تهران ۱۰.۶۷° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
وام|خبر مهم برای متقاضیان وام| وام مسکن ملی برای این افراد

خبر مهم برای متقاضیان وام| وام مسکن ملی برای این افراد

در سال جاری گام‌های مهمی در این حوزه برداشته شد و پیشرفت‌های خوبی به دست آمد اما مراحل اصلی باقی مانده و در سال ۱۴۰۱ شاهد بُعد عملیاتی و اجرایی طرح‌ها خواهیم بود.
کد خبر: ۴۰۳۴۳

خبر مهم برای متقاضیان وام| وام مسکن ملی برای این افراد

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا است و عملیات ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی جدید نیز‌ سال آینده آغاز خواهد شد.رستم قاسمی‌ در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه که امروز برگزار شد، پس از گزارش عملکرد حوزه‌های مختلف توسط معاونان،‌ بیان کرد: هنگام تغییر دولت‌ها توقف چند ماهه در مسیر ایجاد تغییر و تحولات، ایجاد می‌شود، اما امروز شاهدیم که همه معاونان تلاش و همت خود را برای پیشرفت نظام و کشور در آغاز به کار دولت سیزدهم انجام دادند.


وی با اشاره به مسئولیت مهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا قرار دارد و عملیات ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی جدید نیز در سال آینده آغاز خواهد شد که این رقم با توجه به اقدامات استان‌ها دور از دسترس نیست.

قاسمی با اشاره به اقدامات مهم انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن گفت: مباحث مهمی مانند امور بانکی، الحاقات زمین، تغییر کاربری‌های زمین و ایجاد بانک زمین با همراهی سازمان ملی زمین و مسکن حل و فصل شده است.

وی افزود: طبق اطلاعات بانک زمین ۴۰ هزار پرونده در حوزه زمین وجود دارد که ارزش برخی از مبالغ قابل توجه هست‌؛ همچنین موضوعاتی مثل قانون منع فروش زمین‌ نیز که سال‌ها مانع دستیابی به منابع جدید بود، برطرف شد.

وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل اظهار کرد: در سال جاری گام‌های مهمی در این حوزه برداشته شد و پیشرفت‌های خوبی به دست آمد اما مراحل اصلی باقی مانده و در سال ۱۴۰۱ شاهد بُعد عملیاتی و اجرایی طرح‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز