تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

دور شدن بمب نقل و انتقالات از رئال

رئال مادرید همچنان برای جذب ارلینگ هالند، گلزن نروژی دورتموند مشتاق است اما آن‌ها نمی‌خواهند هزینه‌ای گزاف و غیرمعقول برای جذب او انجام دهند.
کد خبر: ۴۱۲۶۲

دور شدن بمب نقل و انتقالات از رئال

ارلینگ هالند با وجود مصدومیت‌هایش همچنان نقش اول اخبار نقل و انتقالات رسانه‌های اروپا است.

ارلینگ هالند مصمم است در تابستان پیش رو از دورتموند جدا شود. منچسترسیتی و رئال مادرید، دو باشگاهی هستند که وضعیت این مهاجم ۲۱ ساله را به دقت پیگیری می‌کنند. رسانه‌های اسپانیایی طی ماه‌های گذشته بارها ارلینگ هالند را به رئال مادرید مرتبط کرده‌اند اما به نظر می‌رسد کهکشانی‌ها نسبت به خرید او بی‌میل شده‌اند. این روزها گفته می‌شود منچسترسیتی بیش‌ترین شانس را برای خرید این ستاره جوان دارد.

علاقه‌ی رئال مادرید به جذب ارلینگ هالند کم‌رنگ شده است چرا که آن‌ها نمی‌خواهند بازیکنی را به تیم اضافه کنند که باعث بی‌ثباتی رختکن متحدشان شود. با این حال، بزرگ‌ترین نگرانی رئال مادرید به درخواست‌های مالی هالند مربوط است. لوس بلانکوس تمایلی ندارد قراردادی به این گلزن نروژی پیشنهاد کند که باعث نارضایتی سایر بازیکنان این تیم شود. علاوه براین‌ها، مصدومیت‌های اخیر هالند باعث شده رئال مادرید برای جذب او به شدت مردد شود. آن‌ها نمی‌خواهند قضیه‌ی مصدومیت‌های سنگین گرت بیل و ادن هازارد برایشان تکرار شود و به همین علت، مادریدی‌ها نسبت به صرف هزینه‌ای سنگین برای گلزن دورتموند بی‌میل هستند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز