تهران ۹.۹۱° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

شانس به خرید جنجالی پرسپولیس رو کرد

به نظر می رسد دو مدافع مغضوب پرسپولیس با شرایط تازه ای مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۴۱۱۷۵

شانس به خرید جنجالی پرسپولیس رو کرد

شرایط برای علیرضا ابراهیمی و حتی سیدجلال حسینی بهتر خواهد شد.

علیرضا ابراهیمی مدافع مغضوب کادرفنی پرسپولیس که هرگز مشخص نشد چرا در تمام هفته های گذشته به نیمکت و سکوها پیچ و مهره شد و همین طور سیدجلال حسینی که در میان بهت و حیرت اهالی فوتبال در چند بازی قبلی تیمش به بازی گرفته نشد، حالا با دور جدید تمرینات پرسپولیس می توانند شرایط تازه ای را تجربه کنند.


ابراهیمی که در تمام هفته های قبلی در تمرینات حضور پیدا کرد و با وجودی که شرایط خوبی هم داشت روی نیمکت نشست تا درنهایت انتقادات زیادی متوجه یحیی و مطهری شود، حالا با توجه به هجمه های زیادی که پیرامون نیمکت نشینی های بی جواب این مدافع بلند قامت مطرح شده، به نظر می رسد او می تواند با دور جدید تمرینات شرایط برابری را تجربه کرده و در صورت آمادگی از سوی کادرفنی به میدان برود.


از سوی دیگر سیدجلال حسینی که روزهای بلاتکلیفی را پشت سر می گذارد و شایعات زیادی در مورد پایان کار او با پرسپولیس شنیده می شود، با همان توجیه همیشگی در بازی های قبلی بازی نکرد تا غیبت او در این بازی ها کاملا به چشم آید یعنی کندی این بازیکن!

به هر روی با توجه به این شرایط و با توجه به شناختی که از کادرفنی پرسپولیس وجود دارد، بسیار بعید است هنانوف بعد از اشتباهات زیادی که در بازی با آلومینیوم انجام داد باز هم برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب شود و از سوی دیگر فرجی هم حضورش در بازی با پیکان در هاله ای از ابهام قرار دارد. از این رو این احتمال می رود مقابل پیکان زوج جدید ابراهیمی و سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی راهی میدان شوند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز