تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
معاصر گزارش می‌دهد:

وضعیت بیمارستان شهید رجایی بحرانی است

طبق گفته‌ی پزشکان بیمارستان شهید رجایی وضعیت این بیمارستان در وضعیت هشدار قرار دارد.
کد خبر: ۴۱۳۰۰

وضعیت بیمارستان شهیدرجایی بحرانی استبه گفته یکی از مراجعین بیمارستان شهید رجایی، که بیمارستان تخصصی قلب است با مشکلات زیادی در خصوص  معاینات ابتدایی و آزمایشات مواجه است .

یکی از مخاطبان ما در تماسی که با پایگاه خبری معاصر داشت در مورد وضعیت بستری بیماران قلبی در بیمارستان شهید رجایی  به خبرنگار معاصر می‌گوید : «صبح امروز سه‌شنبه 30 فروردین پدرم در منزل با درد قفسه سینه و مشکل قلبی مواجه شد و با تماس به اورژانس آمبولانسی برای بردن پدرم به منزل ما مراجعه کرد و پس از معاینه‌ات اولیه پدر را به بیمارستان شهید رجایی منتقل کردند. زمانی که به بیمارستان رسیدیم حجم مراجعان به بیمارستان برای ما جای سوال شد زیرا پیش از این هم برای پیگیری وضعیت بیماری پدر به انجا مراجع کرده بودیم ولی با این جمعیت روبرو نشدیم .»

او در ادامه با اشاره علت شلوغی اضافه می‌کند: «پس از اندکی پرس‌وجو متوجه شدیم که این شلوغی به‌دلیل کمبود پزشک متخصص است. برای پنج آزمایشی که باید انجام می‌دادند تا پزشکان دستور به بستری شدن را بدهند تنها دو پزشک در بیمارستان حاضر بودند. همین موضوع باعث ازدحام و تشنج در محیط بیمارستان شده بود. مسوولان بیمارستان پس از اعتراضاتی که مردم بابت ازدحام جمعیت انجام دادن با اعصبانیت گفتند وضعیت بحرانی است و تخت خالی نداریم و تا خالی شدن تخت باید این وضعیت را تحمل کنید.به همین دلیل ما مجبور شدیم پدر را به بیمارستان خصوصی منتقل و هزینه بیشتری را پرداخت کنیم.»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز