تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
بیت کوین|قیمت بیت کوین امروز|قیمت بیت کوین امروز 7 اسفند 1400| سبزی بیت کوین در سایه سرخی جنگ

قیمت بیت کوین امروز 7 اسفند 1400| سبزی بیت کوین در سایه سرخی جنگ

بازار رمزارزها بعد از ریزش وحشتناک آغاز جنگ روسیه و اوکراین امروز سبز پوش شده است.
کد خبر: ۳۹۳۶۸

قیمت بیت کوین امروز 4 اسفند 1400| بیت کوین اوج گرفت

قیمت بیت کوین امروز با افزایش مواجه شد. قیمت بیت کوین با حمایت های ایلان ماسک افزایشی می شود. قیمت بیت کوین پس از چند روز که در مدار نزولی قرار داشت، حال به شرایط ایده آل رسیده است. قیمت بیت کوین از ثبات خاصی برخوردار نیست. قیمت بیت کوین همواره با تنش همراه است.

قیمت بیت کوین امروز

امروز بیت کوین با قیمت ۳۹ هزار دلار (۱,۰۳۶,۴۱۳,۲۸۳ تومان) معامله می‌شود و فعالان بازار در انتظار رشد بیشتر این ارز دیجیتال هستند. ارزش کل بازار بیت کوین ۷۴۹,۲۴۷,۵۳۰,۲۰۵ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۲۱,۹۹۴,۶۵۱,۲۶۳ دلار بود.

اگر نگاهی به ارزهای دیجیتال داشته باشیم، در میان ۱۰ رمزارز برتر شاهد افزایش قیمت تمامی رمزارزها هستیم.

مدتی پیش، در دنیای ارزهای دیجیتال که بیت کوین معروف را در خود جای داده است، اندکی ابهام وجود داشت زیرا مقامات ایالات‌متحده اقدامات لازم برای مقابله با هرگونه چالش مالی، نظارتی و امنیتی در سراسر کشور را مورد بررسی قرار داد. غافل از اینکه چه نکاتی ممکن است انجام شود، این امر باعث شده است که برخی از ترجیح دهند بیت کوین خود را عرضه کنند و ارزش آن از بیش از ۶۸ هزار دلار به بیش از ۳۷ هزار دلار کاهش یافته است.

بخشی از توضیح برای این کاهش شدید در ارزش بیت کوین به اصلاحات پوششی از سوی فدرال رزرو ایالات‌متحده مربوط می‌شود. ریک ادلمن، بنیانگذار شورای مالکیت دیجیتال گفت: این پنجمین بار است که ارزش بیت کوین ۵۰ درصد یا بیشتر از زمان آغاز به کار آن در سال ۲۰۰۹ کاهش یافته است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۷۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۱۷ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۱.۷۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱.۴۵ میلیارد دلار است که ۲۹.۹۲ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۰.۰۷ میلیارد دلار است که ۱۴.۰۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۸.۲۱ میلیارد دلار است که ۸۱.۴۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

نانسی وندن هوتن، اقتصاددان ارشد آکسفورد، می‌گوید: «بازار رمز ارز‌ها به اندازه کافی از محدودهایت عبور کرده است، اما من فکر می‌کنم که اضطراب و بی ثباتی به سرعت وارد بازار ارز‌های دیجیتالی خواهد شد.»

اقتصاددانان هشدار می‌دهند که اگر دولت آمریکا در پرداخت بدهی‌ها و انجام سایر تعهدات قانونی خود مانند تأمین بودجه تأمین اجتماعی و حقوق سربازان عمل نکند، بازار‌ها ممکن است دوباره دچار یک تکان شدید شوند و به نظر نمی‌رسد راه حل سریع برای آن‌ها وجود داشته باشد.

همچنین ایلان ماسک با اشاره به اینکه نمی‌توان ارز‌های دیجیتال را از بین برد، اظهار داشت که مقامات می‌توانند با وضع قوانین سخت‌گیرانه، تنها پیشرفت آن‌ها را کندتر کنند؛ و از دولت خواست کاری نکنند. از دید این افراد دولت‌ها دشمن شماره یک بیت کوین هستند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز