تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲

تجدید بیعت مدیران و كاركنان مناطق نفتخیز جنوب با آرمان‌های مقدس انقلاب ‏اسلامی

مدیران، روسا و کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های تابعه، همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.
کد خبر: ۳۸۹۱۴

تجدید بیعت مدیران و كاركنان مناطق نفتخیز جنوب با آرمان‌های مقدس انقلاب ‏اسلامی

مدیران و کارکنان مناطق نفتخیز جنوب روز جمعه با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شهر‌های اهواز، امیدیه، مسجدسلیمان و گچساران ضمن اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، فریاد استقلال و عزت کشور را سر دادند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حاشیه این مراسم با بزرگداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ۲۲ بهمن‌ماه یادآور خاطره رشادت‌ها و مجاهدت‌های نسل انقلاب برای برقراری حکومت اسلامی و الهی در مقابل فرهنگ منحط غربی است.

مهندس علیرضا دانشی افزود: این انقلاب، انقلاب عقیده و رسیدن به آرمان‌ها بوده و اکنون با تمام مشکلاتی که غرب و استکبار برای نظام انقلابی و اسلامی ایجاد کرده پُرشورتر و بالنده‌تر از هر زمان در حال حرکت به سمت قله‌های رفیع استقلال و ایجاد فرهنگ اصیل اسلامی انسانی است که امیدواریم به‌زودی شاهد شکوفایی آن در همه عرصه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه مبانی فکری و اعتقادی انقلاب از مرز‌های کشور فراتر رفته است ادامه داد: به حول و قوه الهی شاهد آن هستیم که در نقاط عالم آزادی‌خواهان و آزادی طلبان در حال مطالبه خواسته‌های خود از فرهنگ‌های استکباری هستند.

مهندس دانشی افزود: با وجود مشکلاتی که اسکتبار از ابتدای انقلاب تا کنون ایجاد کرده با پایداری ملت رشید اسلامی ایران می‌توانیم شاهد شکوفایی فرهنگ اصیل اسلامی در کل عالم باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان گفت: صنعت نفت نیز در راستای اهداف انقلابی تمام قد در خدمت نظام بوده و هست و با تلاش‌های مضاعفی که انجام خواهد داد نقش‌آفرینی خود را در اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز