تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

فوری: اظهارنظر جالب علم الهدی درباره این زنان

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه باید ورزش بانوان بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار بگیرد، بر اهمیت توجه به حقوق بانوان در حوزه ورزش تأکید کرد.
کد خبر: ۴۰۲۵۷

فوری: اظهارنظر جالب علم الهدی درباره این زنان

 وی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان افزود: باید در حوزه ورزش، رویکرد همه اقدامات در جهتی باشد که حقوق بانوان را نیز تأمین کند. به فضل خدا در مشهدالرضا (ع) این هدف تا حد زیادی موردتوجه قرار دارد.

وی ادامه داد: تا جایی که من شخصاً در موضوع تخصیص زمین موتورسواری برای بانوان پیگیر قضیه بودم و علاوه بر این، خوشبختانه هم‌اکنون نیز تعدادی از پارک‌های بالاتر از پنج هکتار در مشهد به بخش ویژه بانوان مجهز هستند و بانوان می‌توانند در آن‌ها با آرامش خاطر به ورزش بپردازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه توجه به قشر جوان کشور و حمایت از این استعدادها تضمین کننده آینده انقلاب و کشور است، اظهار داشت: وزارت ورزش تنها بخشی از بدنه دولت است که پرورش توانمندی‌های بدنه جوان جامعه نه فقط در اساسنامه بلکه حتی در نام‌گذاری آن نیز موردتوجه قرار گرفته و به‌عنوان یک رویکرد اساسی مطرح شده است.

وی ادامه داد: بر همین مبنا، وزارت ورزش باید پایگاهی برای حضور جوانان و کشف استعداد نیروی انسانی جوان کشور باشد که با توجه به ظرفیت‌های مشهدالرضا(ع)، می‌توان از این شهر به‌عنوان محلی برای اجرای طرح‌های وزارت ورزش و جوانان استفاده کرد.

علم الهدی با تأکید بر تقویت رویکردهای تربیتی و پرورشی این وزارتخانه در حوزه جوانان گفت: موضوع جوانان یک سرفصل فرابخشی است که برای پرداخت کامل به آن، از وزارت رفاه و وزارت علوم گرفته تا نظام بانکی کشور باید در قالب یک قرارگاه متمرکز وارد تعامل و تفاهم سازمانی شوند و هرکس که در حوزه‌های مختلف اعم از اشتغال‌زایی، اعطای وام‌های حمایتی، ازدواج و یا مسکن‌سازی با قشر جوان کشور ارتباط دارد، باید خود را خادم آنان بداند.

وی با بیان اینکه وزیر ورزش باید وزیر استعدادیابی باشد، بیان کرد: همه اماکن ورزشی در کشور این ظرفیت را دارند که پیرو فرهنگ زورخانه‌ای، به مکانی برای تعلیم، تربیت، رشد و تعالی شخصیتی جوانان تبدیل شوند زیرا بهره‌گیری بجا و متناسب از این زیرساخت‌ها می‌تواند به کشف استعدادهای بی‌پایان نیروی انسانی جوان کشور منجر شود.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز