تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

برنامه توسعه‌ای استان باید مبتنی بر آمایش سرزمین باشد

استاندار فارس با بیان اینکه برنامه توسعه‌ای استان باید مبتنی بر آمایش سرزمین باشد تصریح کرد:از قبل طرح آمایش استان تهیه شده بود که بروزرسانی این برنامه تا قبل از ۱۵اسفندماه انجام می‌گیرد تا با مشارکت سازمان‌ها و مدیریت و برنامه ریزی بتوانیم از ابتدای سال ۱۴۰۱ به مدت ۴سال در چهارحوزه صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات برنامه را پیش ببریم.
کد خبر: ۳۸۹۵۳

برنامه توسعه‌ای استان باید مبتنی بر آمایش سرزمین باشد

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه آمایش سرزمین با بیان اینکه این جلسه با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران ارشد حوزه صنعت، معدن و کشاورزی و خدمات برگزار شد گفت:هدف از این جلسه تدوین برنامه ۴ساله توسعه استان است که قبل از پایان سال جاری تهیه شود.  
او با بیان اینکه برنامه توسعه‌ای استان باید مبتنی بر آمایش سرزمین باشد تصریح کرد:از قبل طرح آمایش استان تهیه شده بود که بروزرسانی این برنامه تا قبل از ۱۵اسفندماه انجام می‌گیرد تا با مشارکت سازمان‌ها و مدیریت و برنامه ریزی بتوانیم از ابتدای سال ۱۴۰۱ به مدت ۴سال در چهارحوزه صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات برنامه را پیش ببریم.
ایمانیه عنوان کرد:اجرای برنامه‌ها براساس آمایش سرزمین بصورت ماهانه رصد و پایش خواهد شد تا اگر عقب ماندگی است بسرعت برطرف کنیم و اگر انحرافی است اصلاح کرد.
استاندار فارس تاکید کرد:با توجه به اینکه امسال آخرین سال اجرای برنامه ششم توسعه کشور است و هنوز تدوین برنامه هفتم توسعه کشور تکلیف آن مشخص نیست احتمالا برنامه ششم توسعه تمدید خواهد شد.  
او از تدوین برنامه‌ی توسعه‌ای هر چهار سال یکبار خبر داد و خاطر نشان کرد: زمانی که برنامه هفتم تدوین و در مرحله اجرا قرار گرفت در صورت داشتن تفاوت برنامه توسعه‌ای با برنامه هفتم توسعه کشور موارد را برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز