تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
استانداری فارس:

ضرورت فرهنگ سازی برای رفع مشکل نصب دکل های مخابراتی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از جلسات مختلف برای ایجاد پوشش تلفن‌های همراه قبل از بهره برداری آزادراه شیراز_اصفهان خبر داد و گفت: درباره رفع نقاطی که دچار آنتن دهی ضعیف بوده و نواقصی دارد باید صدای درخواست‌ها را بشنویم و نواقص را برطرف کنیم.
کد خبر: ۴۱۱۰۱

ضرورت فرهنگ سازی برای رفع مشکل نصب دکل های مخابراتی

عبدالعلی کریمی در سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو که با حضور مدیرکل مخابرات استان برگزار شد، گفت: پاسخگو بودن و بیان عملکردها یکی از سیاست‌های مدیران در دولت سیزدهم است تا در کنار ارائه گزارش عملکرد‌ها، مسایل و مشکلات حوزه‌های کاری را شناسایی و برطرف کنند.

 
او با بیان اینکه مخابرات یکی از دستگاه‌هایی است که به دلیل نوع خدمات‌رسانی در ارتباط مستقیم با مردم قرار دارد، افزود: برقراری ارتباط در پوشش ارتباطات تلفنی ثابت و سیار و اینترنت باعث شده که شرکت مخابرات استان فارس حضور دائمی در بخش‌های مختلف داشته باشد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با بیان اینکه در خصوص نصب دکل‌ها برای پوشش دهی آنتن تلفن همراه در تمام نقاط شهر شیراز نیازمند فرهنگ سازی هستیم، تصریح کرد: مسایل در خصوص بی ضرر بودن تعششعات و کمتر بودن آن‌ها از حد استاندار باید توسط دستگاه مخابرات و وزارت ارتباطات اطلاع‌رسانی شود؛ اما بهرحال به دلیل فضای رسانه ای نیاز است در باره این موضوع فرهنگ سازی شود.
 
 کریمی با بیان این مطلب که در برخی از نقاط شبکه همراه پوشش ۱۰۰ درصدی ندارد، عنوان کرد: در خصوص پوشش آنتن‌دهی تلفن‌های سیار در جاده‌های استان فارس باید تلاش و سرمایه‌گذاری بیشتری شود.
 
 کریمی با توجه به ضروت ایجاد زیر ساخت‌ها در شرکت مخابرات استان فارس برای پاسخگویی به تمام نیازها، تصریح کرد: در بخش زیر ساخت ها، مخابرات تا رسیدن به نقطه مطلوب، فاصله دارد و در این بخش با پیگیری تعهدات دولت و مخابرات، باید زیر ساخت ها تامین شود.
وی ادامه داد: با توجه اینکه مخابرات بخش خصوصی است تامین زیر ساخت ها باید از بخش درآمدها برای ارتقا خدمات اختصاص یابد.
 
فرشید ایزدی مدیر مخابرات فارس نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد مخابرات استان گفت: بیش از ۳۳ هزار تلفن ثابت جدید دایر شده که با احتساب آن تاکنون یک میلیون و ‌۵۸۰ هزار مشترک تلفن ثابت در استان وجود دارد.
 
او افزود: ۲۷۰ کیلومتر فیبر نوری در استان وجود دارد و یک هزار و ۸۴۵ سایت همراه اول در استان داریم که از این تعداد
۷۱ سایت جدید اضافه شده و ۲۴۳ سایت هم با پهنای باند بیشتر ارتقا یافته است.
مدیر مخابرات فارس در ادامه جلسه به سوالات خبرنگاران که بیشتر درخواست مردم بود درباره گرانی تعرفه‌های اینترنت، نبود اینترنت پر سرعت، تعداد دکل‌ها، نداشتن زیرساخت تلفن ثابت در برخی مناطق شیراز، همکاری نداشتن مخابرات با دستکاه‌های اداری استان، مشکلات سامانه ارتباط مردمی ۱۱۷، نبود آنتن دهی در برخی نقاط شیراز و بیمه نبودن کارگران بخش خصوصی مخابرات پاسخ داد و اظهار امیدواری کرد: که با کمک دولت و بخش خصوصی بیشتر این مشکلات حل شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز