تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

مدیر عامل و سرپرست شرکت نفت گاز کارون معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مراسم تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری نفت وگاز کارون برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۲۱۸

مدیر عامل و سرپرست شرکت نفت گاز کارون معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز در این مراسم که روز شنبه (۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰) در ساختمان مرکزی شرکت نفت و گاز کارون برگزار شد، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با قدردانی از زحمات غلامرضا مفیدی مدیرعامل پیشین شرکت نفت و گاز کارون، حسن شهروئی را به عنوان سرپرست این شرکت معرفی کرد.

مهندس علیرضا دانشی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی با هدف ایجاد روحیه و برنامه جدید برای ارتقاء و پیشرفت سازمان انجام می‌شود گفت: همه مدیرانی که در این شرکت مسئولیت داشته‌اند قابل احترم‌اند و از زحمات و تلاش‌های همه آن‌ها قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به سوابق سرپرست جدید شرکت نفت و گاز کارون گفت: افراد زیادی در شرکت نفت و گاز کارون شایسته این مسئولیت هستند که از میان گزینه‌های موجود مهندس شهروئی که از بدنه شرکت نفت و گاز کارون است انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: شرکت نفت و گاز کارون از مهمترین شرکت‌های تابعه مناطق نفتخیز جنوب است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و باید رسیدگی به مسائل این شرکت علی‌الخصوص مسائلی که مرتبط با کلانشر اهواز است در اولویت نخست باشد.

مهندس دانشی با تاکید بر ایجاد نوآوری در سازمان گفت: قطعاً با همدلی، روحیه جهادی و از خودگذشتگی می‌توان کار‌های بزرگی برای حرکت به سمت آینده بهتر و فتح قله‌های پیشرفت انجام داد.

وی توجه به نیروی انسانی و طراوت محیط کار را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: نیروی انسانی گنجینه بی‌نظیر و قوام سازمان است که باید در باز‌تعریف روحیه آن‌ها تلاش‌مان را مضاعف کنیم و آنچه را که در توان داریم برای اصلاح و ارتقاء کمی و کیفی آن‌ها انجام دهیم.

در این نشست مهندس مفیدی مدیرعامل پیشین شرکت نفت وگاز کارون نیز ضمن تبریک به مهندس شهرویی و آرزوی توفیق برای ایشان، اظهار داشت: در مدت ۳ سال گذشته تلاش کرده‌ایم متناسب با داشته‌هایمان در راستای اهداف و خط‌مشی سازمان، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهیم که جا دارد از زحمات و تلاش همه همکاران در ستاد مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت وگاز کارون که در این مدت و علیرغم محدودیت‌ها از جمله شیوع کرونا همراه ما بوده‌اند تقدیر و تشکر کنم.

در این نشست همچنین مهندس حسن شهروئی سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با بیان اینکه این شرکت با بیش از ۳۰ واحد عملیاتی در محدوده کلانشهر اهواز، در بخش نوسازی تاسیسات، خطوط لوله و نیروی انسانی شایسته توجه بیشتر است، از زحمات و تلاش‌های مدیران عامل قبلی این شرکت از بدو تاسیس تاکنون قدردانی و اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی همکاران بتوانیم برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز