تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
اخبار فوری| اخبار حوادث|فوری: بازیکن سرشناس لیگ برتری دستگیر شد| جزئیات

فوری: بازیکن سرشناس لیگ برتری دستگیر شد| جزئیات

ستاره لیگ برتری که نامش فاش نشده توسط پلیس دستگیر شد، چرا که نامزدش را مورد ضرب و شتم قرار داده و پیام‌های توهین‌آمیزی برای او ارسال کرده است.
کد خبر: ۳۹۰۶۱

فوری: بازیکن سرشناس لیگ برتری دستگیر شد| جزئیات

نشریه «سان» گزارش داد، یک ستاره لیگ برتری به دلیل حمله به نامزدش دستگیر شد. همچنین گفته می‌شود که پیام‌های توهین‌آمیزی هم به دختر فرستاده و دختر با تماس با پلیس باعث دستگیری او شد.

این بازیکن که نامش فاش نشده قبل از اینکه در خارج از دادگاه با پرداخت مبلغی ۵ رقمی با دختر توافق کند، چند وکیل استخدام کرد. این افشاگری موقعی صورت گرفت که خبرهای دستگیری میسون گرینوود به دلیل تجاوز و ضرب و شتم و تهدید به قتل در همه جا پیچیده است.

یک منبع در این باره گفت: «این موضوع بسیار ناراحت‌کننده است، خصوصاً بعد از ادعاهایی در مورد گرینوود. در این مورد این فوتبالیست از پول‌هایش استفاده کرد تا از وکلا بخواهد مسئله را برایش حل کنند و از چشم مردم دور بماند. او به توافق رسید و دخترک را ساکت کرد و دادگاه را متوقف کرد. با این وجود ادعاهای دختر خیلی جدی بود، و حداقل شامل یک مورد خشونت خانگی می‌شد.»

پلیس تأیید کرد که با آن‌ها تماس گرفته شد اما بازیکن با اقدام دیگری روبه‌رو نشد زیرا توافقاتی صورت گرفته بود. این ستاره که به دلیل مسائل قانونی نامش فاش نمی‌شود، در سال ۲۰۱۹ دستگیر شد و دیگر با دختر مذکور در ارتباط نیست.

ترزا پارکر، از انجمن حمایت از زنان و بنیانگذار اتحاد فوتبال علیه خشونت خانگی، معتقد است که از پول بازیکنان برای پنهان کردن آزارها و اذیت‌های‌شان علیه زنان استفاده می‌شود. او گفت: «این پرونده نشان می‌دهد که چطور مقدار قابل توجهی از قدرت و پول در فوتبال باید برای جلوگیری از آزار خانگی یا سایر موارد خشونت علیه زنان، توسط بازیکنان صرف شود. همه باشگاه‌ها و سازمان‌های فوتبال باید سیاست‌های مربوط به آزار خانگی داشته باشند تا اطمینان بدهند که از مردانی که به زنان آزار می‌رسانند حمایت نمی‌کنند.»

گرینوود در پی افشای عکس‌ها و مدارک مربوط به خشونت خانگی توسط باشگاه منچستریونایتد تعلیق شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز