به شما کمک خواهند کرد که به خوبی از پس این موقعیت بربیایید. شاید احساس کنید دیگران زحماتی که می کشید را نمی بینند، اما نباید بگذارید این موضوع باعث شود دست از تلاش بردارید. از هزینه کردن واهمه نداشته باشید، بعضی خرج ها را اگر امروز نکنید فردا باید بهای بیشتری بپردازید. این روزها دلتنگی امانتان را بریده، امّا چاره ای نیست فعلا باید دندان روی جگر بگذارید و صبر کنید. این اواخر خودتان را مشغول کاری کرده اید که اگر به آن دل بدهید نتایجش برایتان بسیار خوب است، هم سرتان گرم می شود هم دلتان.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما دارید وارد دوره مثبتی می شوید که سرشار از احساس آرامش و سرزندگی خواهد بود. همه چیز در هارمونی کامل به سر می برد و نسبت به آنهایی که دوست دارید احساس نزدیکی می کنید و آنها نیز نشان می دهند که چقدر برای شما ارزش و اهمیت قائل هستند و دوستتان دارند. به دنبال دلیل به وجود آمدن این شرایط نباشید و تنها از آن حداکثر استفاده را ببرید؛ چیزهای خوب تا ابد ادامه پیدا نمی کنند. تمام فشارهایی که این اواخر روی خودتان احساس می کرده اید را رها کنید و آرامش کامل را تجربه کنید. اگر بتوانید از ان وضعیت نهایت استفاده را ببرید هفته آینده را با یک انرژی مضاعف آغاز خواهید کرد و کارهایی که مدت ها برایتان مانند یک کوه بوده اند را انجام خواهید داد.  به هر حرف مردم گوش نکنید این گوشتان در باشد و آن یکی دروازه، اتفاقی که از افتادنش می هراسید می آید و می رود و می بینید که آب از آب تکان نمی خورد بیهوده خودتان را عذاب ندهید، اهمیت مسائل را در ذهنتان بزرگ تر از آنچه که هست نکنید. حالا زمان خوبی برای خرید است به شرط آنکه انتخاب درستی بکنید و همه ی جوانب را در نظر بگیرید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز نزدیکان و دوستانتان از شما انتظارات بیش از اندازه ای دارند و ممکن است از شما بخواهند روز تعطیل و انرژی با ارزشتان را صرف کارهایی بکنید که برایتان هیچ اهمیتی ندارند و حتی از آنها متنفر هستید. اگر حال و حوصله انجام این کارها را نداشته و برنامه های بهتری برای روزتان دارید بهتر است خیلی صادقانه این موضوع را با طرف مقابلتان در میان بگذارید. شما از آن آدم هایی نیتستید که در راه رسیدن به اهداف و رویاهایشان ترسی به دلشان راه بدهند، اما بهتر است که قبل از هر کاری خوب به نتایج و عواقب احتمالی آن فکر کنید؛ حداقل به نفعتان است که امروز احتیاط بیشتری به خرج دهید. شما که نمی خواهید مرغ محبوبتان برای همیشه از قفس بپرد؟ درگیری های احساسی و عاطفی تان جز با نشستن و حرف زدن برطرف نخواهد شد. شما بی اندازه مهربان و مردم دار هستید و درب خانه تان همیشه باز است. همین است که برکت همیشه در زندگی تان جاری ست. جسمتان این روزها به شدت خسته است. از ورزش غافل نشوید و به سلامتتان بیشتر اهمیت دهید. عزیزی راه دور، بسیار دلتنگ شماست.


♋ فال روزانه متولدین تیر

شما و دوستانتان مدت زیادی است که قصد راه انداختن یک مهمانی دوستانه را داشته اید اما چند هفته است که این اتفاق جور نشده است. برای دور هم جمع شدن با آنهایی که دوست دارید نیاز به این همه برنامه ریزی نیست، کافی است چند تا تماس تلفنی گرفته و یک غذای ساده و خودمانی درست کنید؛ مطمئن باشید آنهایی که از بودن در کنار شما لذت می برند خیلی زود خودشان را به شما خواهند رساند و این یکی از لذت بخش ترین دور همی های دوستانه تان خواهد بود. شما امروز ایده های بزرگی در سر دارید که از حرف زدن در مورد آنها لذت می برید اما بهتر است بحث در مورد آنها را برای روز دیگری بگذارید، زیرا به احتمال زیاد نظر خودتان هم در مورد آنها عوض خواهد شد. او را از حال خود بیشتر باخبر کنید. مشکلات مالی پیش آمده این روزها به آهستگی بر طرف خواهد شد، کمی دیگر با وضعیت موجود مدارا کنید و حواستان به دخل و خرجتان باشد. شخصی را که بسیار دوستتان دارد را نگران کرده اید، شاید بهتر باشد کمی خوددارتر برخورد کنید، مراقب زبانتان باشید مبادا حرفی زده باشید و دل او را لرزانده باشید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شانس بالاخره به شما روی آورده است و شما لیاقت این خوش اقبالی را دارید، زیرا برای به دست آوردن این نتایج در زندگیتان سخت تلاش کرده اید و موفقیت هایتان تنها به خاطر خوش اقبالی بیش از اندازه تان نیستند. موفقیت معمولا در اثر انرژی و وقت زیادی که شما صرف یک هدف می کنید و یا آنچه در درون خود تغییر داده اید به دست می آید. پس همان کارهایی که برای رسیدن به وضعیت فعلیتان انجام داده بودید را ادامه دهید. خوشحال کردن آنهایی که دوست دارید همیشه از اولویت های اصلی شما بوده و هست، اما این نکته را هم یادتان باشد که تا وقتی خودتان شاد و رضایتمند نباشید نمی توانید باعث شادی دیگران شوید.  برای انجام یک کار اداری بهتر است هرچه سریع تر اقدام کنید. زود از کوره در نروید وگرنه پشیمان می شوید. رویایی که در سرتان می پرورانید به حقیقت می پیوندد. برای دریافت مدرکی گرچه طاقتتان طاق شده باید کمی بیشتر صبر کنید. دلتنگی هایتان به پایان می رسد و چشم و دلتان به دیدن عزیزی که مدت هاست راه دور است، روشن می شود. با کوچکترها مهربان تر باشید.


♍ فال امروز متولدین شهریور

شرایط کیهانی موجود دارند شما را وادار به پذیرش مسئولیت های بیشتر می کنند. شاید خودتان فکر کنید که از پس این همه کار برنخواهید آمد، اما در واقع همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. در حال حاضر شما توانایی فوق العاده ای هدایت و رهبری دیگران، تصمیم گیری و هر کار دیگری که برای تکمیل فعالیت های گروهی لازم است، دارید. اگر خودتان را دست کم بگیرید اشتباه بزرگی کرده اید! شیر درونتان امروز می خواهد غرش کند و اصلا هم برایش مهم نیست که همه صدایش را بشنوند. خوب راستش حق با شیر درونتان است، وقتی مطمئن هستید که حق با شماست، نباید به هیچ کس اجازه دهید شما را وادار به سکوت و تسلیم کند.  این همه دل دل نکنید آنچه که در سرتان می گذرد را به زبان بیاورید. هر حرفی که می شنوید باور نکنید. شخصی شما را از خبری آگاه می کند که از شنیدنش هیجان زده می شوید، احساسات خودتان را کنترل بکنید او از گفتن این خبر به شما نیت خوبی ندارد. به کاری یا جایی که نباید سرک نکشید. این روزها فشار کاری تان بسیار زیاد بوده و روحا و جسما بسیار خسته اید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

به نظر می رسد که شما عادت بدی دارید و آن هم این است که کار امروز را به فردا می اندازید، مخصوصا آن کارهای کوچکی که در ظاهر بی اهمیت به نظر می آیند و در یک چشم به هم زدن می بینید که یک انبار کار در انتظارتان است. امروز هم از آن روزهاست که باید با انبار کارهای پشت گوش انداخته مواجه شوید؛ تمیز کردن خانه، خرید، بیرون ریختن کمدهایی که از چند هفته پیش قرار است مرتب شوند و غیره. اما نگران نباشید، زیرا انجام این کارها امروز به شما هیچ فشاری وارد نخواهد کرد و برعکس احساس انرژی و سرزندگی خواهید کرد. شاید هر از گاهی در عالم خیال و رویا فرو بروید؛ یادتان باشداین رویاها تنها گاهی محقق می شوند که شجاعت تبدیل آنها به واقعیت را داشته باشید. پیشنهاد یک سفر تفریحی به شما می شود، فرصت مناسبی است تا با شادی تازه ای به زندگی خود رونق بدهید. احتیاج به یک موفقیت چشمگیر دارید تا بتوانید به دیگران ثابت کنید که دارای چه شایستگی هایی هستید، این موفقیت را باید با تلاش بیشتر فراهم سازید. قدر کمک های دیگران را هرچند کوچک دانسته و به آن ارج نهید. روزهای آینده برای انجام بعضی برنامه ها ایام مناسبی نیست.


♏ فال روزانه متولدین آبان

درست زمانی که اصلا انتظارش را نداشته اید، موفقیت به سراغتان آمده است. امروز با آن روتین خسته کننده روزمره، ترس ها و بی حوصلگی هایتان خداحافظی کنید. شما دارید وارد دوره فوق العاده ای از خوش شانسی و موفقیت می شوید. با وجود این که هر از گاهی احساس کمبود اعتماد به نفس می کنید، تمام این اتفاقات خوب در زندگیتان خواهند افتاد و گام هایی بزرگ به سوی اهداف خود برخواهید داشت. امروز ممکن است بعضی حرف هایتان باعث ناراحتی عزیزانتان شوند. اگر می خواهید حرفی بزنید که فکر می کنید ممکن است آنها را دلخور کند سعی کنید راهی بهتر و ملایم تر برای بیان آن بدون شکستن دل عزیزانتان پیدا کنید. مدتی است که در خودتان فرو رفته ید و از جمع ها دوری می کنید، ناراحتی های گذشته را با خودتان حمل می کنید و از حالتان هم لذتی نمی برید، هیچکس جز خودتان به دادتان نخواهد رسید، برای بهتر شدن حالتان همین حالا دست به کار شوید، فردا برایتان دیر است. کاری را نیمه کاره رها کردید. با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود همین امروز پیش را بگیرید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

به نظر می رسد که امروز زندگی دارد به شما لبخند می زند. یک نوع انرژی اسرار آمیز وارد زندگی شما شده و ارتباطتان با اطرافیانتان را به طور قابل توجهی بهتر کرده است. این انرژی به شما کمک می کند تا در هر کاری که به عهده می گیرید موفق باشید. بخت بالاخره با شما یار شده است و از شادی در پوست خودتان نمی گنجید. یک چنین موقعیت هایی تا ابد ادامه پیدا نمی کنند، پس نهایت استفاده را از آنها ببرید. البته باید مواظب باشید باید مواظب باشید اعتماد به نفسی که این وضعیت در شما به وجود آورده است باعث نشود نسبت به دیگران احساس برتری کرده با آنها بدرفتاری کرده و یا توانایی های آنها را دست کم بگیرید. اگر سرتان را مثل کبک زیر برف کرده اید و فکر می کنید دیگران شما را نمی بینند کاملاً در اشتباهید بهتر است با خودتان صادق باشید و همین امروز فکری برای تغییر اساسی در رفتار و راه و روش پیش گرفته تان بکنید وگرنه دوستان را از اطراف خود می پراکنید. برای انجام کاری از شما درخواست کمک خواهد شد هر طور که از دستتان بر می آید کمکشان کنید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز برای شما زمانی فوق العاده برای حرف زدن و یا نوشتن است. پس اگر مدت هاست که می خواسته اید با شخصی یا جمعی صحبت کنید و یا قصد داشته اید کتابی بنویسید اکنون زمان است که آستین ها را بالازده و دست به کار شوید. هر کدام از این کارها را که بخواهید انجام دهید قطعا برای شما با موفقیت همراه خواهد بود. شما در این زمینه ها استعداد قابل توجهی دارید، پس بدون آن که بهانه بیاورید از آن استفاده کنید. شما برای به دست آوردن آن چه که می خواهید انرژی و انگیزه بسیاری دارید، اما باید حواستان را جمع کنید که هیجان بیش از اندازه مانع توجهتان به جزئیات نشود و پیش از هر اقدامی همه ملزومات را فراهم کنید. جواب درخواستی که کرده اید به دستان خواهد رسید، کمی بیشتر صبر کنید و دست به هیچ اقدام دیگری نزنید.چیزی که در پی فهمیدنش بودید متوجه شده اید و تمام ابرها از جلوی چشمتان کنار رفته است، حالا وقت آن رسیده که با واقعیت موجود طوری برخورد کنید که کمترین آسیب را ببینید. نتیجه کمکی که در گذشته به شخصی کرده بودید را به زودی خواهید دید.


♒ فال متولدین بهمن

شما در ظاهر به طور جدی مشغول کارهایتان هستید، اما از درون نیاز عمیقی به برقراری ارتباط با اطرافیان خود احساس می کنید و با وسواسی بی سابقه در فکر این هستید که چطور می توانید به آنهایی که دوست دارید نزدیک تر شوید. اگر این دغدغه و تلاش درونی به خاطر این است که احساس می کنید در واقع به خاطر این است که فکر می کنید دیگران به اندازه کافی دوستتان ندارند، شاید بهتر باشد اول این مشکل را با خودتان حل کنید و ببینید چرا چنین احساسی دارید. در هر صورت این نکته را به خاطر داشته باشید که هرچند از بین بردن نکات منفی شخصیتیتان کار خوبی است، هیچ گاه تظاهر به آنچه که نیستید نمی تواند راه خوبی باشد.  در مورد نیتی که در دلتان است پس از مدتها بالا و پایین کردن، تصمیمی خواهید گرفت یادتان باشد اگر یک تصمیم قاطع بگیرید و با تمام سختی ها پای عمل کردنش بایستید بهتر است که راه ساده تر را انتخاب کنید و روزگارتان را با غم و اندوه سپری کنید، هر چیزی اندازه ای دارد. سکوت بیش از اندازه از شما در چشم دیگران یک نادان می سازد.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما دارید وارد دوره ای می شوید که شانس و موفقیت بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. قدم های تازه ای که در مسیر حرفه ای و زندگی خصوصیتان برمی دارید به خوبی و بدون مواجه شدن با مشکلات جدی به نتیجه خواهند رسید. اگر به فکر شروع یکی از فعالیت های هنری یا ورزشی مورد علاقه خود به صورت حرفه ای هستید اکنون زمان بسیار خوبی برای این کار می تواند باشد. به هیچ عنوان به این موضوع فکر نکنید که این کار وقت زیادی از شما خواهد گرفت و یا به شما فشار زیادی وارد خواهد کرد. خیالتان از این مسئله راحت باشد که کاری که برای دلتان انجام شود حتی به شما روحیه و انرژی مضاعفی نیز خواهد بخشید. اعتماد به نفستان را دوباره بدست خواهید آورد. در مقابل زورگویی و خودخواهی طرف مقابل تان بایستید و ترس و نگرانی هایتان را کنار بگذارید. اوضاع روزگارتان بدتر از وضعیتی که در حال حاضر برای خودتان درست کرده اید نمی شود. مشکل حقوقی ای دارید و کارهایتان به هم گره خورده، این گره با دندان باز نمی شود، از مشاور درست راهنمایی بخواهید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز