تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

پیام معاون وزیر نفت به مناسبت روز منابع انسانی

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی در پیامی روز منابع انسانی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۱۱۲۲

پیام معاون وزیر نفت به مناسبت روز منابع انسانی

در پیام مهدی علی‌مددی خطاب به کارکنان صنعت نفت آمده است:

« در عصر جدید، می‌توان بی‌شک توسعه کشورها، سازمان‌ها و تمدن‌ها را زائیده و مرهون تفکر و مهارت نیروی انسانی آنها قلمداد کرد. از این‌ رو، نیروی انسانی به‌عنوان مزیت رقابتی در دنیا شناخته می‌شود. صنعت معظم نفت نیز از این قاعده مستثنا نبوده و اصلی‌ترین نقش در توسعه این صنعت کهن و پرافتخار برعهده نیروی انسانی آن بوده است.

روز ۲۵ فروردین بهانه‌ای است برای تجلیل از نقش‌آفرینان و ثروت‌آفرینان سازمان که با وجود مشقت‌ها و سختی‌های فراوان، بار توسعه و تحول صنعت را بر دوش کشیده و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در عرصه بین‌المللی به اهتزاز در می‌آورند.

پیوند روز منابع انسانی و سال تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، فرصتی است تا یادآوری کنیم که توسعه و پیشرفت صنعت و کشور نیازمند توجه و تمرکز بر منابع انسانی دانشی و تسهیل شرایط برای بروز خلاقیت و نوآوری و نقش‌آفرینی این سرمایه‌های ارزشمند و بی‌بدیل است تا ایران اسلامی را به سمت توسعه پایدار رهنمود سازد.

همکاران عزیز و سرمایه‌های ارزشمند صنعت نفت؛ اگرچه رشد و توسعه صنعت نفت در شرایط تحریم و قبل از آن قابل‌تحسین و غیرقابل توصیف است ولی نیک می‌دانیم که صنعت نفت به‌عنوان پیشران توسعه کشور، نیازمند اقدام‌های جهادی و انقلابی با رویکرد دانش‌بنیان برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی است و این جز با خلاقیت، نوآوری، علم، اندیشه، رشادت و ایثارگری شما در هر حوزه‌ای از سازمان میسر نخواهد شد. از این‌ رو، همه با هم باید عهد ببندیم تا با ارتقای کارآمدی، بهره‌وری و عملکرد کاری خود و سازمان، گام بلندی در توسعه پایدار ایران اسلامی برداریم و حافظ و ادامه‌دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم.

همکاران عزیز حوزه مدیریت منابع انسانی صنعت نفت؛ می‌دانیم که توفیق خدمت به سرمایه‌های انسانی صنعت بزرگ نفت، نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است. از این‌ رو، ضمن شکرگزاری این توفیق، از خدمات ارزشمند شما در حمایت و پشتیبانی از صنعت سپاسگزاریم و انتظار دارد تا مثل همیشه، تکریم، نوآوری و دانش‌محوری را شعار خود قرار داده و برای سرمایه‌های انسانی صنعت نفت، امید، رضایت شغلی، تعهد سازمانی و بهره‌وری بالاتر ارمغان آوریم.

اینجانب ۲۵ فروردین، روز منابع انسانی را به‌ همکاران گرامی در تمامی گروه‌های شغلی که با تعهد و تخصص، علاقه و تلاش مضاعف، زمینه توسعه روزافزون و پایدار صنعت را فراهم کرده‌اند، تبریک عرض نموده و امیدوارم با تدبیر و همت یکایک شما سروران گرامی، گام‌های بلندی در راستای توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان برداریم.»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز