تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

خبر مهم درباره یارانه| تصمیم مجلس برای یارانه سال آینده مشخص شد

یک نماینده مجلس گفت: یارانه نقدی سال آتی نیز ادامه خواهد داشت اما در مورد مبلغ آن به بحث و گفت‌وگوی بیشتری داریم.
کد خبر: ۳۹۰۱۸

خبر مهم درباره یارانه| تصمیم مجلس برای یارانه سال آینده مشخص شد

یارانه از اهمیت بالا برخوردار است. یارانه مهم است. یارانه هر ماه واریز می شود. یارانه چهل و پنج هزار تومان است. تصمیم مجلس درباره یارانه چیست.

خبر مهم درباره یارانه

تقریبا چند روزی است که امیدها برای واریز یارانه جدید به ناامیدی بدل شده است؛ چراکه حذف ارز ترجیحی منتفی و در نتیجه، منبعی برای یارانه جدید وجود ندارد؛ با این وجود هنوز هم صحبت‌هایی در مورد یارانه‌ها می‌شود و برخی اظهار می کنند که ممکن است یارانه به طرق مختلف به مردم داده شود؛ از جمله این روش‌ها که پس از منتفی شدن یارانه جدید، بدان اشاره شد، می‌توان به کالا کارت و یا کارت پروتئین اشاره کرد.

اما سوالی که مطرح می‌شود، این است که تکلیف یارانه‌های فعلی چه خواهد شد؟ یارانه ۴۵هزار و ۵۰۰تومانی، افزایش می‌یابد یا همچنان مانند قبل و به همان مبلغ پرداخت خواهد شد؟ اصلا یارانه ۴۵هزار تومانی در سال آتی ادامه خواهد داشت یا خیر؟ اقتصاد آنلاین برای یافتن پاسخ این سوالات، به مصاحبه با علیرضا نظری، نماینده مردم خمین در مجلس پرداخته است.

نظری در پاسخ به این سوال که نظر دولت در مورد یارانه‌ها چیست؟ اظهار داشت: نظر دولت در بحث یارانه‌ها مثبت است و تصمیم دارند در لایحه مدنظر داشته باشند؛ در کمیسیون تلفیق هم روی رقم بحث شده اما هنوز نتیجه مشخص نیست؛ ولی تا جایی که من اطلاع دارم، نظرات در این باره مثبت بوده است؛ اما اینکه جمع‌بندی نهایی در صحن مجلس به کجا برسد، قابل پیش‌بینی نیست؛ اما در هر صورت نظر غالب بر این است که یارانه‌ها باید حتما ادامه یابد.

وی ادامه داد: فعلا روی مبلغ آن بحث می‌شود و باید مبلغ یارانه‌ها مشخص شود؛ اما اینکه در صحن مجلس این عدد باشد یا افزایش یابد، نمی‌توان فعلا نظر دقیقی داد و باید دید در صحن آرا به چه صورت خواهد بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز