تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

دمنوش معجزه گر برای درمان بیماران مبتلا به امیکرون

مبتلایان به امیکرون می‌توانند با مصرف بعضی از دمنوش‌های گیاهی، توان ایمنی بدن خود را بهبود بخشند.
کد خبر: ۳۹۱۷۵

دمنوش معجزه گر برای درمان بیماران مبتلا به امیکرون

نوشیدنی و دمنوش‌ها می‌توانند به تقویت ایمنی بدن کمک کنند تا بدن شما قدرت مبارزه با عوامل بیماری‌زای خارجی را افزایش دهد.

شیر و زردچوبه

استفاده از شیر و زردچوبه که به شیر طلایی معروف است، بسیار مهم است. زردچوبه خود به تنهایی در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی را ایفا می‌کند. اعتقاد بر آن است که زردچوبه یک ضد التهاب قوی است.

به گفته دکتر جیمر دوک که بیش از ۷۰۰ مطالعه را بررسی کرده است؛ زردچوبه به خوبی از بسیاری داروهای تجویز شده برای انواع بیماری‌های جان‌فرسا و مزمن بهتر عمل کرده و هیچ عوارض قابل توجهی نداشته است.

همواره در خاطر داشته باشید که زردچوبه را به میزان متعادل مصرف کنید. مصرف بیش از اندازه زردچوبه عوارض جبران ناپذیری بر بدن دارد.

چای یا جوشانده گیاهی

مصرف چای گیاهی یا جوشانده "کده" برای ایمنی بهتر تاکید می‌شود. می‌توان آن را از ریحان، دارچین، فلفل سیاه، زنجبیل خشک و کشمش تهیه کرد. می‌توانید آن را یک یا دو بار در روز، همراه با آب لیموی تازه برای طعم بهتر میل کنید.

معجون زنجبیل

زنجبیل که به عنوان یک تقویت کننده قوی ایمنی در نظر گرفته می‌شود. ترکیبی منحصر به فرد که بهزیستی و انعطاف پذیری بدن را افزایش می‌دهد. این ترکیب مولکول‌های آنتی اکسیدان و فعالیت آنزیم‌های آنتی اکسیدانی که از بدن فرد محافظت می‌کنند را افزایش می‌دهد.

 

 

 زنجبیل برای اثر گرمایش استفاده می‌شود. زنجبیل دمای بدن را افزایش می‌دهد که اگر از سرماخوردگی رنج می‌برید، ایده آل است. می‌توان از آن برای عفونت‌های گلو و برای رفع احتقان در سینوزیت استفاده کرد.

معجون میوه‌ای بهترین دمنوش معجزه گر برای بهبود امیکرون است

با این نوشیدنی ساده می‌توانید دستگاه گوارش خود را پاکسازی کرده و ایمنی بدن را بهبود ببخشید. تنها چیزی که نیاز دارید، چهار فنجان پاپایای رسیده پوست کنده و بدون دانه است. مخلوط را از طریق یک الک توری ریز در یک پارچ یا ظرف شیشه‌ای بزرگ صاف کنید. یک و نیم فنجان آب پرتقال تازه و نصف فنجان آب لیموترش را اضافه کنید. یک و نیم فنجان دیگر نیز آب اضافه کنید.

در دو سال گذشته، ما آموخته ایم که مبارزه با ویروس کووید ۱۹ تنها با افزایش سیستم ایمنی بدن ممکن است. از آن جایی که نوع جدید کووید، یعنی امیکرون نسبت به قبلی هشدار دهنده‌تر به نظر می‌رسد؛ تقویت سیستم ایمنی بدن کاملاً ضروری شده است. برای دستیابی به همین هدف، استفاده از گیاهان خانگی و یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی و متنوع راه خوبی به نظر می‌رسد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز