تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

احتمال بازگشت کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده به پرسپولیس

تکلیف کنعانی‌زادگان هنوز به طور دقیق مشخص نشده اما شجاع که فعلاً مصدوم است، با تیم الریان قطر ادامه نخواهد داد و در واقع باید گفت قطری‌ها تمایلی به تمدید قرارداد او ندارند.
کد خبر: ۴۱۲۵۶

احتمال بازگشت کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده به پرسپولیس

محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده، دو مدافع سابق این تیم در آستانه بازگشت به این تیم هستند.

این دو مدافع ملی پوش که در ترکیب ثابت تیم ملی هم بازی می کنند علاقه زیادی برای بازگشت به پرسپولیس دارند. البته تکلیف کنعانی زادگان هنوز به طور دقیق مشخص نشده اما شجاع که فعلاً مصدوم است، با تیم الریان قطر ادامه نخواهد داد و در واقع باید گفت قطری‌ها تمایلی به تمدید قرارداد او ندارند.

با این حساب باید گفت به احتمال بسیار زیاد کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده از ابتدای فصل آینده در پرسپولیس خواهند بود و اگر به هر دلیل یکی از آنها نیاید و یا نتواند بازی کند، مسلماً یحیی گزینه‌های دیگری را جانشین آنها خواهد کرد.

گل محمدی از عملکرد یکی دو نفر از مدافعان خود اصلاً راضی نیست و سیدجلال هم به احتمال زیاد فصل آینده در لیست پرسپولیس نخواهد بود به همین دلیل باید شاهد تغییرات فراوانی در ساختار دفاعی قرمزها باشیم که از آن جمله می‌توان به حضور کنعانی زادگان و خلیل زاده اشاره کرد. ضمن اینکه پورعلی‌گنجی هم بارها اعلام کرده که پرسپولیس را دوست دارد و روزی در این تیم بازی می کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز