تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۳

فال روزانه:فال امروز خود را بخوانید؛ 24 بهمن 1400

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!!
کد خبر: ۳۸۹۶۳

فال روزانه:فال امروز خود را بخوانید؛ 24 بهمن 1400

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.

فال شخصی برای متولدین ۲۴ بهمن :

اگر دیگران زندگی شما را سخت می کرده اند، این وضعیت بالاخره رو به پایان است. علاوه بر این که خود شما با قدرت و جدیت بیشتری با افرادی که می خواهند چیزی را به شما تحمیل کنند مواجه می شوید، به نظر می رسد که دیگران هم درک بیشتری از شما و احساساتتان دارند و شما را به چشم فردی قدرتمند و با اراده نگاه کرده و مزاحمت کمتری برایتان ایجاد می کنند. فصل تابستان برای شما فصلی شلوغ و پرکار خواهد بود و شاید مجبور باشید همزمان به کارهای  بسیاری رسیدگی کنید. با فرا رسیدن پاییز سرعت این روند رو به کاهش خواهد رفت و شما می توانید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در فصل زمستان در روابط اجتماعیتان ایجاد خواهند شد آماده کنید. شاید پیش از فرا رسیدن تولد بعدیتان درگیری ها و اختلاف نظرهایی با عشق زندگیتان داشته باشید، اما اگر بتوانید خونسردیتان را حفظ کنید همه چیز ختم به خیر خواهد شد.


♈ فال روزانه متولدین فروردین

شما باید محدودیت های خودتان را بپذیرید و قبول کنید که نمی توانید همزمان به همه کارهایتان برسید و این به هیچ عنوان نشان دهنده ضعف شما نیست. دیگران نیز اصلا فکر نخواهند کرد که شما انسان کارآمدی نیستید. اگر قدم به قدم پیش بروید در انجام کارهایتان خیلی موفق تر خواهید بود، با یک دست نمی شود چند هندوانه بردارید. امروز تماسی از جانب کسی که دوست دارید دریافت خواهید کرد که شما را به یک دیدار صمیمانه دعوت خواهد کرد. این دیدار به احتمال زیاد از لحاظ عاطفی برایتان رضایت بخش خواهد بود و احساس نزدیکی بیشتری خواهید کرد. مشکل جسمی تان به زودی شفا می یابد. در مورد مسئله ای کاری گیج و سرگردان هستید برای آنچه پیش نیامده غصه نخورید. نیتتان درحال انجام است اما شما وسواس دارید. اضطرابتان ناشی از عدم آگاهی تان است. با کمک کسی که شما را دوست دارد به آنچه که در ذهنتان است خواهید رسید. مسافرتی خوش پیش رو دارید و خبری غافلگیرکننده خواهید شنید.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز دورهمی هایی که با دوستانتان دارید ممکن است زیاد باب میلتان نباشند و باعث ایجاد فشار روانی به شما شوند. دلیل آن هم چیزی نیست جز این که یک نفر در جمعتان هست که با مطرح کردن برخی مسائل و موضوعات بقیه را متعجب و حتی آزرده می کند. این شخص به احتمال زیاد پایه و اساس چندان محکمی برای نظرها و حرف هایش ندارد و گفته هایش بیشتر از اطلاعات غلط، شایعات و غیبت ریشه می گیرند. بهترین کاری که در صورت بروز چنین شرایطی از دست شما برمی آید این است که موضوع بحث را تغییر دهید و تا زمانی که واقعیت مسئله مشخص نشده است اجازه ندهید این بحث ها دوباره مطرح شوند. از همین حالا مقدمات یک جشن را فراهم کنید. پی خوشبختی بیرون از خودتان نگردید. برای خلوت کردن با خودتان وقت بگذارید. هر چیز و یا هرکس انرژی شما را می گیرد از دور و بر خودتان دور کنید، این افراد روز به روز روحتان را فرسوده تر می کنند. به یک پیشنهاد سفر نه نگویید و حتما بروید تا از هیاهوی اطرافتان به دور باشید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

در کمال تعجب امروز برنامه هایتان طبق انتظاراتی که دارید پیش نخواهند رفت، ولی به جای آن که عقب نشینی کنید و دلسرد شوید، موضع خودتان را حفظ کنید. هرچند اگر کارهایی که دلتان می خواهد را نتوانید انجام دهید از روزتان لذت نخواهید برد، ولی همین که بتوانید کارها و وظایف امروزتان را انجام دهید احساس آرامش خواهید کرد. فردا هم برای تفریح و استراحت وقت خواهید داشت. شما معمولا آدم جذابی هستید، اما امروز این جذابیت شما بیش از هر زمان دیگری است، پس از نگاه های تحسین برانگیزی که به شما می شود تعجب نکنید. همین مسئله می تواند باعث شود در رابطه عاطفیتان نیز همه چیز به خوبی پیش برود. شما هم سعی کنید با جملات عاشقانه و محبت آمیز طرف مقابلتان را خوشحال کنید. برای خرید یا فروش یا هر معامله دیگری بهتر است فعلا عجله نکنید. خبری خواهید شنید که از شنیدنش متاسف می شود. به کسی که نیازمند است کمک کنید. شما می خواهید چندین کار را هم زمان با هم انجام دهید. بی قراری و نگرانی تان می تواند همه کار را خراب کند. به تازگی در حق دوستی بد کرده و سخت دلش را شکسته اید، تا فرصت هست با او تماس بگیرید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

فعالیت های گروهی امروز برای شما چندان خوشایند نخواهند بود. بحث های هیجانی خیلی سریع تبدیل به جدال های همراه با عصبانیت خواهند شد و این برای روحیه ی حساس شما اصلا خوب نیست. همه خیلی بدخلق و حساس شده اند و اصلا به این که گفته هایشان بر اساس واقعیت ها باشند توجه چندانی ندارند. اگر مجبور به ترک خانه نیستید تا جای ممکن در خانه بمانید و خودتان را از این فضای متشنج دور نگه دارید. اما اگر مجبور هستید از خانه بیرون بروید و در اجتماع باشید هم به محض قرار گرفتن در موقعیت های ناخوشایندی که احتمال بحث و ناراحتی در آنها وجود دارد بی هیچ کلامی محل را ترک کنید! تغییر بیش از حد شما برای انجام کاری می تواند به درد سر تان بیندازد. از خودخواهی هایتان کم کنید تا حواستان به اطرافیان هم باشد وگرنه یکی یکی دوستان واقعی تان از اطراف تان پراکنده می شود. محیطی که در آن کار می کنید بسیار متشنج است و آرامش را از شما گرفته. حالا که امکان جابجایی ندارید راهی پیدا کنید تا اضطراب را از خودتان دور کنید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز به فکر ایجاد تغییراتی در محیط خانه تان هستید که شاید شامل تغییر دکور، بازسازی و یا خرید لوازم جدیدی برای منزلتان شود. بهر حال این تغییر مثبت خواهد بود و به خوبی خواهید توانست نقشه های خود را در رابطه با آن پیش ببرید. هر چند پذیرفتن ضعف هایتان برای شما کار سختی است، به جای این که سعی کنید کسی که دوست دارید را با به نمایش گذاشتن هوشتان تحت تاثیر قرار دهید، بهتر است از آگاهی و دانشی که دارید برای این کار استفاده کنید تا نتایج بهتری به دست بیاورید. البته شما همیشه سبک خود را در تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابلتان دارید و می توانید در این زمینه کاملا موفق باشید. اخلاق خوش و گشاده رویی برازنده شماست. رسیدن به نیتتان نیاز به صبر و شکیبایی دارد، گرچه برای شما فرقی نخواهد کرد اما طرف مقابل تان سرش به سنگ خواهد خورد. اگر کسی به شما بدی کرده در فکر انتقام جویی نباشید. صبر شما باعث کامیابی تان می شود و ناراحتی تان پایان می پذیرد. راه پیشرفت برای شما باز است.


♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز آنقدر کار سرتان ریخته است که هیچ وقتی برای تلف کردن ندارید و مدام لیست کارهایی که در انتظارتان هستند طولانی تر می شود و به نظر می رسد هیچ چاره دیگری جز این که ساعات بیشتری را صرف کارتان کنید ندارید. اما هم تعداد ساعاتی که در یک روز وجود دارند و هم میزان انرژی شما محدود است، پس بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید. اگر هنوز عاشق کسی نشده اید امروز به یک باره شخصی که از مدت ها پیش در زندگیتان حضور داشته است را با نگاهی تازه خواهید دید و قلبتان به لرزه در خواهد آمد. با این حال بهتر است فعلا اقدامی در این رابطه انجام ندهید، زیرا ممکن است تا فردا دوباره نظرتان عوض شود! به مال مردم طمع نکنید روزی هرکس به قدر زحمتی است که می کشد. فکر می کنید دست شما نمک ندارد و اطرافیان ارزش واقعی شما را نمی شناسند. به زودی منفعت بزرگی نصیب شما می شود. روزهای شلوغ و پرکاری پیش رو دارید که نسبت به گذشته انرژی بیشتری از شما می گیرد آمادگی لازم را برای رویارویی با این روزها در خودتان ایجاد کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

وضعیت اقتصادی شما امروز تحت تاثیر پیشرفت حرفه ای با تحولات مثبتی همراه خواهد بود. این روند همچنان با آشنایی شما با افرادی ارزشمند ادامه خواهد یافت. امروز به نفعتان است که بیشتر به حرف های دیگران گوش کنید و به فکر بیان نظرات شخصی و افکار و عقایدتان نباشید. احساس رضایتی که از تکمیل پروژه هایتان یکی پس از دیگری به دست می آورید به شما انگیزه می دهد تا تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا هم خودتان احساس رضایت کرده و هم تأیید و تحسین دیگران را به دست بیاورید. ولی این نکته را فراموش نکنید که ارزش وجودی شما به تعداد موفقیت هایتان و پروژه هایی که تکمیل می کنید وابسته نیست. ناخواسته در جمعی حرفی زده اید و پشیمانید. از دلشوره و اضطراب به جایی نمی رسید. فکر و انرژی گذاشتن برای حادثه ای که هنوز نیفتاده، مانند پارو برداشتن قبل از بارش برف است. هرکجا می روید بقیه به کنار می روند کاری که شما انجام می دهید از دست هیچ کس بر نمی آید واین تنها به خاطر ذوق و تلاش خودتان است.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز شما توان خود را صرف روبراه کردن کارها می کنید و دیگران با دیدن جدیت شما سعی می کنند تا جای ممکن از زیر دست و پایتان کنار بروند و مزاحم کارتان نباشند. میل شدیدی که شما به نظم دادن به کارها و هماهنگ سازی تمام جزئیات احساس می کنید قابل تحسین است، اما نباید همه چیز را به حالت صفر و یک کدبندی کنید. بعضی چیزها را نمی توان در یک طبقه مشخص قرار داد و باید انعطاف پذیری داشته باشید. امروز ممکن است مجبور شوید برخی درگیری ها با شریک زندگیتان را تحمل کنید، به ویژه این که مجبورید با  افرادی که فکر می کنند مشکل از جانب شماست هم کنار بیایید. به جای کلمات اجازه دهید رفتارتان نشان دهد که حق با چه کسی است. مواظب باشید در مورد کاری سهل انگاری نکنید، دیگران منتظرند تا از این فرصت سو استفاده بکنند. گرچه راهتان طولانی است اما همین طور ادامه بدهید. این روزها چنان به فکر رسیدن به نیت تان هستید که چشم عقل و خرد خود را بسته اید، فریب خوردن شما در این موقعیت بسیار آسان است. برای برداشتن قدم بعدی با شخصی مشورت کنید که به صلاح شماست.


♐ فال روزانه متولدین آذر

خواب هایی که دیده اید تمام روز ذهنتان را به خود درگیر کرده و خاطراتی دور دست که مدت ها سعی در فراموش کردن آنها داشته اید را دوباره در ذهنتان زنده خواهند کرد. شاید این اتفاق کمی ناراحت کننده باشد و تمرکزتان را بهم بزند، اما اثرات مثبتی نیز خواهد داشت. شما می توانید با استفاده از این فرصت موانع روانی که در برابر رسیدن شما به موفقیت اقتصادی و رضایت عاطفی قرار دارند را از بین ببرید و زندگیتان را تغییر دهید. امروز بیان احساساتتان به همان صورتی که هستند کار دشواری خواهد بود و نمی توانید کلمات مناسب را برای نشان دادن احساس خود به کار بگیرید. سعی کنید کمی تنها باشید تا ذهنتان آزاد شده و این مشکلتان حل شود. باری را از روی دوش شخصی برمی دارید که دعای خیر او را به همراه خواهد داشت، لذت و شادی حاصل از این کار تا مدتها قلب شما را مسرور نگه می دارد، برای حل مشکل خودتان هم تدبیری بکنید، مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و آستین ها را بالا بزنید. به حرف کسانی که می خواهند راه نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز وقتی دارید از کاری به کار دیگر می دوید با خودتان فکر می کنید که روی چه حسابی این همه کار را در برنامه امروزتان قرار داده اید. اگر فکر می کنید انجام برخی از این کارها غیر ضروری است آنها را از برنامه خود حذف کرده و یا برای روز دیگری بگذارید. امروز تغییراتی در حلقه دوستان شما ایجاد خواهد شد که می توانند زندگی شما را تغییر دهند. شما با فرد جدیدی آشنا خواهید شد که خیلی زود با شما ارتباط برقرار کرده و در ضمن مکالمات عمیقی که با هم خواهید داشت، اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر مجرد هستید، این شخص جدیدی که وارد زندگیتان می شود ممکن است روزی در آینده نزدیک عشق شما باشد. با تجربه ای که پیدا کرده اید دیگر فریب دیگران را نخواهید خورد. در اندیشه ی پیدا کردن راهی برای گفتن حرف دلتان هستید، عاقلانه رفتار کنید. ناراحتی جسمی تان را با پزشک در میان بگذارید و وسواس نداشته باشید. مدتی است نسبت به بعضی از اطرافیان بی توجه شده اید، یادتان باشد دوستی ها موهبتی است در زندگی تان، قدردان باشید.


♒ فال متولدین بهمن

امروز ایده آل گرایی شما در اوج خود قرار دارد و همه چیز باید حتما کامل و بدون نقص باشد. شما دارید سعی می کنید خودتان را کامل و بدون ضعف جلوه دهید و نمی خواهید در چشم دیگران ضعیف و یا بازنده جلوه کنید، به همین دلیل هم تظاهر به چیزی می کنید که واقعا نیستید. باور کنید هیچ لزومی ندارد که برای اثبات خودتان به دیگران اینقدر خودتان را اذیت کنید. حواس دیگران اینقدرها هم که شما فکر می کنید به شما نیست و آنقدر درگیر خودشان هستند که دیگران را تقریبا نمی بینند! مهمترین داشته های شما در زندگی خانواده و دوستانتان هستند به آنها نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارند و بی دریغ به آنها عشق بورزید.  بهترین هدیه این روزها برای شما یک فرصت خوب و آرام کنار خانواده است، این فرصت را فراهم کنید و غم فرداهای دور و دراز را نخورید. اتفاقی برای یکی از دوستانتان می افتد که برای شما هم تاثر برانگیز خواهد بود. سعی کنید همچنان بر کار های کرده و نکرده خود تمرکز داشته باشید و با هوشیاری لازم برنامه هایتان را پیش ببرید. از حق و حقوق خود دفاع کنید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما هیچ گاه از این که زمان بیشتری را صرف آماده سازی خودتان کنید و با اراده و پشتکار اهدافتان را دنبال کنید ناراحت نمی شوید. در حال حاضر نیز پیش از آن که به دنبال هدف بزرگ بعدیتان بروید باید برخی اقدامات لازم را به انجام برسانید؛ کمی حوصله به خرج دهید. امروز شما خیلی احساساتی و رمانتیک شده اید و از این که به دنبال راهی برای بروز این احساسات خود بگردید لذت می برید و هر چیزی که در این زمینه باشد برایتان جذاب به نظر می رسد. اگر شریک عاطفیتان را پیش از این پیدا کرده باشید دلتان می خواهد غروب امروز را با او بگذرانید و در خلوتتان از بودن در کنار هم لذت ببرید. اگر هم هنوز تنها هستید احتمال این که چند نفری را به خودتان جذب کنید خیلی زیاد است. فردی به کمکتان می شتابد و شما را از ورطه درد و عذاب نجات می دهد. این روز ها کمی عصبانی و بد خلق هستید، سعی کنید بیشتر بر خودتان مسلط باشید. بین شما و کسی جدایی افتاده بلا از شما دور می شود. در امور عاطفی از زیرکی خود بهره بگیرید. قرضتان به زودی ادا می شود و از گرفتاری و رنج نجات خواهید یافت بیش از این با خودتان کلنجار نروید .

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز